Proč se vývoj Halo Infinite tak protáhl
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Proč se vývoj Halo Infinite tak protáhl

Proč se vývoj Halo Infinite tak protáhl

Martin Nahodil

Martin Nahodil

28. 2. 2019 10:09 3
Reklama

Z nového Halo jsme od jeho odhalení neviděli skoro nic. Trailer, který nám vývojáři ukázali při představení, byl vlastně jen prezentací nového enginu a o samotné hře můžeme stále více méně jen spekulovat. Bonnie Ross, ředitelka 343 Industries, řekla, že jsou si vědomi toho, že jim vývoj trvá déle, než u předchozích dílů a je to právě kvůli novým technologiím.

Halo 5: Guardians vyšlo už v roce 2015. Letos to tedy budou 4 roky a před tím vycházely díly ze série Halo většinou po dvou letech. S delším vývojem ale prý počítají už dlouho. Jejich předchozí engine totiž už neodpovídal požadavkům, které s novými díly chtěli splnit. “Halo engine je velmi specificky zaměřený – pro kreativní vývojáře je v něm složitější pracovat. Po vydání Halo 4 jsme týmu slíbili, že budeme pracovat na nových vývojových nástrojích pro Halo 5. To jsme ale neudělali, což byla chyba,” řekla Ross.

“Chceme, aby náš tým mohl použít veškerou kreativitu. Chtělo to čas – a potom jsme odhalili Slipspace Engine - děláme všechno pro to, abychom vytvořili vývojovou platformu pro budoucnost série. Je to pro nás velký pokrok – největší rozhodnutí, které jsme udělali,” dodala Ross. Dále v interview mluví o tom, že tady byla možnost, že by vyšlo nové Halo tradičně po dalších dvou letech, ale bylo by to něco jako Halo 5,5 nebo Halo 6 ODST. Nakonec se ale rozhodli, že se raději budou soustředit na další velký díl.

O tom, kdy by Halo Infinite mělo vyjít, zatím nepadlo ani slovo. Ross ale slíbila, že se určitě objeví v rámci letošní E3 konference Microsoftu. Jsme velmi zvědaví, co nám tam nakonec předvedou.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama