Tristní bug rozbíjí obtížnost Anthem
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Tristní bug rozbíjí obtížnost Anthem

Tristní bug rozbíjí obtížnost Anthem

David Plecháček

David Plecháček

13. 3. 2019 13:56 3
Reklama

Tak trochu na recenzentské samotce jsem se ocitl ve chvíli, kdy vyšla recenze na Anthem. Stěžejním tématem textu bylo, že i přes donebevolající a nezpochybnitelné přešlapy může pro někoho novinka od BioWare představovat zábavu. Myslím, že jsem ale těžko mohl vědět, kolik legrace nám autoři nabídnou i po vydání.

Ono by stačilo, že se do hry trefuje i každý, a vcelku právem i nehráči samotné hry. Proč? Protože některé nedodělky jsou patrné na první pohled a nemusíte v Anthemu trávit celé večery, aby vás trefily do očí. Pak tu jsou ale věci, které člověka možná jen tak nenapadnou, ale o to větší komedii z Anthemu dělají. Tak, jako když se ukáže, že útočná puška první úrovně je nejsilnější zbraní celé hry. Že nemůže být hůř?

Asi nemůže, ale můžeme nalézt další, ve výsledku dost pochybná rozhodnutí, respektive ze začátku vcelku normální rozhodnutí s nepochopitelnými následky. Patch 1.03 totiž mění vzorec, jak hra škáluje svou obtížnost. Nově Anthem kalkuluje s průměrným levelem veškerého vašeho vybavení, podle kterého počítá sílu ultimátní schopnosti, sílu melee poškození a také komb.

Třebaže by někdo možná preferoval trochu jinou matematiku, v základu samozřejmě funguje dobře. Problémem je, že hra nepočítá s tím, že nějaká věc ve výbavě chybí - jednoduše jen z celého výpočtu danou věc vyřadí. Hráči si tak mohou pohrát s vlastní výbavou, vyházet věci, které nemají dostatečně vysokou úroveň, a voilá, všechny tři aspekty výše jsou rázem mnohem silnější. Teoreticky tak můžete vyházet úplně vše a nechat si jen jednu věc s nejvyšším levelem, na druhou stranu spousta podpůrného vybavení ovlivňuje jak zdraví, tak efektivitu štítů. Obecně vzato je tak nejpraktičtější vyřadit jen tu nejslabší část na Javelinu.

Samozřejmě můžeme čekat brzkou opravu, po které se opět výpočet pozmění, jedná se ale o další absurdní ukázku, z níž jasně vyplývá, že když se má pokazit, tak se to také jednoduše pokazí. BioWare by potřebovali vyřešit mnohem palčivější otázky, namísto toho si ale sami přidělávají práci. Práce kvapná, málo platná…

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama