Detaily o kariéře v Dirt Rally 2.0
Série Colin McRae je tu s námi již od roku 1998, kdy vyšel její první díl na PS1 a PC. Od té doby jsme se dočkali nepočítaně pokračování, nicméně po tragické smrti jezdce, po kterém byla celá série pojmenována, se vývojáři z Codemasters rozhodli dále pracovat pouze s názvem Dirt. Prvním titulem, který ono jméno ze svého názvu vypustil, se stal v roce 2015 nadšeně přijatý Dirt Rally.
Ten si dokonce prošel fází early accessu, ve které fanoušci postupně vychytávali chybičky a radili britským vývojářům, jak vytvořit věrnou simulaci rallye. To se z velké míry povedlo a nebylo tedy překvapením, že jsme minulý rok dočkali oznámení dalšího dílu s názvem Dirt Rally 2.0. Ano, víme i o Dirtu 4, ale ten byl spíše zaměřen na něco arkádovější poježdění. Nicméně nejnovější přírůstek do této dlouholeté série vychází již 26. února a Codies nás konečně začínají zásobovat novými informacemi.
Přiblížen byl systém kariéry, konkrétně to, jak bude fungovat progres v tomto režimu. V zásadě bude kariéra rozdělena do pěti částí, přičemž postupem času s lepšími výsledky i samotnými našimi výkony budeme postupovat do těch vyšších a náročnějších pater. Jednotlivé závody budeme moci odjezdit s jakýmkoliv autem, v tomto ohledu dávají autoři hráčům maximální volnost. Samotná hra si dokáže zanalyzovat, jaký rallye speciál daný hráč používá, a na základě toho určit úroveň umělé inteligence. Stejný systém bude použit i v další disciplíně, rally crossu. Vývojáři tak nechtějí dopustit, aby hráč zažíval během závodění pocity zmaru a bezmoci, my jen doufáme, že se jim systém AI podaří vyladit od ideální podoby.
Ke zhlédnutí také doporučujeme 10 minut nových gameplay záběrů:
Co vy, těšíte se opět na realistické Dirt Rally 2.0? Dejte nám vědět diskuze!