Raymondová pracuje na tajném projektu
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Raymondová pracuje na tajném projektu

Raymondová pracuje na tajném projektu

Aleš Tihlařík

Aleš Tihlařík

11. 12. 2018 17:55 2
Reklama

Atomová bomba? Kolonizační mise na Mars? Pokus o spřátelení se s mimozemskými entitami? Tušíme, že až tak tajný asi nový projekt Jade Raymondové, oblíbené herní vývojářky, která na konci minulého měsíce opustila EA Motive, pravděpodobně není. Mluvit o něm ale zatím nechce.

Bývalá producentka série Assassin’s Creed byla v poslední době spojována hlavně se singleplayerovým přírůstkem do rodiny Star Wars, a její odchod z EA tak byl pro mnohé překvapení. Pokud byste však čekali, že si teď půvabná Kanaďanka dává chvíli volno, jste na omylu. Jak prozradila serveru GamesIndustry.biz, již teď pracuje na novém projektu, který ale možná vůbec nebude souviset s hrami.

„Zatím o tom nemůžu mluvit, budeme tomu říkat supertajný projekt. Ale pokud jste v minulosti poslouchali, když jsem vykládala o mých snech, naskytla se jistá příležitost, kterou bych ráda dotáhla do konce.“

„V minulosti pro mě bylo fascinující, pozorovat spoustu nápadů ze sci-fi knížek, jak se pomalu ale jistě stávají realitou, a následně naprosto normálními věcmi. Jedním z takových projektů je i Metaverse (futuristický blockchainový projekt, využívající digitálních aktiv a identit – pozn. redakce). Kdysi to byl jen extrémně vzdálený nápad, a nyní jde o samozřejmost. Každý ví, o co jde (autor této novinky, který o Metaverse nikdy neslyšel, nesouhlasně a potupně kroutí hlavou – pozn. redakce). Takových nápadů je nespočet, a spousta z nich mě inspirovala při mém dospívání. V dnešním světě už máme spoustu ingrediencí k tomu, abychom tyto nápady přivedli k životu. To je má nápověda pro vás.“

Raymondová se v rozhovoru otřela i o vlastní pohled na budoucnost herního odvětví. „Když se podívám na dnešní hry, vidím nástup nového modelu, kterému říkám „zapojení do sítě“. V tomhle modelu se neuvažuje jen role hráče a tvůrce, ale spousta dalších rolí mezi nimi. Ekosystém se mění a tvoří nám nové role, ale ještě jsme neviděli hru, která by je dovedla všechny obsáhnout. Co by pro hru mohlo znamenat, kdyby ji divák sledoval přímo zevnitř, a ne skrze stream? Myslím, že tenhle nápad by mohl být zajímavý pro designování budoucích her.“

Ačkoliv tedy Raymondová naznačila mnoho, fakticky o jejím projektu nevíme vlastně nic. Proto se ptáme vás, našich čtenářů – máte nějaké tipy, do jaké sféry kanadská vývojářka míří? Nás totiž nenapadá nic menšího než funkční prototyp Animu, superpočítače z Assassin’s Creed.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama