Mijazakiho láká BR a live service model her
Battle royale může být přitažlivé samozřejmě nejen pro hráče, ale i pro samotné autory. Na jedné straně jsou tak hráči naskakující opakovaně, často střemhlav do vřavy, aby opět zkusili své štěstí, na straně druhé mají vývojáři před sebou výzvu, jak nadesignovat hru tak, aby to ta druhá strana dělala stále dokola a neustále s chutí. Takové lákadlo láká i vývojáře, do nichž bychom to neřekli. Třeba Mijazakiho.
Hidetaka Mijazaki má s FromSoftware spoustu práce na dodělávání Sekira, kdyby ale tato hra nevznikala, třeba by se se svými myšlenkami ubíral směrem ke stále populárnějšímu žánru. Ostatně po Tetrisu 99 by Dark Souls Battle Royale bylo stěží to nejbizarnější, co by bylo k dostání na trhu. Co je ale snad ještě překvapivější, Mijazaki vedle battle royale hovoří i o dalším přístupu, kteří jedni milují a druzí nenávidí – o hrách vytvořených na modelu služeb.
Naskočí snad slavný Japonec do rozjetého vlaku? „Vždycky je tu nějaká možnost,“ řekl sám autor v rozhovoru pro slavně Telegraph. „Tyto hry jsou jednoznačně zábavné. Zajímá mě vzorec, na kterém fungují. Samozřejmě kdybychom se do toho pustili, mohl by být výsledek taktéž velice odlišný! Jednou bychom do toho ale rádi praštili,“ řekl.
Je otázka, jestli by v takovém případě Mijazaki pokřivil nějakou svou značku, nebo jestli by se vydal vlastním směrem, a to nejen co se týče světa, ale i motivu, hratelnosti a tak dále. Vůbec nepochybujeme o tom, že kdyby se z již jednou zmíněných Dark Souls stala live-service hra, početné jádro fanoušků by bylo minimálně zvědavé a možná by vyzkoušelo, co se v geniální mysli zrodilo. Ani to nezkoušejte, opak bychom vám stejně nevěřili!