Cristiano Ronaldo mizí z obalu FIFA 19

17. únor 2019 13:27 / Marek Selinger / Novinky / Diskuze (64)

Mezi fanoušky sportovních her je každý rok velkým tématem, kdo z jejich oblíbených hráčů to dotáhne až na přebal daného ročníku. V rámci série FIFA tuto pozici dlouho zastával barcelonský Lionel Messi, jeden rok si této pocty užil i Marco Reus z Dortmundu, avšak hlavní postavou posledních dvou ročníků byl Cristiano Ronaldo. To se však mění.

Jak už jsme informovali na počátku října, již krátce po vydání aktuálního ročníku začalo EA na základě Ronaldových mimo-fotbalových aktivit mazat hráče turínského Juventusu ze všech propagačních materiálů i sociálních sítí. Nyní společnost zašla ještě o krok dál, kdy mění celý obal FIFA 19. Z něj zmizel právě portugalský útočník, nově na něm nalezneme trio Kevin de Bruyne, Neymar a Paulo Dybala.

Obal, ve kterém si FIFA 19 odnesli hráči v den vydání:

Naopak obal, ve kterém je možné si FIFA 19 pořídit dnes:

Změny se dočkala i úvodní obrazovka při zapnutí, kde už CR7 také nefiguruje:

Společnost jistě znepokojily problémy fotbalisty se zákonem, ať už se jedná o podezření ze znásilnění nebo daňové úniky. Pro Ronalda samotného to jistě znamená další finanční ztrátu, nicméně to, co je jeho hlavní prací, tedy střílet branky, mu jde i po přestupu z Realu Madridu do Juventusu více než dobře. Uvidíme, koho nalezneme na obalu FIFA 20. Ronalda už s největší pravděpodobností ne.

Zdroj: Eurogamer

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20894091
Zarenix napsal 20. 2. 2019 v 19.58

Drew7878: Ty musíš být asi velký fanboy Ronalda a nedivil bych se, kdyby jsi měl celý pokojíček vylepený jeho fotkama a každý večer se ukájel nad ním, když všechno jsou jen výmysly bulváru. Proč nešel na vyhlášení Zlatého míče ? Nebo na vyhlášení nejlepších hráčů LM ? Nebo tam vlastně byl, ale bulvár napsal, že ne ? Za všechno může bulvár.

Se Salou jsem nenapsal, že se vysmívá. Takže chceš tvrdit, že vlastně když je slavný tak si může postovat jaké fotky chce, třeba i fotky z letadla, když den před tím se zřítilo letadlo jeho kolegy ? Kdyby měl trochu empatie, tak by se prostě vytrhl z "běžného života" a tu 1 fotku nenahrál. Ale podle toho co ty píšeš by to asi nepřežil, že nemohl postnout další z hromady fotek z letadla.

Když se držela minuta ticha před každým zápasem poté, co proběhl nějaký atentát a nějaké mužstvo odmítlo, tak je to podle tebe správné ? Přece jich se to netýká. Nebyla to jejich země a s jejich sportem to taky nemá nic společného. Podle tvé logiky je to v pořádku.

Nahlásit nevhodný obsah

20875587
Drew7878 napsal 20. 2. 2019 v 14.39

Zarenix: Pohádky si vyprávěj někomu jinému, tohle je nezdravá nenávist. Jak vidím, tak ještě nepřiznaná, což je ještě horší. Že nikomu nepřeje úspěch jsou plky a výmysly bulváru, který jeho vyjádření dost často vytrhává z kontextu a překrucuje. Je to tak trochu narcis, to ano a ví to úplně každý. Taky ho to v životě ale dostalo tam, kde je. Nicméně nic z toho by mi nevadilo, věř si čemu chceš. Nevadí mi ani to, kdybys bezmezně věřil tomu znásilnění.

Potom jsem se ale dostal k té pasáži se Salou a chtělo se mi zvracet. Předpokládám tedy, že úplně každý, kdo si v tom období udělal nějakou fotku z letadla, to myslel jako výsměch Salovi. Rychle jsem kouknul na Instagram a během necelé minuty jsem u něj našel 4 fotky z letadla a jednu z lodi. Na všech se usmívá, ať už je tam sám, s přítelkyní nebo se spoluhráči. V době, kdy jsem Instagram sám ještě aktivně používal, jsem sledoval skoro všechny hráče Realu. Ronaldo si tam dával fotky z letadel a dalších míst poměrně často, chlubil se svojim luxusním životem. Nepracuješ náhodou v bulváru? Odpovídalo by to tomu. Pokud je někdo schopný jenom za účelem pozornosti a poškození něčího jména tvrdit, že úplně obyčejnou fotkou, kterých si za měsíc udělá 10, se vysmívá nešťastné smrti člověka, tak je to dost nechutný a hodně přes čáru. Sorry, s tak odporným člověkem nechci vést už nikdy žádnou diskuzi. Sbohem.

Nahlásit nevhodný obsah

20894091
Zarenix napsal 20. 2. 2019 v 13.52

Drew7878: Odkud :D Já fandím od malička bílému baletu a Ronalda jsem vždycky bral jako druhého nejlepšího fotbalistu, který má neskutečné kvality. Nevadí mi ani odchod do Juventusu. Pokud by tohle udělal jakýkoliv jiný špičkový fotbalista, tak bych měl úplně stejný názor. Žádný hráč nebo klub mi nevadí a nemyslím si, že bych nesnášel nějakého fotbalistu. Teda až na hráče Tottenhamu a celý klub. To je prostě špína. Ale jinak jsem s ostatníma v pohodě.

Nahlásit nevhodný obsah

20875587
Drew7878 napsal 20. 2. 2019 v 12.41

Zarenix: Aha, tak teď už vidím odkud vítr vane ve tvém případě.

Editováno: 20. 02. 2019 v 13.13

Nahlásit nevhodný obsah

20894091
Zarenix napsal 19. 2. 2019 v 23.32

JabJab21: Já bych řekl, že prachy dostává a je pořád součást marketingu, jen ted prostě nechtějí, aby byl na očích.

Tak tam de o to, že vítěz Zlatého míče byl 4 roky jeho spoluhráč a i tak mu to nepřeje. To není neprofesionální to je zmrdství. Další taká aférka se odehrála nedávno, když zmizelo letadlo s hráčem Sala, který byl pak nalezen ve vraku. Ronaldo pár dní po tom zmizení měl soud v Madridu tuším kvůli daním. Nejenže na sociální sítě postoval "veselé" fotky přímo z Madridu, takže daně si zaplatil, protože kdo by poslal sedět superstar, ale taky na sociální sítě sdílel fotku jak sedí v letadle a usmívá se. Nevím jestli to náhodou nebyl nějaký osobní tryskáč, ale bylo totálně mimo, když celý "fotbalový svět" truchlil. Když je člověk schopen takového svinstva, tak mi to znásilnění nepřipadá zas takové sci-fi.

Nahlásit nevhodný obsah

20842776
JabJab21 napsal 19. 2. 2019 v 22.26

Zarenix: fotbal vubec nesleduju a "fandeni", zvlast takovy typu Sparta Slavie absolutne nechapu, ze sou schopny se kvuli tomu poprat nebo delat bordel. Na druhou stranu sleduju mimo jine hry a pravo, proto tady taky komentuju.

Co se tyce reprezentovani, tak jasne, tam by se to podradit dalo, ALE vzhledem k tomu, ze je zatim jen obvineny, by mel porad dostavat penize za svoji praci, a to nehlede na to, ze ho treba smazou. Dokud neni pravomocne odsouzeny tak to je maximum co muzou udelat aby to bylo fer a nevladli nam zalobni trolove. Jestli penize dostava nebo ne, ja nevim, ale urcite by mel a je spatny pokud ho smazou a ani mu nezaplatej, kdyz technicky vzato jeste nemaj zadnej duvod ho mazat.

Co se tyce toho ostatniho tak to je daleko relevantnejsi nez naka zaloba. Rozhodne nejsem pritel narizovani nekomu komu ma co prat nebo neprat apod., ale pokud ma povinnost ze smlouvy reprezentovat (jako ze asi ma), tak by se mel chovat profesionalne/neutralne (tzn ze se nemusi usmivat ale aspon prijde a zatleska) a delat tomu co zrovna reprezentuje dobry jmeno. Jinak je to samozrejme duvod k ukonceni smlouvy.

Editováno: 19. 02. 2019 v 22.31

Nahlásit nevhodný obsah

20894091
Zarenix napsal 19. 2. 2019 v 21.41

JabJab21: Jasně, ale prostě je to tvář té firmy a má ji reprezentovat nejen fotbalem. Předpokládám, že přímo ve smlouvě nemá něco o TC, ale spíš něco ve smyslu, že se musí na veřejnosti chovat slušně a to se částečně týká i soukromí. Ještě si neodpověděl, jestli sleduješ fotbal.

Ptal jsem se z důvodu toho, že Ronaldo za poslední půl rok ukázal, že je celkem prase. Třeba stížnosti na EUFA, Peréze (prezident Real Madrid) zato, že nevyhrál nejlepšího hráče Ligy Mistrů 2017/2018. Nedorazil ani na předávání cen, tuším zlatého míče, protože se prý předem dozvěděl, že nevyhraje. Nepřál zisk Zlatého míče ani Modričovi. Snad celá jeho rodina + blízcí přátelé útočili na Zlatý míč, že Ronaldo si ho zasloužil víc než Modrič. Nepřeje úspěch hráčům z jeho vlastního týmu a je naštvaný, když on není ta hlavní hvězda zápasu.

Takže pokud by to znásilnění bylo 1-2 roky zpátky, tak bych tomu asi taky nevěřil. Poslední dobou se Ronaldo veřejně prezentuje jako totální prase a jen dokazuje, že není tak dokonalý jak si většina myslela. + Ty daně atd. ale to určitě posral účetní, popř. právník :D :D

Nahlásit nevhodný obsah

20871756
hans999 napsal 19. 2. 2019 v 21.10

Zarenix: Dneska už moc fotbal nesleduji. Občas si spíš přečtu výsledky, nebo kouknu na sestřih. Nemám na to čas. Dřív jsem fandil hodně Manchesteru United, potom Barceloně (dokonce mám i nějaký merch). Pak jsem taky dost koukal na Real Madrid. Hrál jsem hodně Fifu. Ale postupem času jsem přestal fandit úplně. Dřív jsem třeba věděl komplet celou sestavu, dneska už ne. Mám už jiné zájmy, ale článek si přečtu klidně každý den. Taky jsem nějaký čas fotbal hrál.

Nahlásit nevhodný obsah

20842776
JabJab21 napsal 19. 2. 2019 v 20.26

Zarenix: Ja nikoho neobhajuju. Jenom rikam ze neni spravne bez nize zminenych duvodu nekoho vyhodit jen na zaklade zaloby.

Krome toho co mame vic nez domnenky? Vubec nic, protoze pravda zatim neni na svete.

Editováno: 19. 02. 2019 v 20.28

Nahlásit nevhodný obsah

20894091
Zarenix napsal 19. 2. 2019 v 20.25

JabJab21: A pokud má něco v tom smyslu ve smlouvě, tak ho tu obhajuješ zbytečně. Prostě tu vzniká pak debata na základě domněnek.

JabJab21: Drew7878: hans999: Chtěl bych se zeptat, jestli vůbec sledujete fotbal nebo ne, popř. okrajově třeba oblíbený tým.

Nahlásit nevhodný obsah

20842776
JabJab21 napsal 19. 2. 2019 v 20.09

Zarenix: Pokud nema ve smlouve napsano ze nesmi byt obvinen z nejakeho TC, tak bych samozrejme v tomhle pripade nic nedelal. Co se tyce jeho fotbalu, tam se absolutne nic nezmenilo, na jeho vzhledu atp. se nezmenilo taky nic. A jeho mimo fotbalove chovani je predmetem soudniho sporu.

Taky si uvedom, ze zalobu muze podat kazdej na kazdyho a Ronaldo nema absolutne zadnou sanci to ovlivnit.

A hlasat tady neco o vzorech je fakt mimo misu, kdyz misto cloveka, co dost mozna nic neudelal (a i kdyby ano nesouvisi to s oborem ve kterem je vzorem), tam daj Neymara, kterej totalne kazi mladez a to prave v tom oboru ve kterym ma bejt vzorem (fotbal).

V kazdym pripade ale vzory nefungujou tak jak popisujes, mozna
u slaboduchych jedincu a ovci. Normalni clovek bude tak maximalne mit blby fory nebo narazky/memeka nebo treba jako deti s Neymarem budou trolovat na telaku, ale nikdo normalni proboha nepude nekoho znasilnit jenom proto, ze nekdo (jeste ke vsemu mozna) nekoho znasilnil.

Editováno: 19. 02. 2019 v 20.23

Nahlásit nevhodný obsah

20894091
Zarenix napsal 19. 2. 2019 v 17.38

Drew7878: Není poškozená. Jen EA, možná NIKE/ADIDAS, nevím kterou značku propaguje, s ním pozastaví spolupráci, ale pokud by se prokázala nevinna, tak by mohl pokračovat dál. Juventus se postavil za něj a fanoušci se rozdělili na 3 tábory. Jeden mu věří, druhý čeká na verdikt a třetí mu nevěří.

Ona celá tahle logika toho, že je nevinný staví na tom, že je slavný a pohledný. Může mít koho chce atd., ale pořád je to slovo proti slovu.

Ono je také důležité si uvědomit, co je znásilnění. Třeba já si myslel v mládí, že znásilnění je něco jako přepadení s motivem soulože. Podle zákonů se ale dá považovat za znásilnění snad cokoliv, na co někdo z páru při normální souloži řekne ne. Ve vztahu když uděláš něco "nečestného" s čím partner nesouhlasí ale už to proběhlo, tak se maximálně rozejdete a v lepším případě se na chvíli naštve. Reálně to ale může být hodnoceno jako znásilnění.

hans999: V roce 2009 takové kauzy veřejně "neexistovaly". Hromada tahle zneužitých žen prostě nebylo psychicky silných, aby někam šli a řešili to. Ono i statisticky bylo dost % lidí, které třeba v parku někdo přepadl a znásilnil a přesto nešli na policii, max vyšetření nemocí. Ať je #MeToo svinstvo jaké chce a často se pak může stát, že za to zaplatí někdo nevinný, tak to dodalo odvahu. Lidé pak mají nějakou jistotu podpory a je pro ně jednodušší o tom napsat někomu, kdo si tím taky prošel, než se svěřovat třeba nějakému policistovi.

Je to prostě třeba jako veganství. Taky před 10ti lety 9x% lidí veganství neřešilo, protože to tu nikdo necpal.

Nahlásit nevhodný obsah

20875587
Drew7878 napsal 19. 2. 2019 v 17.19

Zarenix: Tak například co se sexuální stránky týče, třeba měl nějaký problém :D ( čímž ho samozřejmě nechci nijak urazit). Jenom v tomhle ohledu je x možných věcí, o kterých asi nechce informovat veřejnost. Taky měl těsně před životním přestupem a nemusel úplně chtít, aby se o něm psalo, že leje v baru a vodí si ženský na pokoj. Mohl mít v té době přítelkyni a nechtěl připustit, aby se to dostalo ven. Mohl mít nějaké problémy s rodinou, něco v osobním životě řešit a tohle by ho ohrozilo. Těch možností je fakt nespočet, některé pro tebe možná i banální, ale u slavných lidí je to trochu jinak. A nejjednodušší řešení je pro ně vždycky - já ti dám prachy, ty budeš držet hubu a máme dohodu.

Poslední tvoje věta je bohužel úplně mimo, jeho pověst už je nenávratně poškozena. Klidně se může ukázat, že to všechno byla lež, nikoho to už ale nezajímá a navždy zůstanou spekulace.

Nahlásit nevhodný obsah

20871756
hans999 napsal 19. 2. 2019 v 16.47

Zarenix: Já jsem rozhodně nenapsal, že znásilnění je pohodička. Nepleť si fyzické a psychické rány. Psychické rány trvají klidně celý život, ale fyzické jsou pouze dočasné (pokud nejde o znetvoření, ztrátu končetin, poškození mozku apod.). Mohla si hned po aktu zajít na vyšetření, tak jako to dělá většina lidí. Je úplně běžné, že znásilněná žena má na sobě známky násilí, jako je škrcení, modřiny po těle, stopy DNA za nehty. Proč tohle neudělala?
http://stopznasilneni.ecn.cz/cz/praktic…

Místo toho radši vzala peníze, podepsala papír o mlčenlivosti (lidově "Smlouva o sexu"), což je naprosto běžný papír, který podepisuje spousta lidí, když jde na párty k nějaký celebritě. Charlie Sheen nepustil bez této smlouvy na svůj apartmán prakticky nikoho.
A proč jí teda vyplatil tyto peníze? Prostě nechtěl, aby se to dostalo ven. Mohl mít přítelkyni nebo zkrátka nechtěl, aby ho s touto osobou někdo spojoval a aby tato osoba poskytovala nějaké informace médiím.
V té době už byl považovaný za nejlepšího fotbalistu planety (měl už i Zlatý míč) s platem skoro 1 milión liber měsíčně jenom fotbalem a bez reklam. Takže těch 375 tisíc dolarů mohl vydělat klidně za 1 týden. To je jako kdyby český občan s průměrným platem zaplatil třeba 7 tisíc Kč za to, že ho soused nenapráší, že ho viděl na ulici s cizí ženou.

Editováno: 19. 02. 2019 v 16.49

Nahlásit nevhodný obsah

20894091
Zarenix napsal 19. 2. 2019 v 16.31

Drew7878: To by mě těch 20 důvodů s cenovkou 375 000 teda zajímalo :D

Pokud Ronaldo sám od sebe neřekne, že ji znásilnil, nebo ta ženská, že si to vymyslela, tak to budou pořád jen spekulace. Nevím teda, jestli se přiznal k tomu,že spolu spali, protože jeho "údajná" výpověď tvrdí že ano. Pak už je to na pohledu každého, jestli usoudí, že jeho chování při aktu bylo násilné nebo v normě. Stejně asi tak jako domácí násilí jsou i nadávky, popř. postrčení.

Já netvrdím, že by měla dostat ty prachy. To by záleželo na jejím psychickém stavu. Tady už se spíš jedná o to, jestli ji znásilnil a poškodí si pověst a nebo ne.

Nahlásit nevhodný obsah

20875587
Drew7878 napsal 19. 2. 2019 v 15.57

Zarenix: Ronaldo se "skoro" doznal, to jsou teda termíny. Znásilnění vždycky popírá, žádné jeho doznání neexistuje. O čem mluvíš ty je výpověď té ženy, která uvedla, že během styku několikrát vykřikla ne jako znamení nesouhlasu.

Mě teda napadá asi dalších 20 důvodů, proč by ji platil za mlčenlivost a znásilnění v tom vůbec nemusí hrát roli. Ty si neuvědomuješ jednu věc, i kdyby tam znásilnění bylo, ona už prostě podepsala papír, vzala prachy a má smůlu. Teď se snaží o ty zoufalé kroky, jako dokázání toho, že v daný moment nebyla psychicky způsobilá se o takových věcech rozhodnout a podobně.

Ona si všechno posrala sama a částečně si to i uvědomuje, akorát to vzala za špatný konec a snaží se teď kopat kolem sebe, aby stáhla ke dnu někoho dalšího. Přesně takhle to působí.

Nahlásit nevhodný obsah

20894091
Zarenix napsal 19. 2. 2019 v 15.15

Drew7878: A stejně sis to přečetl špatně. Píšu tam, že byly úniky informací ohledně španělského fotbalu. Což jsou informace o hráčích ze soukromý atd. což jsou jak daně, tak i třeba různé soudy, urovnání atd.

Ano, Ronaldo na veřejnosti neřekl, že někoho znásilnil. Abych byl přesný, tak Der Spiegel přišel s tím znásilněním. Podle jejich článků existuje rozhovor ústní nebo písemný, to si nepamatuju, kde se skoro Ronaldo doznal. Abych to upřesnil (fakt si nejsem jistý jaké slova byly použité a přesně formulované) tak tam stálo něco ve smyslu, že ta žena ho při pohlavním styku prosila aby přestal, brečela atd. a on řekl, že i přes to její naléhání nepřestal a dokončil úkon. Poté se to řešilo tím vyrovnáním a tak dále a tak dále. Ještě doplním, že ta "výpověď" je konverzace Ronalda a právníků.

