Telltale vyvíjeli inovativní mobilní hru
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Telltale vyvíjeli inovativní mobilní hru

Telltale vyvíjeli inovativní mobilní hru

Pavel Makal

Pavel Makal

24. 9. 2018 14:54 3
Reklama

O smutném konci studia Telltale Games jsme vás již informovali. Od oficiálního oznámení se internet zaplnil smutnými vyjádřeními hráčů i o poznání konejšivějšími nabídkami práce od ostatních herních společností. Situace je samozřejmě nepříjemná především pro ty, kteří investovali do kompletní poslední sezóny The Walking Dead a nyní to vypadá, že se zbylých epizod nedočkají. Nyní se dozvídáme i o dalším zrušeném projektu, na němž Telltale pracovali.

Na této hře se měl s Telltale podílet i scenárista a designér Alexis Kennedy, který mimo jiné pracoval na DLC pro Stellaris od Paradoxu, na textovce Dragon Age: The Last Court a také na titulu Sunless Sea. Ten se v rozhovoru se serverem VG247 podělil o informace o tom, jak měla chystaná hra od Telltale Games vypadat.

„Na počátku roku 2017, když jsem pracoval v BioWare, mě Telltale Games oslovili s žádostí o konzultaci ohledně specificky vyprávěného, procedurálního projektu. Podle všeho se na něm pracovalo už roky, vystřídala se na něm řada lidí a tým se různými způsoby snažil proměnit klasický Telltale recept v něco nového. Především mělo jít o něco, co nebude zcela závislé na ručně vytvářeném obsahu, ale kde budou události vycházet z procedurálně generovaných okolností. Bylo zjevné, že se jedná o dlouhodobou snahu Telltale udělat něco nového, ale s ohledem na jejich brutální vývojový cyklus nikdy neměli dost času, aby se na to mohli plně soustředit,“ říká Kennedy.

Hra měla údajně vycházet z jiné populární herní série, v níž se objevují Zombie, nešlo však údajně o The Walking Dead. Šlo o titul plánovaný především na mobilní platformy, v němž by prim hrála péče o základnu a sbírání materiálu a jiných prostředků. Výtvarný styl ostatníc her od Telltale měl být zachován, namísto pevně nalinkovaného příběhu a jasně daných rozhodnutí by ale hráč musel řešit situace, které by přinášela samotná hratelnost, různé povahy či charakterové rysy postav vaší skupiny a tak dále.

„Mělo jít o titul s mnohem větší mírou hratelnosti, kde by nebylo zapotřebí, aby scenárista ladil každou jednotlivou scénu. Měly tam být ručně vytvořené kousky, ale obklopené mořem procedurálně generovaného obsahu,“ dodává Kennedy. Zároveň zmiňuje, že podobný postup je velmi náročný na vyváženost. Nesmí působit tak, že byl vytvořen „stroji na výrobní lince“, ale zároveň nesmí být ani příliš specifický a repetitivně. Buď jak buď, celý tým, který měl nepojmenovaný projekt na starosti, byl rozpuštěn ve vlně propouštění, která Telltale postihla počátkem letošního roku.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama