Kauza s "vývojářskou" místností pokračuje

18. leden 2019 12:01 / Filip Švácha / Novinky / Diskuze (23)

Není to tak dávno, co jsme vás na našem webu informovali o tom, že Bethesda má problémy s hráči Falloutu 76, kterým se podařilo objevit tajnou „vývojářskou“ místnost. Ta jim zpřístupnila veškeré předměty ve hře a to dokonce i ty, které ještě ani nebyly oficiálně vydány. Kolovaly zvěsti, podle kterých měla Bethesda tyto osoby banovat, dokud jim prý nesdělí, jak se jim do této místnosti podařilo dostat.  

Teď už si můžeme být jisti, že je alespoň částečně pravda. Bethesda totiž na oficiálních polských stránkách na Facebooku vydala prohlášení, ve kterém vysvětluje, že k tomu, aby se hráči do těchto prostor dostali, musí využívat software třetích stran. Kromě toho se toto tajné místo snaží přemisťovat, ale spousta zvědavců ho stále hledá, i když jim za to hrozí ban.

„Momentálně zkoumáme účty lidí, kteří získali předměty tím, že se dostali do oblastí hry nepřístupných veřejnosti. Do těchto míst se dostanou pouze uživatelé PC s pomocí softwaru třetích stran. Snažíme se zajistit integritu těchto účtů, a proto byly dočasně vypnuty z důvodu dalšího šetření“, stojí v prohlášení.

Z tohohle textu docela vyplývá, že sama Bethesda si momentálně není zcela jistá tím, co přesně tento problém způsobuje. Bohužel to především, ostatně jako skoro vždycky, odnesou fanoušci, kteří ještě nad tímto titulem nezlomili hůl. Už kvůli nim doufejme, že tohle je jedna z posledních afér. Fallout 76 můžete objednávat na Xzone.cz.

Zdroj: Gameinformer

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20876350
Ocelotr2.1 napsal 21. 1. 2019 v 15.34

Gerri: Jo lidi co koupěj hru jejíž předchozí díly se pohybovaly v hodnoceních 8-10/10 a teď když daj weby 3/10 si hru přesto koupěj sou u mě chudáci. Sám jsem hrál Fallout 1 a 2 ale nebavil mne(přesto cca 200 hodin), Fallout 3 a 4 jsem propařil skrz naskrz (600 hodin).

A div se o FALLOUT 76 jsem věděl, dle recenzí, že je to hovadina. Nekoupil jsem si ho. Páč nebudu podporovat špatný díl oblíbené série. To dělaj chudáci.

Editováno: 21. 01. 2019 v 15.34

Nahlásit nevhodný obsah

20874536
Minstriel napsal 19. 1. 2019 v 13.21

Zerosekai: to je fakt. Asi se najde na světě dost lidí, které napadne koupit nějaký ten kýč z shopu.

Nahlásit nevhodný obsah

20919665
Zerosekai napsal 19. 1. 2019 v 13.11

Minstriel: no jo ale to by pak bethesda nemohla udělat to, proč celej F76 vznikl a to rejžovat na mikrotranskakcích, kdyby nechali hráče volně modovat a modelovat tak by jim ty reskiny powerarmoru nikdo nekupoval a o to tady přece jde narejžovat si co nejvíc za co nejmenší usilí

Nahlásit nevhodný obsah

20874536
Minstriel napsal 19. 1. 2019 v 13.07

Bethesda v enginu perfektně umí a bude sloužit k tvorbě her ještě další století, tak musí přece s jistotou vědět kde se stala chyba.

kulisak: souhlasím s tebou. Jen když zabanují 300 hráčů ve hře Fallout 76 za hack, tak přijdou o polovinu hráčů :D. Tu hru mohou opravit a zachránit pouze fanoušci na neofiko serverech jinak to nevidím.

Nahlásit nevhodný obsah

20815946
kulisak napsal 18. 1. 2019 v 19.04

Jestli se jednalo o software třetí strany,tak hrači jasne použily hack na hru.( procházení texturami atd..) Tím pádem si je každý vědom, že udělal chybu a nemá nárok si stěžovat. V mmorpg se za toto běžně banuje IP adresa.

Nahlásit nevhodný obsah

20842776
JabJab21 napsal 18. 1. 2019 v 18.32

Gerri: Kazdej se ve skupine bavi a to bez ohledu na to jak je hra dobra nebo spatna, to je ten problem.

Nahlásit nevhodný obsah

20908987
Gerri napsal 18. 1. 2019 v 18.27

Jsoucno: Já vlastně ani nevim, proč je ta hra tak sračková. Videl jsem jen pár gameplayů a ty hráči se u toho bavili, jak prozkoumavali nějakou elektrárnu a tak. Já naposledy hrál Fallout 2, takže asi ani nejsem ten, co by se k tomu měl moc vyjadřovat.

Nahlásit nevhodný obsah

20864720
JMBounce napsal 18. 1. 2019 v 16.48

_d0p3: Jenže ono se to podalo tak, že zlá Bethesda banuje lidi. Být informace od začátku, že došlo k porušení ustanovení, který každý hráč povrdil že s ním souhlasí tak se nemuselo zase ukazovat prstem na Bethesdu. Dost možná to není chyba nikoho, ale pointa byla v tom jak se dá dezinformovat nebo neříkat celou pravdu, či prostě kvůli senzaci napsat jakékoliv nekompletní infromace. Stačí se podívat na předsudky které se psali v komentářích. A Bethesda v tom byla nevinně.

