BR pro 10 tisíc hráčů využije cloud od MS
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka BR pro 10 tisíc hráčů využije cloud od MS

BR pro 10 tisíc hráčů využije cloud od MS

David Plecháček

David Plecháček

19. 2. 2019 16:41
Reklama

O posouvání herních hranic snad nemá ani cenu psát – vždy se najde někdo, kdo se pokusí překonat předešlou hranici. Takže zatímco jsme znovuobjevovali krásy battle royale, objevila se zpráva pojednávající o hře s 1000 hráči na jednom bitevním poli. A co myslíte, ani tato hranice nevydržela. Jenže Aether Wars není zajímavé jenom počtem hráčů, novinka nás zaujala i svým enginem.

Abychom si věci ujasnili a vše uvedli na správnou míru: Aether Wars je hra, o níž se prvně začalo hovořit začátkem roku. Tahákem měl být žánr battle royale pro deset tisíc hráčů. Asi si dokážete představit, že i ty největší hry měli docela problém bojiště zaplnit, a tak se vývojáři Hadean tehdy vytasili s registrací a přesně oznámeným datem, kdy souboj vesmírných lodí vypukne. Jak by někdo řekl, zpráva jen pro opravdové nadšence.

Ukazuje se ale, že za Aether Wars je víc. Studio totiž zřejmé záhy zjistilo, že nedokáže nabýt dostatečné servery, které by počítaly všechny proměnné pro desetitisícovou masu lidí. Dnes tak vedení Hadeanu oznámilo, že engine – Aether engine – bude pohánět Microsoft Azure. Jinými slovy, cloud.

Azure by mělo výkon enignu/hry změnit laicky řečeno o parník. Jenže z nové spolupráce vyplývají i další novinky, například část technologie vývojářů bude integrována do vývojářských nástrojů Microsoftu, včetně služby Visual Studio. Tisková zpráva hovoří o tom, že se herní trh neustále vyvíjí a roste poptávka po větších a stále komplexnějších multiplayerových hrách, přičemž práce studia Hadean spolu s Microsoftem pomůže, aby se projekty staly realitou.

První pokus v Aether Wars proběhne v rámci letošního GDC. Uvidíme, zda nás vývojáři se svým enginem, neřku-li se svou hrou, překvapí, ale v těchto dnech vyšla další hra, která na cloud spoléhala a v multiplayeru jí zůstaly oči pro pláč. Ani výkon serverů někde tam venku Crackdownu nepomohl k lepší známce, než jakou nakonec dostal.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama