Sekiro nabídne otevřenější svět

11. leden 2019 13:28 / Jakub Štěpánek / Novinky / Diskuze (2)

Z toho, co jsme zatím mohli přečíst a vidět to vypadá, že si Sekiro: Shadows Die Twice zachová identitu svých předchůdců. Zároveň je však patrné, že se chce od klasických soulsovek trochu odlišit. Tuto skutečnost potvrzuje například jistý důraz na otevřenost světa, který mohou hráči prozkoumávat s větší svobodou.

Hidetaka Mijazaki je často označován za otce série Dark Souls. Aktuálně má mimo jiné na starost vývoj Sekira. O hře se rozpovídal v rozhovoru pro Game Informer. Mimo jiné řekl, že Sekiro je vzhledem ke svým předchůdcům mnohem otevřenější. Hráčům je dopřána velká svoboda během prozkoumávání světa. Jak se ale zdá, svoboda bude ze strany hráčů vykoupena potoky krve.

Hra by se totiž měla otevřít teprve v pokročilejší části: „Obzvlášť za polovinou hry se svět skutečně otevírá a vy máte na výběr z mnoha možností, jakým způsobem a v jakém pořadí se rozhodnete svět prozkoumat,” říká Mijazaki. Jako centrální hub by měl ve hře fungovat takzvaný Dilapidated Temple, z nějž lze přímo navštěvovat konkrétní lokace. K dispozici nebude hned od začátku, zpřístupní se teprve časem.

Do jaké míry se svět otevře, o tom můžeme zatím pouze spekulovat. Na vlastní kůži se přesvědčíme už brzy. Sekiro: Shadows Die Twice vychází 22. března na PC, Xbox One a PlayStation 4. Hru si můžete předobjednat na Xzone.cz.

Zdroj: Game Informer

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20846931
Lynch napsal 12. 1. 2019 v 10.53

Aby to nebyl velký, ale prázdný svět. Každopádně FS věřím. Jen se obávám technické stránky hry, protože FS jsou v tomhle prostě matláci.

Nahlásit nevhodný obsah

14538225
DJBlack napsal 12. 1. 2019 v 01.39

Byl bych radši za méně prostoru a více detailů

Nahlásit nevhodný obsah