Pracovní podmínky v Epic Games
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Pracovní podmínky v Epic Games

Pracovní podmínky v Epic Games

Radek Raudenský

Radek Raudenský

24. 4. 2019 08:49 18
Reklama

Polygon nám přinesl rozsáhlý report o tom, jaké podmínky panují v Epic Games. Jedná se zejména o neuvěřitelné přesčasy, které jsou dle vedení dobrovolné, ve skutečnosti ale dává svým zaměstnancům jasně najevo přesný opak. Pojďme se tedy podívat na to, jakou cenu museli zaměstnanci zaplatit za úspěch Fortnitu.

Všichni současní i bývalí zaměstnanci si přáli být anonymní, ať už kvůli problémům se smlouvou či strachu, že by se objevili v dalších médiích. Všichni se ale shodují na jednom, a tím jsou obrovské přesčasy. Běžná týdenní sazba je 70 hodin s tím, že někteří zaměstnanci pracují i 100 hodin týdně.

„Firma nám sice dává neomezený volný čas, ale nikdo ho vyčerpat nemůže. Pokud si ho vezmete, vaše práce spadne na ostatní, a to si nikdo na triko nevezme“ říká jeden ze zaměstnanců. „Největším problémem je to, že neustále hru updatujeme. Fortnite musí být stále populární.“

Vedení prý dalo svým zaměstnancům vědět, že přesčasy jsou dobrovolné, ale realita je úplně jiná. „Jednou, když sem skončil svou osmihodinovou pracovní dobu, tak sem zašel za svým vedoucím a zeptal se ho, jestli je potřeba, abych tu ještě zůstával. Podíval se na mě, jako kdybych byl úplný idiot. A to je naprosto běžně“.

„Vedení neustále něco mění a všechno musí být uděláno okamžitě. Na ničem nesmíme strávit moc času. Pokud se něco rozbije, třeba zbraň, nemůžeme to nechat do dalšího patche. Musí se to opravit okamžitě a vy musíte být v práci do té chvíle, dokud se to neopraví. Zároveň s tím ale pracujete na updatu, který do hry přijde příští týden. Běžně v práci zůstáváte do rána. Je to brutální.“

Jak tvrdí další ze zaměstnanců, Epic má hodně peněz a nebojí se je rozhazovat. Vývojářský tým se od počátku vývoje Fortnitu více než ztrojnásobil, avšak limitujícím faktorem pro nábor dalších vývojářů je rychlost, se kterou se zkušení vývojáři hlásí. Proto si Epic Games najímá externí firmy, pro které je situace o to horší. Kontrakt může být na rok nebo na tři měsíce. Všechno to závisí na tom, jak moc bude dané studio pracovat.

Pokud máte zájem si celou zprávu přečíst, je dostupná na webu Polygonu. Běžné přesčasy a arogantní vedení není minulostí, jako tomu bylo třeba u Bioware, ale tvrdá současnost. My doufáme, že se díky tomuto článku situace v Epic Games uklidní a nikdo nebude nucen pracovat tolik hodin a navíc nedobrovolně.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama