Molyneux hovoří o své nové hře Legacy

12. únor 2019 14:36 / David Plecháček / Novinky / Diskuze (2)

Co všechno Peter Molyneux nasliboval, a co nakonec splnil? Raději bychom byli s jeho novým projektem zdrženliví, ale charismatický Brit evidentně neztratil nic ze své skromnosti. „Dělám vůbec tu nejlepší věc, v hlavě si vytvářím všechny ty šílené nápady a pak jen sleduji, jak přichází na svět. To je přeci neuvěřitelný pocit, jak se na tom ale nemáte stát závislí?“

Molyneux hned v úvodu spíše hovoří o profesi herního vývojáře než že by vyloženě myslel svou novou hru, Legacy, i o té je ale nicméně přesvědčen, že je po všech stránkách perfektní. „Je to vlastně přepracování mého vůbec prvního návrhu, totiž hra, v níž se staráte o svůj byznys,“ popisuje novinku vlastního studia 22cans. Hlavním hrdinou je hráč, který začíná od píky vyvíjen vlastní produkt, s nímž chce dobýt svět. Od prvotního návrhu ale musí začít přemýšlet ve velkém a neustále řešit, odkud brát zdroje, kde danou věc vyrábět a podobně.

„Chtěl jsem vytvořit hobby, chci, aby hráči hráli kreativně,“ říká legendární designér. „Chci, ať víte, co je to být úspěšný, oceněný. To jsou všechno věci, na které se Legacy soustředí a co od hry ve skutečnosti chci,“ dodal člověk, který si své jméno postavil na hrách typu Theme Park, Populous, Black and White nebo Fable.

Nové video zveřejněné na kanálu Red Bull Gaming jde o trochu dál a nepopisuje jen novou hru, ale i historii Molyneuxe jako vývojáře. „Někteří si možná špatně vyložili má slova, která brali jako sliby.“ Podobných pohledů nabízí zhruba dvanáctiminutové video více, ale kromě toho dozvíte více i ze zákulisí Legacy.

To nejdůležitější ale padlo. Půjde o strategii, jejímž cílem je přimět hráče ke kreativitě. Autoři staví hru tak, aby naše rozhodnutí reflektovala, ale zároveň aby reflektovala i to, co nám, hráčům, vývojáři dovolit chtějí. Okolo těchto principů ale stojí klasické plánování a rozvoj vlastního impéria, počínaje najímáním zaměstnancům, konče hodnocením poptávky zákazníků. Na výsledek si ještě budeme muset počkat, stejně tak na potvrzení platforem. Jistotou je PC, vzhledem k přechozím titulům studia je ale pravděpodobné, že hra zamíří i na mobilní platformy.

Zdroj: Eurogamer.net

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20878715
Psychoq napsal 12. 2. 2019 v 16.21

Jeho hry me vzdycky bavily, jsem zvedav co z toho bude...
Btw v druhe vete gramaticka chyba :)

Nahlásit nevhodný obsah

20878742
Masarkavtrenyrkach napsal 12. 2. 2019 v 15.13

Ne každý, jehož jméno končí na eaux, musí být francouz.
Celým jménem Peter Douglas Molyneux, narozen v Guildfordu v hrabství Surrey. Národnost britská.

Nahlásit nevhodný obsah