Vývoj Starfieldu se potýká s problémy

6. prosinec 2018 10:17 / Martin Nahodil / Novinky / Diskuze (11)

Bethesda v poslední době schytává velkou kritiku. Samozřejmě se to netýká ničeho jiného než Falloutu 76, který rozhodně nedopadl podle přestav. Problémy ale podle jednoho z reportů netrpí jen Fallout. Na letošní E3 konferenci Bethesdy byl krom The Elder Scrolls VI oznámen také Starfield, jehož vývoj nejspíš neprobíhá zrovna nejlépe.

Když se ukázalo, že ani po tolika letech Bethesda nehodlá přejít na novější engine, vyvolalo to hodně nevole. Překousnout by se to dalo, ale očividně s tímto rozhodnutím nejsou spokojeni ani sami vývojáři. Kvůli zastaralé technologii nemohou udělat vesmírné souboje tak, jak původně zamýšleli. S fiaskem okolo Falloutu 76 se navíc vývoj pozastavil.

Celý projekt je prý špatně veden. Nevíme, kdo vlastně má všechno na starosti, ale podle všeho moc schopný není. Scénář hry už byl dvakrát přepisován, a to byl mělo být také jedním z hlavních důvodů, proč se vývoj Starfieldu potáhne ještě několik let.

Dalším důkazem toho, že Bethesda momentálně není v úplně ideálním stavu, je to, že The Elder Scrolls Blades bylo opět odloženo. Doufáme, že tyto události Bethesdě nezpůsobí nějaké razantnější problémy. Přece jenom bychom o The Elder Scrolls VI nechtěli přijít.

Zdroj: SegmentNext

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20865015
Kubaxx napsal 6. 12. 2018 v 21.36

cítím velký špatný o budoucnosti Bethesdy potažmo TES:VI.

Nahlásit nevhodný obsah

20815771
Filias napsal 6. 12. 2018 v 19.14

Nemůžou to bastlit donekonečna. Fallout 76 ukázal, že ten engine už to fakt nezvládá. Chápu, že ty 4% za Unreal se jim zdá hodně, ale vývoj vlastního nového AAA enginu je docela oříšek.

Nahlásit nevhodný obsah

20842776
JabJab21 napsal 6. 12. 2018 v 18.21

Micuda98: No spis mam dojem ze TESVI bylo hotovy uz kdyz vysla legendarni edice Skyrimu. Proto taky kazda hra Bethesdy vypada tak zastarale.

Editováno: 6. 12. 2018 v 18.21

Nahlásit nevhodný obsah

20811703
Bohemund napsal 6. 12. 2018 v 18.04

Bethesda asi trpí nějakými následky "falloutu"... :)

Nahlásit nevhodný obsah

20917054
Wexz napsal 6. 12. 2018 v 13.06

Mitsurugi: V tom naprosto souhlasim :D

Tímhle tempem je brzo technologicky předeženou i non-AAA studia. Všechny.

Nahlásit nevhodný obsah

7739207
spoock napsal 6. 12. 2018 v 11.44

Star Field mi je u zádele, jáí čekám na Squadron 42, ten snad výjde i dřív.

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 6. 12. 2018 v 11.31

Wexz: To je vcelku jedno jaký to bude engine, ale prostě to chce něco jiného než ten jejich muzejní kousek, který vypadá špatně a běží špatně.

Nahlásit nevhodný obsah

20917054
Wexz napsal 6. 12. 2018 v 11.23

Mitsurugi: id Tech 6 ani 7 (podle všeho) není stavěný na open-worldy.

Bioware by k tomu určitě mělo co říct, jaké to je používat engine na typ hry, ke kterému nebyl vůbec určený. A to Inquisition a Andromeda dokonce ani openworldy v pravém slova smyslu, jako dělá Bethesda Game Studio, nejsou.

Editováno: 6. 12. 2018 v 11.25

Nahlásit nevhodný obsah

20877667
Micuda98 napsal 6. 12. 2018 v 10.40

Mitsurugi: Přejdou na nový engine a TESIV se dočkáme až 2030! :D

Editováno: 6. 12. 2018 v 10.52

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 6. 12. 2018 v 10.31

Micuda98: V rámci vydavatelství mají k dispozici id Tech, tak nechápu, proč se nesnaží na něj přejít.

Nahlásit nevhodný obsah

20877667
Micuda98 napsal 6. 12. 2018 v 10.29

Moddeři se přizpůsobí, ať už přejdou na nový engine...

Nahlásit nevhodný obsah