Crytek prezentuje ray tracing na kartě AMD
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Crytek prezentuje ray tracing na kartě AMD

Crytek prezentuje ray tracing na kartě AMD

David Plecháček

David Plecháček

18. 3. 2019 14:46 3
Reklama

Sice už je to pár let, ale série Crysis v plné nahotě ukázala, že je studio Crytek přeborníkem ve vytváření technologických benchmarků, z nichž jasně vyplynulo, jestli je váš stroj připravený na budoucnost, nebo jestli má to nejlepší za sebou. CryEngine dokázal dělat divy a Crytek z velké části může děkovat právě svému nástroji, že si ve světě vydobyl takové renomé. A i když má to nejlepší za sebou, stále se jedná o špičkovou technologii.

Crytek bohužel nemá příliš projektů, na němž by ji referoval. Nejblíže tomu má Hunt: Showdown, který míří na Xbox One a je k mání na PC, ale s revolucí si jej příliš nespojujeme. V očích českého hráče mu příliš nepomohlo ani Kingdom Come, které jej sice též využívá, ale v průběhu vývoje s ním bylo více starostí, než by si tým kolem Daniela Vávry byl býval přál. A tak Cryteku nezbývá, než další pokroky demonstrovat skrze technologická dema.

CryEngine je dalším z enginů, který se chce svézt na vlně ray-tracingu. S odrážením světelných paprsků v reálném čase si nejčastěji spojujeme engine Frostbite od EA, ostatně jednou z prvních her na trhu s ray-tracingem byl stále ještě nový Battlefield a podpory se dříve či později dočká i Anthem, ale že je vlastní mnoha vývojářským týmům dokládají snahy o implementaci do Shadow of the Tomb Raider nebo třeba již funkční verze v Metro Exodus. A své s ním dokáží i němečtí autoři, ostatně na noirovou ukázku se můžete níže podívat i vy. A technickou třešničkou na dortu je fakt, že je celá scéna renderována na kartě od AMD Vega 56.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama