Karetní Artifact projde razantní změnou
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Karetní Artifact projde razantní změnou

Karetní Artifact projde razantní změnou

David Plecháček

David Plecháček

2. 4. 2019 14:10 3
Reklama

Jestli se o některých hrách říká, že jich je jako šafránu... rozhodně nevytahujte karetní hry. Těch je naopak až moc. Přehršel titulů vyústil v lítou konkurenci, která usiluje o každého hráče. Do kolotoče podobných titulů naskočilo na podzim i Valve se svým Artifactem, a záhy společnost poznala, že úspěch visí poměrně vysoko.

Problémů bylo při vydání hned několik. Některým připadala vskutku vysoká cenovka podpořená nutností investovat další peníze za nové kartičky, jiní zase nadávali na nedostatečnou komunikaci ze strany vývojářů, kteří se špatným stavem hýbali velice pomalu. Poslední dva měsíce bylo ticho úplné a Valve se odhodlalo k vyjádření až nyní. A neskrývá zklamání: „Samozřejmě jsme chtěli, aby se věci vyvinuly trochu jinak.“

Vývojáři na fóru říkají, že Artifact v současném stavu reprezentuje rozkol mezi výsledkem a očekáváním, respektive tím, jak by se mělo s vlastními hrami nakládat a jak je prezentovat při/po vydání. To jsou všechno důvody, proč společnost řadí zpátečku a chystá velké změny. Ty jsou stále neurčité a Valve prakticky neřeklo, co se mění, ale dalo jasně najevo, že je současný stav neudržitelný.

Jisté je, že změny budou komplexnější. Společnost poznala, že nestačí vytvořit sérii updatů na základě dialogu mezi komunitou a vývojáři, ale že problémy hry leží mnohem niterněji v systémech hry a dílčí změny je nemají jak ovlivnit. Výsledkem je „přehodnocení jednotlivých rozhodnutí“, které autoři v posledních měsících učinili, a to včetně „game designu, ekonomiky i možností sociálního propojení mezi hráči“.

Na Artifactu se tak v nejbližších dnech nic nezmění, nečekejte proto žádný update. S velikostí změn souvisí i doba jejich přípravy, která se bude počítat na týdny, možná i měsíce. Vzhledem k tomu, že hru spustilo v uplynulých 24 hodinách 292 hráčů, je to ale zřejmě jediné možné východisko.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama