Porovnání System Shocku na Unity a UE4
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Porovnání System Shocku na Unity a UE4

Porovnání System Shocku na Unity a UE4

David Plecháček

David Plecháček

22. 1. 2019 11:56 3
Reklama

Remaky a remastery, to je úplně jiná káva. Pokud hovoříme o remasterech, můžeme dostat kvalitní remaster, například jako v případě série Uncharted, ale také pouhý port opatřený kouzelnými písmenky HD. Remake nicméně vyžaduje mnohem větší zásah a mnohdy to znamená vytvořit celou hru od píky. A pokud nás od původního titulu dělí desítky let, je pak naše očekávání o to větší.

System Shock je neustále brán jako jeden z klenotů video her a jako jeden z projektů, který výrazně ovlivnil herní průmysl jako takový. Studio Nightdive správně usoudilo, že by byla obrovská škoda, kdyby System Shock pouze zapadal prachem a patřil by jen nostalgikům, zatímco mladším hráčům by už nic kromě svého názvu neříkal. I proto je právě System Shock jednou z her, která se dočká svého vzkříšení v podobě remaku. Přináší to mnoho obtíží a zdá se, že vývoj hry není úplně jednoduchý, ale zatím stále pokračuje a míří ke svému cíli.

Před časem dokonce vývojáři změnili engine. Z původního Unity přesedlali na ambicióznější Unrel Engine čtvrté generace. Hra se tak novému nástroji musela uzpůsobit, z čehož plyne, že v nové podobě nevypadá úplně stejně jako na Unity. Tyto rozdíly porovnává video z YouTube kanálu Cycu1, který vedle sebe staví jak původní podobu, tak novou verzi na UE4. Zřejmě nám dáte za pravdu, že obě vypadají skvěle a záleží jen na vkusu, komu se co líbí více, nicméně více z projektu ještě nějaký čas neuvidíme. Datum vydání je totiž stále v nedohlednu.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama