Fallout Shelter měl být reklamou pro tehdy nadcházející titul Fallout 4. Se svým vzorem toho Shelter má pramálo společného, jedná se totiž o simulátor, v němž se staráte o své přeživší. Stavíte jim různé místnosti, dáváte jim práci a celý svůj bunkr udržujete v chodu.
Fallout Shelter ale zaznamenal až překvapivě obrovský úspěch a simulátor si stahovali i lidé, kteří o Falloutu na PC neměli ani tušení. V době své slávy hra vydělávala 68 tisíc dolarů denně a na dvou největších mobilních platformách si Shelter drží dohromady 63 milionů stažení.
A dle společnosti Sensor Tower vydělal Fallout Shelter přes 100 milionů dolarů. Nejvíce se na tomto čísle podílela Amerika, a to ze 60%. Velká Británie je se svými 9% druhá, následována Německem (5%), Kanadou (4%) a Austrálií (3,4%). Největším asijským trhem byla Čína, i tak si zde hráči nakoupili doplňky „pouze“ za 3 miliony dolarů.
Zdroj: GamesIndustry
Ocelotr2.1: kdyby se bethesda preorientovala na mobilni trh tak by to nebyla zadna opakuji ZADNA skoda pro PC hrace. Naopak aspon by uvolnili misto na trhu pro nekoho schopnejsiho
A proto se určitě Bethesda vážně zamýšlí po průserech FALLOUT76, RAGE2 a DISHONORED 2, jestli se nepřeorintovat na mobilní hry. Páč hardcore hráči jsou jako OCELOTR. Věčně nespokojený svině, kterejm se ničim nezavděčíš.
catmeows napsal 21. 6. 2019 v 00.07
Ocelotr2.1: Co bylo špatného na Dishonored 2 ? Teda kromě toho, že to byl druhý díl ?