Spector o hraní Deus Ex: Human Revolution

12. listopad 2018 13:58 / Pavel Makal / Novinky / Diskuze (2)

Jméno Warrena Spectora nemusíme především těm starším z vás obsáhle představovat. Slavný vývojář má svém kontě širokou plejádu kultovních titulů, podílel se na sériích Ultima, Wing Commander, Thief, System Shock a v neposlední řadě je také duchovním otcem Deus Ex. A kdyby prý mohl, hned by se vrhl do práce na novém dílu.

Prohlásil to v rozhovoru se serverem VG24: “Kdybyste se zeptali mé ženy, řekne vám, že jsem během hraní Human Revolution křičel frustrací. Byly tam tři nebo čtyři věci, které bych udělal jinak, a ty mě dost otravovaly,” říká Spector.

Pokud vás zajímá, co vývojářskou legendu na hráči i kritikou chválené hře nejvíce vytáčelo, máme pro vás odpověď: “Měli tam systém krytí, který se mi příliš nelíbil - prostě dejte hráči možnost se schovat a udělejte umělou inteligenci dost chytrou, aby to věděla. Taky vám nedali žádnou zbraň, která by fungovala “bezplatně”, i kopnout někoho stálo energii. Umělá inteligence se navíc nebyla schopna efektivně erestovat, takže pokud jste pokazili pokus o stealth postup, už vám nic nepomohlo a zbytkem úrovně jste se museli prostřílet. No a pak tu jsou souboje s bossy. Učili vás, že máte k dispozici více možností, jak hrou projít, a pak vám dají bosse, kterého prostě musíte ustřílet,” stěžuje si Spector.

Na druhou stranu ale jedním dechem dodává, že když hru dokončil, měl pocit, že dostal zážitek hodný jména Deus Ex. Říká, že tým odvedl dobrou práci a Human Revolution zachovává respekt k tomu, co chtěl Ion Storm říci prvním dílem. Hra se dočkala velmi vřelého přijetí i komerčního úspěchu, s pokračováním Mankind Divided už to ale tak slavné nebylo. A i když jeho konec naznačuje, že by se značka mohla v budoucnu znovu vrátit, v současné době je kvůli nepřesvědčivým prodejům u ledu.

Spector přiznává, že by se k Deus Ex v budoucnu velmi rád vrátil a ani by jej nikdo nemusel dlouho přemlouvat: “Miluju ten svět a miluju i tu hratelnost, ale radši se moc netěšte,” uzavírá. 

Zdroj: VG247

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20896559
Trix napsal 14. 11. 2018 v 22.41

Ocelotr2.1:Tak, tak. Hry miluju a uznávám, ale DE i Dishonored mě štvaly tím, že stealth byl tou náročnejší a težší variantou postupu. Má to být naopak. I já jsem nakonec vyndal kvér a postřílel, co se hýbalo.

Editováno: 14. 11. 2018 v 22.42

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr2.1 napsal 13. 11. 2018 v 08.00

Mě nejvíc sejřilo to dobíjení baterek na schopnosti. Nejenže při stealthu už tak dost dlouho dřepíte za nějakou bednou než přejde nepřítel vycházkovou chůzí z bodu A do bodu B (a dřepíte po třetí protože vás 2x viděli), Jenže čekáte ještě o to dýl, než se vám nabije schopnost. Nakonec bylo nejlepší nakoupit tu nejtěžší zbraň na trhu, inventory nacpat nábojeme a granátama, rozkopnout dveře a vzít to z jedný vody načisto, podle hesla "zabij je všechny, bůh už si je přebere".

A stealth=hodnej kluk, nestealth=zlej kluk mě ve hrách unavuje. To zabíjelo i Dishonored. Na co jsou zbraně jako "žiletková mina" , když je člověk nemůže použít aby si nezkazil hodnocení ?

Nahlásit nevhodný obsah