Proč byly zrušeny DLC pro Final Fantasy XV

18. prosinec 2018 10:19 / Martin Nahodil / Novinky / Diskuze (4)

Je to jen pár týdnů od chvíle, kdy Square Enix opustil velmi známý tvůrce, který stál u zrodu jedné z největších RPG sérií. Řeč je o Hadžime Tabatovi, který se staral o Final Fantasy. S jeho odchodem a založením vlastního studia ale byla zrušena DLC, která byla v přípravě pro patnáctou hlavní hru série. V jednom z posledních interview nám osvětlil, proč k tomu vlastně došlo.

Final Fantasy XV nemělo vůbec špatné recenze. Zatímco hlavní příběh se zaměřoval na prince Nocta, v DLC se vývojáři věnovali ostatním postavám. V prvních třech přídavcích tak byl rozvinut příběh Gladiola, Prompta a Ignise. Chtěli se dostat i k dalším charakterům jako je Ardyn Izunia nebo Lunafreya a další. Nakonec to ale celé skončí s Ardynem.

Tabata řekl, že důvodem jeho odchodu ze Square Enix je zkrátka to, že po tolika dlouhých letech už nebyl tak motivovaný, aby se sérii věnoval stejně jako dřív. Odejít měl ale původně až poté, co se dokončí i zbývající DLC. Nakonec se ale od týmu odloučil o něco dřív a následkem bylo jejich zrušení.

To, že Square Enix následně všechna DLC zrušil, Tabatu hodně zklamalo. Chtěl, aby hráči měli možnost vidět to, co v jeho bývalém týmu celou tu dobu vznikalo. Alespoň že se ještě dostane na Ardyna. O ostatních příbězích ale už velmi pravděpodobně nikdy neuslyšíme.

Zdroj: SegmentNext

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20923391
protentoucel napsal 11. 1. 2019 v 16.35

Přijde mi, že v tom nejsou prachy, protože kdyby Tabata neodešel nebo odešel až po dodělání těch DLC, tak by vývoj pokračoval, ale takhle to vypadá, jako by to udělali na truc za to, že Tabta nezůstal do konce, tak si ublížení a zhrzení šéfové řekli, "odešel předčasně a na*ral nás tím, tak mu zk*rvíme jeho projekt a nedoděláme ho". A pokud je to vážně skutečně kvůli tomu, že nejsou prachy, pak jedině kvůli černé díře s prozíravým názvem FFXV: Comrades, do které je společnost sype (Comrades má s hlavní FFXV hrou společného asi tolik, jako Metal Gear Online s MGS5) a místo aby řešili FFXV, podlehli dnešnímu trendu, aby vše mělo online multiplayer, na kterém by mohli rýžovat a vycucávat s hráču prašule, aniž by pak de facto museli hnout prstem a udělali totéž co Konami s následníkem MGS5 po odchodu Hido Kojimy, udělali trapnou Online hru, kterou bude hrát pár lidí a utopí v ní spousty peněz času a umu skvělých tvůrců. Kde jsou časy, kdy si mohli doma na gauči zahrát dva lidi spolu na jedné televizi aniž by museli vlastnit dvě stejné konzole, dvě televize atp...

Nahlásit nevhodný obsah

20859176
Drotman napsal 18. 12. 2018 v 16.55

Masarkavtrenyrkach: Plus sa to vyvíjalo strašne dlho, kľudne to mohlo byť 300mega a to je len vývoj, bez započítania marketingu a rekklami.

Nahlásit nevhodný obsah

20878742
Masarkavtrenyrkach napsal 18. 12. 2018 v 12.43

Snadná odpověď: Protože peníze. Stálo to hodně, vydělalo málo.

Nahlásit nevhodný obsah

12727162
HardBeast napsal 18. 12. 2018 v 12.17

škoda

Nahlásit nevhodný obsah