Paradox oznamuje Vampire Bloodlines 2

22. březen 2019 08:06 / Pavel Makal / Novinky / Diskuze (15)

Fanoušci zubatých bytostí noci se mohou radovat. Náznaky, o nichž jsme v minulosti opakovaně psali, se potvrdily - Paradox Interactive skutečně oživuje značku Vampire a my se dozvídáme první detaily o Bloodlines 2.

Vývoj pokračování, které přichází po dlouhých šestnácti letech, má na starost tým Hardsuit Labs, který v  minulosti přinesl třeba free-to-play střílečku Blacklight: Retribution a podílel se také na Chivalry: Medieval Warfare. Aby se ale nová hra nesla v duchu svého předchůdce, postaral se o scénář Brian Mitsoda, jenž měl prsty v designu a scénáři prvních Bloodlines, toho času ještě od Troika Games. Tisková zpráva naznačuje, že se možná v rámci příběhu vrátí i někteří staří známí. Ostatně, pro upíry je nějakých šestnáct let pouhým mrknutím.

Příběh se bude točit kolem krvavé tajné války, která zuří v ulicích amerického Seattlu. Opět si vyberete klan, jenž je vašemu srdéčku nejbližší, a pustíte se do složité sítě vztahů mezi jednotlivými stranami konfliktu. Do vínku dostaneme celou řadu mocných schopností, stále ale platí, že existence upírů má lidem být utajena. V rámci Maškarády byste si tedy měli dávat dobrý pozor na to, kdo může vaše nadpřirozené kousky vidět. Opět se také vrátí nutnost vyvažovat touhu po krvi a vytrácející se lidskost hlavní postavy.

Bloodlines 2 nabídnou svět plný zajímavých postav, soubojový systém zaměřený na boj zblízka, příběh, který budete moci ovlivňovat skrz své volby a samozřejmě licenci World of Darkness, která zajistí, že tu veteráni série budou jako doma. Hra má vyjít v prvním kvartálu příštího roku na PC, PS4 a Xboxu One, už dnes se můžete podívat na první trailer.

Zdroj: Tisková zpráva

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20847380
Mitsurugi napsal 25. 3. 2019 v 11.53

JMBounce: Zrovna na Cyberpunk se těším, takže uvidíme :D

Nahlásit nevhodný obsah

20864720
JMBounce napsal 25. 3. 2019 v 08.01

Mitsurugi: A i ten DeusEx bych radši viděl v openworldu :-D Každopádně myslím, že zrovna openworld DeusEx v podobě Cyberpunku 2077 ukáže, že se to dá udělat dobře.

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 23. 3. 2019 v 15.07

Pethulla: Half Life 2 vyšel ve stejný den jako Bloodlines, ale Bloodlines bylo první v Gold fázi, což z něj dělá první dodělanou Source hru.

Nahlásit nevhodný obsah

20870143
Pethulla napsal 22. 3. 2019 v 23.59

RuThaN: No vidíš, co pro někoho takový hit nebyl to pro druhé je jedno z nejlepších RPG co kdy vyšly. Tudiž je jenom dobře že vychází z Bloodlines a ne z Redemption.
A malé hnidopišské okénko: první hra na Source enginu byla od Valve a to buď HL2 nebo Counter strike. Bloodlines asi byla dodělaná dřív(jak se to teda vezme...nebýt moderů, tak není hotova doteď), ale vcelku logicky nemohla vyjít před titulem od Valve.

Nahlásit nevhodný obsah

20853654
RuThaN napsal 22. 3. 2019 v 20.49

Jen CGI video a o proc tam neni prakticky nic, takze to bude trvat dlouho a kdovijaky to popadne, ale mela nadeje, porad lepsi nez nic.

Jen se divim,ze neudelali neco novyho, ze navazujou na Bloodlines, ktera zase takovym hitem nebyla, i kvuli bugum a tomu, ze snad jako prvni vyuzivala Half-life 2 engine.

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 22. 3. 2019 v 16.42

Jinak další dobrá zpráva, na téhle hře dělá i Chris Avellone, takže to vypadá fakt nadějně.