Nahlásit nevhodný obsah

20919665
Zerosekai napsal 18. 1. 2019 v 16.47

Jsoucno: opět už jednou sem to psal, je naprosto v pořádku pokud někoho baví i špatná věc, jestli se někdo vyžívá v tom failfestu kterým je F76 dobře pro něj, důležitý je jen nechodit pak na diskuze a neříkat jak jsou všichni vedle a že ta hra je prostě upe upe nej nej

Nahlásit nevhodný obsah

20878639
Jsoucno napsal 18. 1. 2019 v 16.02

Gerri: jsem fanousek, ale nejsem debil, abych si to predobjednal. To bylo jasne uz od bety, ze to bude uplne v haji. Kdo to nezrusil, tak opravdu si asi nedal pet a pet dohromady. Nebo ho to bavi...a je masochista

Nahlásit nevhodný obsah

20874257
Spratekk CZ napsal 18. 1. 2019 v 15.33

Kde v textu vyplývá, že Bethesda neví kde se stala chyba? Asi nevidim mezi řádky tuhle informaci

Nahlásit nevhodný obsah

20842776
JabJab21 napsal 18. 1. 2019 v 15.22

Zerosekai: Haha, nedokazu si predstavit lepsi trolling nez vykrast hru s dementnima mikrotransakcema, a za ty si vydelavat sam zatimco ti co je do hry dali utrou hubu.

https://www.youtube.com/watch?v=of1bVlo_5Y4

Nahlásit nevhodný obsah

20883442
Amos napsal 18. 1. 2019 v 15.09

Zerosekai: To máš kvůli testování na aktuální ostré verzi. To se hodí vždycky.

Nahlásit nevhodný obsah

20919665
Zerosekai napsal 18. 1. 2019 v 15.01

Ocelotr2.1: voni je ani tak netrestaj za to že to hrajou podle svejch představ ale za to že jim na amazonu prodávaj skiny za který si sama bethesda učtuje prachy a to některý skiny prej ani byly oznámený, takže lidi jim prakticky podvodně prodávaj mikrotransakce a oni toho nemaj ani korunu hehe

Nahlásit nevhodný obsah

20908987
Gerri napsal 18. 1. 2019 v 15.01

Ocelotr2.1: jako nazývat lidi co si tu hru koupili slaboduchým chudákem je docela fail. Přeci fanoušek universa fallout, který udělal předobjednávku není slaboduchej!?

Nahlásit nevhodný obsah

20908987
Gerri napsal 18. 1. 2019 v 14.57

JMBounce: Od začátku mi to přišlo jako blbost, která se tak nějak veze na vlně hate. Jelikož to jde ale docela mimo mě, tak jsem o to nejevil větší zájem, kdybych o hře uvažoval, tak si jako každý informačně gramotný člověk dokážu dohledat pravdu... tím nezpochybňuji tvoji tezi, jen doplňuji.

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr2.1 napsal 18. 1. 2019 v 14.56

Bethesdo, nebylo nejlepší TAJNOU MÍSTNOST do kódu M U L T I P L A Y E R O V É hry nedat, než trestat ty, co jí objeví ?

Všichni znaj Gamebryo a jeho configy, přidat cokoliv do Skyrimu či F4, je záležitost průměrného šimpanze a vy se divíte, že to někdo zkusil u nové hry ?

Prostě příště vydejte hru o 5 let pozdějš, vyleště jí až bude bez bugů NEDOVOLTE přístup do vývojářských místností, zbavte jí exploitů a pak zkuste nadávat. Těch pár slaboduchejch chudáků co si koupili tenhle ejakulát, ještě trestáte že to nehrajou podle vašich představ ? Jako Bethesdo, vaše drzost má v podobě FALLOUT 76 (číslo označuje počet mučení které je lepší podstoupit, než hrát tuhle kosočtverec s čárou) úplně nové meze.

Prostě Bethesdo, jděte do prdele.

Nahlásit nevhodný obsah

20875261
_d0p3 napsal 18. 1. 2019 v 14.43

JMBounce: Nikdo nikdy ale netvrdil že je to chyba Bethesdy. Článek byl takový že je tajná místnost, kam se někteří dostali. Nebylo nic napsané o tom že se do ní nejde dostat bez cheatů, takže žádná fake news, ale jen prostě informace která nebyla kompletní, protože se detaily nevěděly

Editováno: 18. 01. 2019 v 14.43

Nahlásit nevhodný obsah

20864720
JMBounce napsal 18. 1. 2019 v 13.59

Gerri: JabJab21: Tady je vidět jak fungují média. Samé polopravdy a manipulace. Vždycky se dají věci podat tak aby to nakonec poškodilo tu správnou stranu. Děje se to každý den. Možná se za pár dní dozvíme, že bylo všechno zase jinak.

P.s.:Tím nemyslím Hrej, potažmo Filipa Šváchu který to pravděpodobně převzal již špatně a pokud to tedy Filip špatně nepodal. Původní zdroj jsem nezkoumal, to se přiznám. Každopádně někdo by se měl stydět :-D

Nahlásit nevhodný obsah

20919241
Filip Švácha napsal 18. 1. 2019 v 13.52

JabJab21: Samozřejmě máš pravdu, omlouvám se za chybu. Opraveno.

Editováno: 18. 01. 2019 v 13.52

Nahlásit nevhodný obsah