Clint Hocking mluví o vývoji WD Legion
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Clint Hocking mluví o vývoji WD Legion

Clint Hocking mluví o vývoji WD Legion

Jakub Štěpánek

Jakub Štěpánek

21. 6. 2019 08:41 4
Reklama

Novinka Watch Dogs Legion při své premiéře na E3 překvapila možností hrát za NPC postavy naverbované do řad hackerské organizace DedSec. Zajímavý nápad nicméně vyvolal mnoho otázek, mimo jiné ohledně dabingu a animací desítek, stovek, možná až tisíců různých postav. Své k tomu řekl kreativní ředitel Clint Hocking.

V Ubisoftu má tento chlapík nezastupitelnou pozici. Pracoval například na Tom Clancy’s Splinter Cell: Chaos Theory nebo na Far Cry 2. Jeho kreativita byla ve Watch Dogs Legion zřejmě vyždímána na maximum. V rozhovoru pro časopis EDGE se rozhodl, že trochu poodkryje tajemství spojená s vývojem.

„Byl to velký sen a velká ambice. I v okamžiku, kdy jsem myšlenku poprvé vyslovil nahlas, jsem to pravděpodobně nemyslel vážně,” řekl Hocking k samotnému nápadu ovládat NPC. Nápad však v týmu zkoumali dál, načež zjistili, že jde o hroznou, ale zároveň velmi vzrušující myšlenku. Hocking poznamenal, že šlo o věc, kterou za každou cenu chtěli vyzkoušet, zároveň se ale výsledné realizace hodně báli. Zvídavost však nakonec zvítězila a tým se pustil do práce.

Důsledkem originálního nápadu je například skutečnost, že ve hře není žádná hlavní postava, což je pro vývojáře nemalý problém. Hocking poukazuje třeba na fakt, že najednou chybí postava, s jejíž pomocí by mohli odstartovat cutscény. NPC se od sebe liší osobnostně, různě se chovají a mají odlišný hlas. Právě nad dabingem se vznáší jedna z mnoha palčivých otázek.

„K úpravě hlasu používáme technologii, takže i když se vám povede naverbovat Joea a Johna, kteří mají stejného herce a stejnou osobnost, když spolu mluví, nepoznáte, že jde o stejné herce, protože hlasy modulujeme. Využili jsme fotogrammetrii k zachycení spousty různých tváří, což bylo zkombinováno s inovativními animačními technikami, vyprodukovali jsme doslova tisíce unikátních hlav,” vysvětlil Hocking a dodal, že ať už si hráči vyberou tajného agenta, nebo osmdesátiletou stařenku, co krmí holuby v parku, vždy půjde o unikátní příběh.

Watch Dogs Legion vychází 6. března na PC, PlayStation 4, Xbox One a také ve službě Stadia. Čekání si můžete zkrátit třeba s dojmy přímo z E3, o něž se podělil Pavel.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama