Agentura Grunex koupila portál Hrej.cz
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Agentura Grunex koupila portál Hrej.cz

Agentura Grunex koupila portál Hrej.cz

Pavel Makal

Pavel Makal

4. 2. 2019 12:05 32
Reklama

4. 2. 2019 – Agentura Grunex, specializující se na marketingové a PR aktivity se zaměřením na počítačové hráče a eSport, koupila od společnosti Xzone přední český herní portál Hrej.cz. Touto akvizicí, která patří mezi největší herní mediální transakce za několik posledních let, zdvojnásobuje dosah vlastního portfolia herních médií s cílem umožnit klientům přesnější a komplexnější kampaně. Cena akvizice nebyla oznámena.

Grunex patří již deset let mezi přední subjekty v oblasti tuzemského herního marketingu, PR a eSportu. Jeho dosavadní portfolio obsahovalo vlastní herní weby s návštěvností přibližně 150 tisíc unikátních hráčů měsíčně, širokou škálu facebookových stránek s 500 tisíci fanoušky a také podíl v herním pořadu Re-Play na televizním kanálu Prima COOL. Nejnovější přírůstek v podobě portálu Hrej.cz více než zdvojnásobuje dosah jeho herních webů.

„Hraní her pro zábavu i eSport je v České republice i na Slovensku soustavně na vzestupu, čehož si přirozeně všímají také naši klienti z oblasti IT, ale i mimo ni. Abychom jim mohli nabídnout opět kvalitnější zacílení a větší komplexnost kampaní, rozhodli jsme se pro další herní akvizici,“ říká Martin Liberský, majitel agentury Grunex, a dodává: „Portál Hrej.cz se 180 tisíci unikátními návštěvníky měsíčně přitom ideálně doplňuje naše dosavadní mediální portfolio a opět upevňuje naši pozici tuzemské jedničky v oblasti počítačové herní zábavy.“ 

Grunex plánuje portál Hrej.cz dále intenzivně rozvíjet, přičemž jedním z prvních kroků bude příprava responzivní verze webu pro uživatele přistupujících z mobilních platforem. „Cílem je naplnit veškerá očekávání z pohledu klientů i hráčů a to zejména postupnými inovacemi, při zachování toho nejlepšího z dosavadního fungování webu, včetně stávající zkušené redakce,“ dodává Liberský.

Společník a jednatel Jiří Pospíšil, jenž je odpovědný za mediální divizi v Xzone, k prodeji Hrej.cz řekl: „Rok 2019 bude pro Xzone přelomový. Pro naše zákazníky chystáme plno nových projektů, a jelikož se magazínu Hrej.cz z kapacitních důvodů nebudeme moci věnovat s takovou péčí, jakou by si zasloužil, rozhodli jsme se najít vhodného a zkušeného partnera, jenž by Hrej.cz dokázal dále rozvíjet. Jsem moc rád, že se nám to povedlo a že se magazín dostává do zkušených rukou silného týmu. S magazínem Hrej.cz budeme určitě v úzké spolupráci i nadále a těšíme se na jeho budoucí vývoj.“

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama