Death Stranding odhaluje nový trailer

23. září 2018 11:25 / Aleš Tihlařík / Novinky / Diskuze (25)

Ačkoliv již bylo ohledně Death Strandingu vypuštěno poměrně dost videí, s posledními projekty od Hidea Kodžimy se to má tak, že ani trailery toho moc nenapoví. A nové video z Tokyo Game Show je toho důkazem.

Jedním z hlavních prvků ukázky je Troy Baker, známý představitel herních postav (Joel z The Last of Us, Pagan Min z Far Cry 4, Booker DeWitt z BioShock Infinite…), který si v Death Stranding pravděpodobně střihne roli hlavního záporáka s cool maskou.

Ten před Sama Portera Bridgese, postavu hranou Normanem Reedusem (Blade 2, Daryl z The Walking Dead…), zhmotní zvláštního medůzolva, se kterým, předpokládáme, později budete mít tu čest během nějakého bossfightu.

To je z videa tak nějak všechno, věříme ale, že působivý vizuál vás na hru i tak natěší. Datum vydání Death Stranding zatím není známo, mělo by k němu ale dojít v následujících dvou letech. Nedávné úniky pak hovoří o březnu 2019, nicméně předpokládáme, že si tento titul dá ještě chvíli načas. Hru si můžete předobjednat na Xzone.

Zdroj: Gamespot

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20874536
Minstriel napsal 24. 9. 2018 v 23.59

Corvus von Corax: já rád hlavičky a trhání na kusy :D

Nahlásit nevhodný obsah

20860885
Corvus von Corax napsal 24. 9. 2018 v 21.04

Minstriel: Tak to já jsem vyložně stealth hráč :-D Stealthuju i v Doomovi :-D

Nahlásit nevhodný obsah

20874536
Minstriel napsal 24. 9. 2018 v 20.25

Ocelotr2.1: Fallout a AI je naprosto blbá :). Měl jsem všude hradby a střílny (80 hodin stavění) a bohužel nepřitel byl teleportován do prostřed mojí base a to mé docela dosralo :D.

Corvus von Corax: hele s tímhle názorem jsem se nepotkal.
Ukazoval jsem začátek přítelkyni a ta z toho byla nadšená a to tento typ her nemusí.
Neznám okolo sebe nikoho, kdo by tu hru nějak kritizoval.

Ps: a soundtrack to má super, byla celkem zábava ničit základnu za zvuku fajn písničky (spousta vojáků by nesouhlasila).
Jel jsem to stylem tlumič a genocída :D

Editováno: 24. 09. 2018 v 23.58

Nahlásit nevhodný obsah

20875936
prso napsal 24. 9. 2018 v 19.42

Ocelotr2.1: Jak jsem teď vypátral (tj. podíval se na video YongYea), tak ta brejlatá ženská je Stefanie Joosten, Quiet z MGSV, což je milý překvápko.

Nahlásit nevhodný obsah

20860885
Corvus von Corax napsal 24. 9. 2018 v 17.52

Minstriel: Metal Gear Solid V je mistrovský kousek. o to více mě mrzí, že nevyšel na PC ve sběratelské edici. Je zvláštní, kolik lidí ale tuto hru (včetně Ground Zeroes) neumí hrát a považují MGS za GTAčko... Také máš zkušenost s tímto názorem?

Nahlásit nevhodný obsah

20860885
Corvus von Corax napsal 24. 9. 2018 v 17.50

Ocelotr2.1: Tak vzhledem k tomu, že ji Darryl nese na zádech, tak jsem si všimul :-D Ale jinak ten tvůj výklad zní dost dobře. Možná jsi to trefil. V každém případě nechápu tu spekulaci, která běží internetem. Nemyslím si, že by Hideo prozradil hlavního záporáka hry v 720p videu trvajícím 60 vteřin... ale je možné, že se pletu.

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr2.1 napsal 24. 9. 2018 v 16.07

Všiml si někdo tý ženský, když lebzoň vypráví ? Je v krátkym záběru. Myslel jsem že je to pohled na Normana ze strany, ale ne je to jiná postava. Má brejle a nevěřim tomu že by tam byla náhodně mrsknutá. Vypadá to že sedí "na mule" nebo něčem (těch antig přenašečích z předchozích trailerů). Že by se jako nejcenější náklad dali přivézt ŽIVÍ LIDÉ ?

