Blizzard chystá více mobilních her
Oznámení mobilního Diablo Immortal vyvolalo ve světě vše, jen ne nadšení. Ačkoliv se hra dle prvních dojmů hraje velmi dobře, veškeré sociální kanály ukazují, co si o vydání fanoušci vlastně myslí – tak špatný poměr „lajků a dislajků“ u videí není k vidění ani u skvostné písně Friday od americké hvězdy Rebeccy Blackové.
Ačkoliv jsou si tvůrci dle svých vyjádření vědomi, proč se Immortal nesetkal s kladnou odezvou, nebrání jim to ve vývoji mobilních portů dalších jeho IP. V rozhovoru s Digital Trends skutečnost potvrdili vedoucí produkce Blizzardu, Dan Elggren, a spoluzakladatel studia, Allen Adham.
„Jak dlouho jsme nad tím přemýšleli? Když se nad tím zamyslím, nešlo jen o Diablo, ale všechny naše série, o kterých jsme mluvili v souvislosti s mobilními platformami, a jak je na ně správně převést. Pracujeme na tom již nějakou dobu, a pokračujeme v širší iniciativě.“
Následně padlo slovo na Hearthstone, právě díky kartičkám, u kterých Blizzard zažil jednoznačný úspěch, totiž k následnému zkoumání dalších možností došlo. „Podívejte se pár let zpět na Hearthstone, a jak se jej povedlo převést na mobily i přesto, že byl původně zamýšlen čistě jako počítačová hra. To nám otevřelo oči, pak už šlo jen o koordinaci týmů, prostředků a designu, abychom v tom mohli pokračovat. Můžeme tedy naznačit, že pro mobilní prostor máme velké plány. Je to velká iniciativa uvnitř Blizzardu, a v budoucnu můžete čekat mobilní odbočky všech našich IP.“
Ačkoliv Adham potvrdil, že se nadále dělá i na dalších Diablo projektech, věříme, že ani výše zmíněné řádky mnoho hardcore fanoušků Blizzardu nepotěší.
Jaké je vaše stanovisko, měl by se Blizzard nadále věnovat mobilnímu trhu, který pro něj znamená vysoké zisky, ale nevůli fanoušků? Dejte nám vědět v komentářích.