Obří mod upravuje první Dark Souls

4. leden 2019 11:41 / Pavel Makal / Novinky / Diskuze (1)

Kolikrát jste dohráli první Dark Souls? Já jen za uplynulý rok dvakrát, nejprve remasterovanou verzi na PlayStation 4 a poté na podzim na Switchi. A přestože se jedná o jednu z mých nejoblíbenějších her, musím uznat, že už mě prakticky nemá čím překvapit. Pokud jste na tom podobně, ale přesto byste se do Lordranu ještě někdy chtěli vypravit, možná by váš zážitek mohl osvěžit mod Daughters of Ash.

Jeho autor s přezdívkou Grimrukh o něm hovoří jako o masivní expanzi a zároveň proměně původní hry. Daughers of Ash mají dle jeho slov více obsahu než základní Dark Souls, navíc z něj většinu nemůžete absolvovat během jediného průchodu, především kvůli velmi komplexním vztahům mezi jednotlivými příběhovými liniemi. Do hry nepřibyly žádné nové grafické assety, mod si vystačí s původními modely, mapami a efekty, nepřibyl ani nový dabing. Úctyhodná porce nového obsahu pramení z modifikace eventových skriptů, logiky entit a dat umístění.

Díky tomu se můžete těšit na nové pojetí soubojů s bossy, kteří se nyní budou chovat zcela jinak, než jste byli zvyklí, stejně jako běžní nepřátelé. Totéž platí pro nové NPC postavy s vlastními příběhovými liniemi. Zbraně získaly jiné vlastnosti, většina vybavení prošla zásadní obměnou. Autor modu se dokonce pustil na tenký led a ve svém díle nabízí nadstavbu rozvětvené a fanoušky milované mytologie světa.

Celé to má jeden jediný háček – mod nefunguje s loňským remasterem, abyste si jej mohli vyzkoušet, potřebujete původní verzi hry, která na PC vyšla s podtitulem Prepare to Die Edition. Grimrukh však plánuje implementaci podpory remasteru v průběhu letošního roku. Mod si můžete stáhnout pod tímto odkazem.

Zdroj: VG247

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20876350
Ocelotr2.1 napsal 4. 1. 2019 v 13.46

Cool.

Připomíná mi to Street Fighter IV Omega, kde měli postavy alternované chvaty. Ale to dělal tým co dělal Street Fighter. Jen jako vždy u práce jednoho člověka se obávám konzistence jeho práce. Málokdy udrží jeden člověk kvalitu modu na stejně vysoké úrovni. Navíc může zbraněmi v nesprávných místech narušit křehký balanc obtížnosti Dark Souls.

Je troufalé tvrdit "že já jsem opravil/upravil Dark Souls" na kterém dělaly a balancovaly ho stovky lidí a je možná v první pětce nej. her všech dob.


Nahlásit nevhodný obsah