Unreal Engine předvádí své možnosti
GDC je skvělá příležitost pro demonstraci možností herních enginů. Tento týden jsme si již ukázali technologická dema od CryEngine a Unity, oba zástupci opět předvádí skutečně dechberoucí podívanou. Ke slovu se nyní hlásí Unreal Engine s neméně zajímavými příspěvky.
Na prezentaci „State of Unreal” si Epic Games spolu se svými partnery odprezentovali hned několik působivých ukázek, přičemž každá z nich je svým zaměřením unikátní. První se jmenuje Troll. Je výsledkem spolupráce studií Goodbye Kansas a Deep Forest Films. Jejím úkolem je ukázat technologii ray tracing.
Ukázka Rebirth od studia Quixel zase předvádí pokrok v oblasti fotorealistické grafiky. Úchvatnost krátkého dema podtrhuje skutečnost, že se na jeho tvorbě podíleli pouze tři výtvarníci.
Poslední ukázka nese název Chaos. V ní navštívíme univerzum VR titulu Robo Recall. Předvádí možnosti fyziky a destrukce, které přijdou s updatem 4.23, jehož vydání by se mělo stihnout ještě letos.
Byť to na první pohled nemusí být patrné, možnosti aktuálních enginů se zase posunuly o kus dál. Co na ukázky říkáte?