Breakpoint slibuje variabilní mise

14. červen 2019 09:30 / Jakub Štěpánek / Novinky / Diskuze (0)

Ubisoft plánuje v říjnu vypustit do světa pokračování střílečky Ghost Recon Wildlands. Breakpoint vhodí hráče do konfliktu s bývalými parťáky. Několik příslušníků jednotek Ghosts totiž přešlo na druhou stranu barikády, nebude snadné překazit jejich plány. Je evidentní, že se příběhové pozadí zásadním způsobem proměňuje, nové herní prvky zajisté také osvěží zavedené principy. Hráči by navíc měli mít značnou volnost v přístupu k jednotlivým misím.

Právě o tom mluvil Eric Couzian. Kreativní ředitel se v rozhovoru pro Twinfinite zmínil o rozmanitosti úkolů. Poukázal na skutečnost, že se během práce na hře snažili vyhnout skriptovaným pasážím. „Nic není naskriptované. Chci tím říct, že určitá situace představuje problém, který musí hráči vyřešit. My ale nevíme, jak to udělají. To přináší hodně variability, velmi záleží na vašem herním stylu,” vysvětlil Couzian.

V rozhovoru se také zmínil o možnosti svobodného výběru misí. Těch by mělo být hned několik druhů a budou navazovat na konkrétní příběhové linky. Hráči si dle jeho slov mohou sami zvolit, čemu se budou věnovat.

Do jaké míry bude hra variabilní, se dozvíme již brzy. Před ostrým startem naplánoval Ubisoft betaverzi. Uskuteční se od 5. do 8. září, registraci je možno provést zde. Garantovaný přístup lze však získat pouze jako odměnu za předobjednávku. Ghost Recon Breakpoint vychází 4. října na PlayStation 4, Xbox One a PC.

Zdroj: Gaming Bolt

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!