Co týden dal: Pár zrušených projektů
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Co týden dal: Pár zrušených projektů

Co týden dal: Pár zrušených projektů

Tadeáš Pepř

Tadeáš Pepř

20. 1. 2019 17:00
Reklama

Zima je v plném proudu, a okurková sezóna nově vydaných titulů jakbysmet. Přísun novinek a zpráv ze světa ale rozhodně nezeslábl. Studio NetherRealm přišlo s velkolepým odhalením připravovaného Mortal Kombat 11, na oplátku ale předporodní bolesti nepřežila dvojice očekávaných projektů velkých společností. Co dále přineslo posledních sedm dní? Pojďme se na to podívat.

S VNITŘNOSTMI NA VĚČNÉ ČASY

Co týden dal: Pár zrušených projektů
i Zdroj: Hrej.cz

Značka Mortal Kombat je už téměř čtvrtstoletí synonymem pro vytříbenou bojovkovou hratelnost a přehnaně brutální finiše, které starostlivé rodiče malých hráčů budí ze sna.V roce 2010 založil otec značky Ed Boon společnost NetherRealm a s novým týmem autorů vlil legendě čerstvou krev do žil. V značně modernizované a vyladěné formě vyšel Mortal Kombat v roce 2011 na předchozí generaci konzolí a vrátil jméno zpět na výsluní žánru. Pokračování s podtitulem X vyšlo o čtyři roky později na současnou generaci konzolí a dotahovalo šrouby, opět velmi úspěšně.

Mortal Kombat 11 jsme poprvé spatřili během loňského galavečera Video Game Awards, na pořádné odhalení jsme si ale museli počkat až na poslední čtvrtek 17. ledna. Během pompézní keynote vyložili NetherRealm všechny karty na stůl. Vrací se naši oblíbení hrdinové, nově si je ale budeme moct upravit k obrazu svému, kombinovat jejich oblečky a úvodní animace a tradičně trhat páteře v ještě lepším technickém provedení. Vylepšení doznaly animace i modely postav. Stále kvalitnější jsou i krvavé příběhové filmečky, fanoušci kteří si na příběhové pozadí Mortal Kombat potrpí si mohou první ochutnávku kampaně užít už teď.

Naopak ti, které láká čiré násilí, slintají nad parádními, ikonickými fatalitami. Opět nechybí usekávání hlav, vyvrhování těl, mražení a tříštění končetin či hrátky s řetězy a ostrými noži. Samozřejmě studio v novince představí aktualizovanou soupisku postav, mezi nové přírůstky patří osvalený cestovatel v čase Geras.

POSLEDNÍ AŤ ZHASNE

Co týden dal: Pár zrušených projektů
i Zdroj: Hrej.cz

Projekt Orca, dříve Ragtag si prošel spoustou úskalí. Původně v rukou zrušeného studia Visceral Games představoval očekávanou akční adventuru ze světa Star Wars. Později EA Vancouver změnil koncepci hry a vyvíjel akční hru v otevřeném světě, ani jí se ale zřejmě nedočkáme. Projekt zřejmě svým rozsahem přesahoval záměry mateřské firmy a přednost prý dostane podstatně menší projekt s plánovaným datem vydání v roce 2020. Zda se k Orce po vydání novinky studio vrátí není známo.

Na pořadu dne je v dnešní době Star Wars Jedi: Fallen Order, titul sesterského studia Respawn v čele s Vincem Zampellou. To naznačuje i zveřejněný “komentář” aktuálních událostí, který EA poskytla serveru Variety. Ten přirozeně nijak věcně nekomentuje samotné zvěsti o zrušeném projektu, spíše upozorňuje na rozsah prací na nových Star Wars hrách.

Ani Ubisoft není schopen dostát svým plánům. Připravovaný projekt Pioneer, netradičně odhalený prostřednictvím hackovací in-game minihry ve Watch Dogs 2, zřejmě také nikdy nespatří světlo světa. Odvážný způsob odhalení tak nakonec zůstane jednou vzpomínkou na jinak neúspěšný projekt, který vlastně nikdy nebyl oficiálně oznámen.

TAJEMNÁ KOMNATA OPĚT OTEVŘENA

Co týden dal: Pár zrušených projektů
i Zdroj: Hrej.cz

Co by to bylo za týden, kdyby se od nějakého průšvihu nenamočila Bethesda s jejich enfant terrible Falloutem 76. Tentokrát hráči narazili na malé tajemství, které si do světa ukryli tvůrci pro lepší práci s implementovaným obsahem. Jsou jím testovací místnosti naplněné herním obsahem, předměty a, světe div se, jediným NPC ve hře. Nabízí i předměty zatím nedostupné (zamýšlené jako DLC obsah). Autorům se taková odhalení přirozeně nelíbí, pro potírání tohoto “zločinu” ale zvolili tu asi nejméně citlivou možnost. Banování provinilců.

Kdokoliv, kdo průkazně pronikl do kýžené místnosti na nějakou dobu přišel o svůj účet a musel vysvětlit, jak se v inkriminovaném místě ocitl. Bethesda své kroky zdůvodnila tím, že hráči pro přemístění do testovacích prostor museli využít software třetích stran. Jak ale hodlá problém řešit dále není známo.

ČEKÁNÍ NA DEATH STRANDING

Co týden dal: Pár zrušených projektů
i Zdroj: Hrej.cz

Death Stranding Hidea Kodžimy patří bezesporu k nejočekávanějším hrám dneška. Vedle samotného konceptu hry a jeho hratelnosti ale stále neznáme například datum vydání, ani přibližně. Natěšení fanoušci spekulují, seč jim síly stačí, naposledy přilil olej do ohně Troy Baker, populární videoherní dabér, který si v Death Stranding střihne jednu z tajemných rolí. Na svém twitterovém účtu se v rámci aktuálně populárního trendu “desetiletí” podělil o srovnání své role Snowa Villierse ve Final Fantasy XIII před deseti lety a zmíněné postavy v Death Stranding v roce letošním. Samozřejmě se může jednat o prostou narážku na současný vývoj hry, dost dobře to ale může být náznak toho, že Death Stranding dorazí už letos.

Obchodní řetězec Walmart dokonce přišel s přesným datem vydání 30. června a i ostatní náznaky hovoří o letošním roce.

Nu, my bychom se nezlobili.

O tom, že bude Death Stranding skutečně velkolepým dílem, mluví i zaměstnanci Guerilla Games, studia které poskytlo Kodžimovi nutnou technologii a engine. Ti prý byli současným stavem hry naprosto unešeni.

Konec dobrý, všechno dobré? Těžko říct. O hry ale přicházíme poměrně často a nemá smysl věšet hlavu. Pořád se máme na co těšit, vždyť další týden startuje vzápětí. A my budeme u toho. Tak se těšte s námi a Hrejte s námi!

 

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama