DICE vysvětlují systém průrazných materiálů

11. říjen 2018 17:18 / Pavel Makal / Novinky / Diskuze (2)

Battlefield V měl původně vyjít už příští týden, nakonec ale došlo k posunutí termínu vydání o celý jeden měsíc. Vývojáři to zdůvodňují laděním a vylepšováním všech prvků hratelnosti. Jedním z nich je i penetrace objektů kulkami. Víc se na toto téma rozpovídal na blogu hry senior game designer Rickard Antroia.

Ten vysvětluje, že penetrace je další nástavbou na destrukční model, který představil Battlefield 1. V této hře byla celá řada zdí, budov a dalších možností úkrytu, které byly v boji rychle ničeny a z bojiště se stávala placka. To vedlo k přehodnocení toho, jakým způsobem DICE budují architekturu map. Cílem bylo zvýšení interakce mezi hráčem a prostředím. Různé úkryty mají nyní vydržet palbu, ale neposkytovat absolutní bezpečí. Zároveň má systém také řešit problémy se snipery, kterým je nyní možno mnohem lépe znesnadnit situaci krycí palbou.

Lehké zbraně, jako jsou pistole nebo pušky, dokáží prostřelit slabé materiály, mezi něž se řadí látka, sklo nebo dřevěné dveře. Samopaly a brokovnice mají větší penetrační hodnoty, kulomety jsou v tomto ohledu nejsilnější variantou. Dokáží překonat dřevěné zdi a pytle s pískem. S kamennými zdmi si pak poradí tankové či letecké kulomety. Zároveň je ale třeba počítat s tím, že kulky, které projdou zdí, způsobí výrazně menší poškození. 

Antroia zároveň říká, že se nastavení penetrace může v budoucnosti změnit na základě zpětné vazby. Po otevřené betě například došlo ke snížení účinnosti průraznosti ostřelovačských pušek, které na tom v minulosti byly stejně jako kulomety. Battlefield V vychází 20. Listopadu na PC, PS4 a Xboxu One. Můžete si jej předobjednat v e-shopu Xzone.cz.

Zdroj: Battlefield.com

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20847380
Mitsurugi napsal 12. 10. 2018 v 08.40

LurvaLurviCoura : Špatný překlad, v originále se mluví o "pistols and carbines". Pak jsou samopaly a brokovnice, pak pušky (včetně útočných), pak sniperky a pak kulomety.

"General sidearms like pistols and carbines will go through doors and thin assets like cloth, light vegetation, and glass. The next category contains the SMG and Shotguns, which have slightly better penetration values. Semi-Automatic, Slug, and Assault Rifles exist in their own category, also with some minor deviations. Sniper Rifle is an upgraded version of rifles and becomes the stepping stone to the fully automatic Light Machine Guns, which can break through the walls in wooden buildings and push through barricade covers.

Beyond infantry weapons you have the vehicle bullets, the HMGs, and the airplane 20mm cannon. They are all high-penetration weapons that break through plaster and brick walls, be it with reduced damage."

Nahlásit nevhodný obsah

20922354
LurvaLurviCoura napsal 12. 10. 2018 v 05.48

Samopaly mají větší průraznost než pušky, eh?

Nahlásit nevhodný obsah