Skull & Bones se opět odkládá

16. květen 2019 11:17 / Radek Raudenský / Novinky / Diskuze (3)

O Skull & Bones jsme již nějakou dobu neslyšeli, a nyní už nejspíše víme proč. Vývoj hry neprobíhá tak, jak by měl, a Ubisoft oznámil odložení své pirátské hry až na další fiskální rok, což znamená nejdříve na duben 2020. Vývojáři odůvodnili odklad zejména tím, že se chtějí zaměřit na kvalitu a tento odklad je pro Skull & Bones nutný.

Pro Skull & Bones je to již druhý odklad, původně hra měla vyjít již během roku 2018, poprvé byla odložena na konec letošního roku. Hru vyvíjí studio Ubisoft Singapore, které pracovalo také na lodní sekci v Assassin’s Creed. Vývoj nové značky je ale pro studio nejspíše náročnější, než samo předpokládalo.

Kromě toho nám Ubisoft oznámil, že se na příští fiskální rok chystají rovnou tři neoznámené AAA hry. Spekulace hovoří zejména o novém díle Watch Dogs, který je očekáván již dlouhou dobu. Hráči by samozřejmě chtěli i nový Splinter Cell, možností je také expanze značky Rainbow Six Siege, která v poslední době zažívá opětovný vzrůst.

Zdroj: WCCFTech

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20922459
Siebenburgen napsal 16. 5. 2019 v 22.36

Masarkavtrenyrkach: Tomu ne jen, že někdo od UBI zastřelil psa ale i pomluvil Souls hry, které jsou prý všechny úplně stejné, každá kopíruje sebe sama...

Nahlásit nevhodný obsah

20878742
Masarkavtrenyrkach napsal 16. 5. 2019 v 14.29

Ocelotr2.1: Tobě Ubisoft udělal něco hodně škaredého? Jako že ti třeba zastřelil psa nebo tak něco?

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr2.1 napsal 16. 5. 2019 v 13.26

Samozřejmě.

SEA OF THIEVES vydalo první smysluplný update a kopírky v Ubisoftu zjistili jak je jejich pohled na pirátskou tematiku najednou zastaralý a k uzoufání nudný a musí zapracovat všechny nové nápady od RARE do svojí srajdy, která vznikla jen kvůli tomu, že někdo napsal, že námořní souboje v ASSASIN: BLACK FLAG jsou zábavné (PIRATES! na COMMODORU64 je 10x lepší).

Ostatně jako vždy: SAM FISHER kopíruje SNAKEA (bez možnosti volby - lineární stealth), FAR CRY kopíruje FAR CRY 3 už počtvrté, aktuální FAR CRY sebralo stylizaci z RAGE 2, ASSASIN CREED: ODYSSEY je graficky GOD OF WAR, DIVISION 2 zahodilo ponurou atmosféru a dalo vše do zářivějších barev po vzoru FORTNITE, FOR HONOR bralo z DARK SOULS souboje, jen ne až tak frameporn. Vždy když vydá UBISOFT trailer na nově oznámenou hru stačí si projet měsíc dva poslední trailery na nejočekávanější hry a najdete to. To co UBI zkopíroval. Oni měli teda nějakou představu o své hře, ale její "FINAL SHAPE" jede vždy dva tři měsíce starý trailer od konkurence.

Citelně jim chybí lidi kalibru Kojima, Ancel, Blezinsky, Gop, Golop, někdo s jasnou vizí. Jade Raymond se možná uměla hezky usmívat, ale to je tak jediný, co z ní za patnáct let nejen v Ubisoftu vypadlo. Ta banda jistě skvělých a nadaných lidí potřebuje šílence s bičem, co nehodlá smlouvat s kýmkoliv o obtížnosti, grafice či čemkoliv, fanouškovské nápady a připomínky posílá do zadnice po stovkách a hlavně. Už nikdy ASSASIN CREED. 275 dílů stačilo téma je vyčerpané a na světě už neni tolik pixelů aby se utrácely na nový ASSASIN.

A. Beyond Good and Evil nebyla dobrá hra. Okouzlující možná, ale vše od ovládání, souboje až po stealth stálo za prd.

Snad bude BEYOND GOOD AND DESTINY 2 lepší, když si myslí že kopírovat Bungie stačí.

Editováno: 16. 05. 2019 v 13.41

Nahlásit nevhodný obsah