Ještě by mě teda zajímalo. Pokud jsem nevinný a vím, že jsem nic špatného neudělal, platil bych někomu 375 000 dolarů za mlčenlivost ? Mlčenlivost čeho, že s ní spal, to si myslím, že by nikdo neřešil.

hans999:
Kauza nebyla po 10ti letech, ale po 10ti letech se to dostalo na veřejnost a řeší se to znovu. Nepřišla s tím znásilněná, ale žurnalista nějaký.

Rány zahojený je jako tvrzení od někoho, kdo znásilnění nezažil. Já jsem taky nebyl znásilněn nikdy, ale nebudu tvrdit, že je to pohodička, která nemá důsledky a desítky let po aktu.

Mám takový pocit, že jediné tvoje informace o té "kauze" jsou přímo z tohohle článku.

Nahlásit nevhodný obsah

20875587
Drew7878 napsal 19. 2. 2019 v 12.13

Zarenix: Musel jsem si tvoje příspěvky přečíst 5x, abych to vstřebal a nějak si urovnal, jestli to myslíš jako vtip nebo ne. Začnu zlehka, ať přemýšlím jak chci, nemůžu přijít na to, jak souvisí krácení daní ve Španělsku s údajným znásilněním v USA, fakt mi to k sobě nejde. :D Pokud to má být jako nějaký pomrknutí, že není ve všem úplně čisťounký, tak ano, máš pravdu.

Ronaldo rozhodně žádný znásilnění nepřiznal, to naopak důrazně odmítá. Přiznal pouze to zaplacení 375 000 dolarů, ale nebere ty prachy jako nějaký doznání viny. Podle tvé teorie tedy mají k dispozici výpověď Ronalda, kde přiznává znásilnění a teď se vyšetřuje, jestli k nějakému znásilnění došlo. To si teda policie z Nevady dělá hezkou reklamu. :D

Nahlásit nevhodný obsah

20871756
hans999 napsal 19. 2. 2019 v 12.12

Zarenix: Co jsou blbosti? Že si od něj vzala peníze ($375k)? Že podepsala papír, že bude zticha? Že se k němu tulila v klubu (https://img.blesk.cz/img/2/full/5200065_.jpg)? Buď konkrétní.
Co jsem teď dodatečně četl tvoje komentáře, tak mi přijde, že ty blbosti plácáš ty. Jenom tvrzení, že se Ronaldo k znásilnění přiznal je hodně zcestný.

JabJab21: Souhlasím, ale neznám ho, nevím jaký je mimo fotbal. Můžu říct akorát svůj názor, a nebo to, co vím z novin. Možná to udělal, možná ne. Dokud mu to neprokáže soud nebo se nepřizná, tak to jsou pořád stále jenom spekulace. Ono je úplně jedno v týhle kauze, jestli to udělal nebo ne. Spíš jde o to, jak firmy a lidi jsou schopni tě potopit bez nějakých důkazů. Roky jsi spořádaný člověk, který na sportovní úrovni dělá skutečný divy, podporuje charitu atd. A najednou přijde 10 let stará událost a firma, která s tebou roky spolupracuje a vyděláváš jí svojí tváří milióny. možná i miliardy, tak tě bez mrknutí oka smaže.
To je jako Lance Armstrong, když se přiznal k dopingu a nějaká firma po něm chtěla vrátit peníze, které mu za ty roky vyplatila. Co na tom, že jí díky reklamám a propagaci vydělal několikanásobně více, než od nich dostal. Bez váhání ho chtěli potopit. Tohle je podobné.

Editováno: 19. 02. 2019 v 12.32

Nahlásit nevhodný obsah

20894091
Zarenix napsal 19. 2. 2019 v 11.05

hans999: Zjistil jsi si vůbec informace o té kauze ? Protože to co jsi v posledním komentáři napsal jsou totální blbosti.

JabJab21: Ronaldo je vzor milionů mladých a byl tváří EA. Když zjistíš, že někdo kdo by měl inspirovat a motivovat mladé lidi a prodávat tvůj produkt, je obviněný ze znásilnění, tak by jsi nic neudělal ? Proč bych nemohl někoho znásilnit, když můj idol Ronaldo taky někoho "možná" znásilnil. Prodeje taky můžou klesnout kvůli obálce atd. Logický krok ze stran firem kterým prodal sebe jako nějaký ideál sportovce.

Nahlásit nevhodný obsah