Vývoj Starfieldu se potýká s problémy
Bethesda v poslední době schytává velkou kritiku. Samozřejmě se to netýká ničeho jiného než Falloutu 76, který rozhodně nedopadl podle přestav. Problémy ale podle jednoho z reportů netrpí jen Fallout. Na letošní E3 konferenci Bethesdy byl krom The Elder Scrolls VI oznámen také Starfield, jehož vývoj nejspíš neprobíhá zrovna nejlépe.
Když se ukázalo, že ani po tolika letech Bethesda nehodlá přejít na novější engine, vyvolalo to hodně nevole. Překousnout by se to dalo, ale očividně s tímto rozhodnutím nejsou spokojeni ani sami vývojáři. Kvůli zastaralé technologii nemohou udělat vesmírné souboje tak, jak původně zamýšleli. S fiaskem okolo Falloutu 76 se navíc vývoj pozastavil.
Celý projekt je prý špatně veden. Nevíme, kdo vlastně má všechno na starosti, ale podle všeho moc schopný není. Scénář hry už byl dvakrát přepisován, a to byl mělo být také jedním z hlavních důvodů, proč se vývoj Starfieldu potáhne ještě několik let.
Dalším důkazem toho, že Bethesda momentálně není v úplně ideálním stavu, je to, že The Elder Scrolls Blades bylo opět odloženo. Doufáme, že tyto události Bethesdě nezpůsobí nějaké razantnější problémy. Přece jenom bychom o The Elder Scrolls VI nechtěli přijít.