Nier: Automata se prodává skvěle

15. květen 2019 14:45 / Filip Švácha / Novinky / Diskuze (11)

Nier: Automata, titul který vznikl ve studiu PlatinumGames, byl v době vydání před dvěma lety velmi dobře přijat jak kritiky, tak i samotnými hráči. Hra zabodovala i v naší recenzi, o kterou se tenkrát postaral Pavel a její metascore je momentálně 88, což je velmi slušné číslo. Jak se zdá, kvalita v tomto případě táhne a tak se autoři chlubí prodeji.

Studio dosáhlo na krásnou metu čtyř milionů prodaných kusů, přičemž toto číslo reprezentuje digitální kopie, zakoupené na PlayStationu 4, Xboxu One a PC a také kopie, které byly odeslány do kamenných obchodů. Tým také prostřednictvím svého twitterového účtu děkuje fanouškům za jejich podporu.

Popularita Nieru se rovněž podepsala na spolupráci s ostatním herními firmami, takže si například za hlavní postavu Nieru, androidku 2B, můžeme zahrát v bojovce Soulcalibur IV a nesmíme zapomenout ani na nový raid do Final Fantasy XIV, který je založen právě na Nieru: Automata.

Zdroj: Gameinformer

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20922918
Methodman76 napsal 17. 5. 2019 v 10.38

Masarkavtrenyrkach: Je to asi tak a o JPN hry se moc nezajímám což je pravda. Ale i tak jsem rád, že jsem nakonec zkusil, koupil a neprohloupil. :)

Nahlásit nevhodný obsah

20878742
Masarkavtrenyrkach napsal 16. 5. 2019 v 14.40

Methodman76: Spíš ses nezajímal o japonské hry. Kdo je trochu sleduje (stačí občas mrknout na Gematsu nebo Siliconera), tak o Nieru Automata věděl. Stejně jako o původním Nieru nebo celé sérii Drakengard. Ano, Japonští vydavatelé tyhle hry na Západě nepodporují masívními investicemi do marketingu. I kvalitní hra potřebuje kvalitní (a tedy asi i drahou) propagaci, aby se o ní vědělo a prodávala se.
Že jsi o Nieru Automata moc nevěděl by mohlo být způsobeno i tím, že jako většina lidí na Netu (ale i v soukromém životě) jsme ve své sociální a kulturní bublině. Youtube ti bude předhazovat podobná videa, stejně jako Twitch a další služby - a bublina se tím hermeticky uzavírá s každým sledovaným videem.

Nahlásit nevhodný obsah

20809076
red-icius napsal 16. 5. 2019 v 13.26

Ursus: nevím no, mě teda demo absolutně nenadchlo, spíš odradilo, takže jsme koupil až teď, když byla GOTY edice a ve slevě.. tohle není mainstream, aby se toho prodávalo nějak moc milionů kusů..

Nahlásit nevhodný obsah

20828568
Ursus napsal 16. 5. 2019 v 11.46

Methodman76: To chápu. Ten marketing neměli až tak velký. Spíš narážím na to, že s lepším marketingem mohli prodat podle mě něco mezi 6 až 8 miliony.

Nahlásit nevhodný obsah

20922918
Methodman76 napsal 16. 5. 2019 v 11.30

Ursus: Jasný chápu ale prostě mě to asi nějak obešlo :)

Nahlásit nevhodný obsah

20828568
Ursus napsal 16. 5. 2019 v 11.16

Methodman76: S tím nemůžu souhlasit, protože na to, že jde o hru, které se dostávalo velké pozornosti například při vyhlašování her roku prakticky ve všech magazínech, nejsou 4 miliony na všech platformách zase takový zázrak. Vem si, že Bayonetty se prodalo 2,5 milionů kusů (bez WiiU a Xbox Live verzí).

Nahlásit nevhodný obsah

20922918
Methodman76 napsal 16. 5. 2019 v 07.59

Pokud je hra kvalitní a propracovaná tak nepotřebuje ani pořádnou reklamu a marketing. Nemůžu si vybavit, že bych na tuhle gamesku někde narazil a bavilo se o ni a nebo nedej bože byla na ni reklama např. v TV, YT nebo propíraná na TWITCHI popř. jinde na internetu (pokud se pletu tak jsem to asi ignoroval nebo si toho nevšiml). Do teď mě mrzí, že jsem na ni nenarazil někde dřív a nebýt na PS storu v demech tak ji možná ani nikdy nezahraju. Nyní objednaná a už se těším..... Jenom na závěr SP bude mít u mě vždy vyšší hodnotu než MP, asi jsem na tom vyrostl a zůstalo to vě mě ale i tak sem tam si nějaký MP zahraju ale spíš vyjímečně s kámošama.

Editováno: 16. 05. 2019 v 08.03

Nahlásit nevhodný obsah

20875708
Jaroslav Burda napsal 16. 5. 2019 v 07.31

Proto na Steamu stále cena neklesá :-) A tak pořád čekám až tento skvost pořídím. Pořád se drží nad 1.000 Kč.

Nahlásit nevhodný obsah

20880283
Twice napsal 16. 5. 2019 v 07.03

Ocelotr2.1: Člověk co nikdy nehrál žádnou multiplayer hru na vyšším než lama levelu, nemá šanci pochopit že multiplayer bude ve velkým táhnout i dál a stejně tak singleplayer si bude držet část trhu tak jak tomu je do teď už pěkných pár let.

Nahlásit nevhodný obsah

20809076
red-icius napsal 15. 5. 2019 v 17.39

Ocelotr2.1: a nebo si kup PS4 hned a máš SP her docela dost :D

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr NN napsal 15. 5. 2019 v 16.22

Očekávám hromadný návrat k singleplayerům příští rok,. jednoho dne musí ty prázdný multiplayery začít štvát. Představa, že čekám na hru tři roky a pak další tři roky čumim na prázdný lobby.....

Tak jako se před lety zdála představa příběhového singleplayeru rizikovým podnikem, tak v porovnání s multiplayerem je to čajíček. Údajně až 86% MP her skončí na nedostatek hráčů, to co firma nestráví s výrobou levelů v singleplayeru, stráví řešením infrastruktury, balancováním, matchmakingem a připomínkami uřvanejch děcek. Singl je na vzestupu, MP má jasně daný koně od kterých jejich hráči neodejdou i kdyby APEX a investovat do MP hry "jež by porazila CS:GO" je nesmysl. MOBY, FPSKA, ZÁVODY, SPORTY - karty už jsou rozdaný. Ano někdo může udělat hru jež bude třetí za PUBG a FORTNITE, ale aby to vyšlo, to je jako hrát ruletu. Zkoušeli to všichni od EA přes ACTIVISION s mizivými výsledky a brzy budou rádi za 2 miliony prodaných kopií u singlu. Tak jako FROM, CAPCOM nebo PLATINUM ty si teď mnou ruce, páč my staromilci rádi oceníme poctivej singl.

Nahlásit nevhodný obsah