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 22. 3. 2019 v 12.45

JMBounce: No jo, ale Bloodlines je hratelnostně hodně podobné jako moderní Deus Ex, menší, detailní lokace se spoustou možností řešení jsou ideální pro tenhle typ hry.

Nahlásit nevhodný obsah

20864720
JMBounce napsal 22. 3. 2019 v 12.40

Medard22: Souhlasím, že pro menší studia to nemusí být nejlepší cesta. Ale i Warhorse udělali nádherný openworld. Když se chce....

Jen jsem se zasnil jak by to bylo fajn kdyby se to povedlo zasadit do středně velkého openworldu. Nebo aspoň do velký lokací. V jedničce ty úseky byly dost malé. Teda na tehdejší dobu to bylo fajn, ale dneska člověk přeci jen očekává něco víc. Rozhodně bych ocenil větší lokace než v posledním DeusEx.

Nahlásit nevhodný obsah

20824672
Medard22 napsal 22. 3. 2019 v 11.34

JMBounce: Udělat pořádnou open-world hru bez výrazných kompromisů chce taky velký tým (stovky lidí) a ranec peněz, které jsou mimo možnosti menšího studia. Hardsuit Labs přece jen nejsou Rockstar. Proto budu raději za dobře zpracovaný semi open-world, než aby to dopadlo tragicky.

Taky jsem v pokračování nedoufal, zejména potom co značku dlouhá léta vlastnilo CCP Games, která se ke značce a fanouškům chovala přinejhorším macešsky (RIP Project Vaulderie). Snad to všechno dobře dopadne, to uvídíme brzy :)

Editováno: 22. 03. 2019 v 11.35

Nahlásit nevhodný obsah

20864720
JMBounce napsal 22. 3. 2019 v 10.36

Medard22: A já si zrovna tenkrát u jedničky říkal jak by to bylo špičkový jako open world. Představ si se pohybovat jako upír po střechách a skákat ze střechy na střechu a shlížet na ty nic netušící lidičky. Ale jestli to bude dobrý jako jednička tak zkousnu i ten semi-openworld. A velký open world neznamená automaticky generické questy. Může sloužit čistě k dodání atmosféry a uvěřitelnosti celého světa. Stačí kouknout na RDR2 kde byla mapa dostatečná pro většinu lidí (já bych snesl klidně větší), a přesto tam žádné generické questy nebyly.

Jinak oznámení pokračování super. Už jsem ani nedoufal, že by se tuhle značku podařilo kdy vzkřísit a dodnes vzpomínám na jedničku.

Nahlásit nevhodný obsah

20923325
VenomSpide napsal 22. 3. 2019 v 10.34

Super čuper šeldom cuper!! xDD yes!!!!

Nahlásit nevhodný obsah

20904101
Přerostlá čivava napsal 22. 3. 2019 v 09.56

Přesně, doufám, že to nedopadne jako Vampyr. Snad se jim povede udržet atmosféru a hratelnost jako v původní hře. Ta byla a vždy bude skvělá, i přes slabé technické zpracování.

Nahlásit nevhodný obsah

20824672
Medard22 napsal 22. 3. 2019 v 09.49

Moc bych si přál aby se Bloodlines 2 povedl. World of Darkness má celkově trestuhodně nevyužitý herní potenciál. Jen doufám, aby to nedopadlo jako loňský Vampyr ze kterého jsem byl docela zklamaný. Doufám že autoři nepodlehnou módním trendům a neudělají open-worldovou taškařici s generickými questy a mikrotransakcemi.
Naopak bych si představoval design věrný původní hře s několika huby k průzkumu a méně questů, ale zato výpravných, kvalitně napsaných a s parádní grafikou v UE4. Držím jim palce.

No a když to podělají tak jim to Wesp5 možná do několika let opraví :D

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 22. 3. 2019 v 08.45

Yes, yes, yes! Doufám, že se to povede, ale i tak je to skvělá zpráva.

Nahlásit nevhodný obsah

20818484
udh napsal 22. 3. 2019 v 08.45

trailer hodně peckovní ,uvidíme jaká bude realita :D

Nahlásit nevhodný obsah