Chyba zveřejnila údaje zákazníků Bethesdy
Bethesda to skutečně nemá jednoduché. I poslední medializovaná kauza s neadekvátním dárkovým předmětem k titulu Fallout 76 má značně nešťastnou dohru. Systém podpory Bethesdy požadoval po nespokojených zákaznících odeslání účtenky s nákupem, technická chyba ale zapříčinila, že někteří hráči kromě své odeslané žádosti viděli i žádosti jiných hráčů. S jejich adresami, telefonními čísly a e-maily.
Majitelé sběratelské edice Fallout 76 měli mimo jiné dostat tematický batoh, místo bytelného látkového předmětu ale našli hráči v balíčku spíše úsměvný nylonový pytlík. Bethesda se svou chybu rozhodla řešit a majitelům slibované poctivé batůžky poslat. Ani průběh nápravy ale nakonec není bezproblémový. Někteří hráči na sociálních sítích sdíleli své překvapení, když jim systém umožnil, mimojiné, otevírat cizí žádosti a získat tak přístup k cizím citlivým údajům, jak jsou adresy bydliště, e-mailu, telefonní čísla či základní informace o platební kartě použité ke koupi.
Americká společnost rychle zasáhla a technickou chybu vyřešila. “Zaznamenali jsme problém s naší zákaznickou podporou, který na krátkou chvíli umožnil některým zákazníkům prohlížet žádosti omezeného množství jiných hráčů,” okomentovala situaci Bethesda a upozornila, že nedošlo k úniku žádných čísel či hesel kreditních karet. Další šmouhy na už tak pořádně pokažené image se ale nezbaví.