Takhle bez subtajtů či zvuku to na mne působí, že krademe smrťákovi, co jeho jest. Takže můj bezzvukový překlad: Smrtka: "nazdar bráško, sebral si mi něco co je moje (záběr na brejlatou ženskou). Za odměnu pro tebe něco mám. " BVZŽUNKK (expensive noises) voilá LEVOČERŇ se zhmotňuje. Smrtka: "Tak si to užij a měj se" :D.

Editováno: 24. 09. 2018 v 16.09

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr2.1 napsal 24. 9. 2018 v 15.50

Co v traileru říká ten lebzoň ? Nemám tady repráky a titulky nejsou.

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr2.1 napsal 24. 9. 2018 v 15.08

Minstriel: Hraju ho (MGSV) pořád. Přibral jsem k tomu DEAD CELLS a konečně jsem se dostal k DOOMU2016. To je taky poctivá ňamka, i když lineární. Ale SNAP MAP je pohlcující. Něco jako LOGIC CHAINS bych uvítal ve FALLOUTU 4. Aby se ty debilové z vesnice, dostali alespoň na noc do postele. Nevim co jim vadí na posteli v 16tym patře ale schody delší přes tři patra jsou nad schopnosti AI Falloutu 4. Je to bžunda je pozorovat jak celej den vokopávaj radioktivní kedlubny, navečír si jdou odpočinout a celou noc se snaží dostat do postele. K ránu je tam teleportuje hra - ale to už tu je budíček, mazej okopávat kedlubny :D

Editováno: 24. 09. 2018 v 15.13

Nahlásit nevhodný obsah

20874536
Minstriel napsal 24. 9. 2018 v 15.00

Corvus von Corax: tak ono když si vezmeš níže zmíněný MGSV, tak hra je zkrátka dělaná poctivě a hodně do detailu.
On míchá staré origo sumky na zasobniky apod s modernou a je to opravdu radost pohledět na tu výstroj. Ve většině her se vojáci chovají jak banda idiotů a v MGSV se snaží chodit takticky, snaží se krýt a působí to dojmem že je to opravdu military jednotka která není v akci poprvé.
Pak do toho přidá stroje atd a zkrátka to funguje. Více takových her!

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr2.1 napsal 24. 9. 2018 v 14.49

Corvus von Corax: +1 Vystihl si to.

Nahlásit nevhodný obsah

20860885
Corvus von Corax napsal 24. 9. 2018 v 14.17

Ocelotr2.1: Přesně!

Nahlásit nevhodný obsah

20860885
Corvus von Corax napsal 24. 9. 2018 v 14.16

Jako... já vím, že některé lidi strašně Kojima a jeho zbožňování vytáčí a hype obecně, ale já si prostě nemohu pomoci. Ukažte mi jedinou hru. Jednu jedinou, která by byla TAK strašně zajímavá, absolutně mimo rámec všeho a která by byla takovým způsobem provokativně tajuplná. Já prostě nechápu, kde Kojima bere drogy, po kterých má tyhle nápady, ale chci je také! Je neuvěřitelné jak mě každá minuta z Death Stranding totálně semele. Neskutečně se těším až se všechno propojí v celek, až všichni prozřeme a pochopíme, o co tady sakra jde. Za mě je to prostě neuvěřitelný herní opus. Jsem neskutečně zvědavý a chci vědět co nejvíc.

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr2.1 napsal 24. 9. 2018 v 14.10

Každopádně k hratelnosti: Ve hře všichni "něco nosej od někud někam". Při přenášení "toho něčeho" stoupá risk & reward. Čim více nákladu ponesete, tím budete pomalejší a zřejmě budete atraktivnější pro nepřátele. Možný je survival komponent, kdy budete při svých výpravách "někam" potřebovat zásoby. Celá hra na mne působí dojmem horolezectví, takže velikost nabraného "něčeho" může ovlivnit vaše pohybové schopnosti.

Podle mne se budeme vypravovat z našeho světa (SAFE LOCATION / HUB / SHOPS) do "alternativní dimenze" nebo "VR", tam něco brát a vracet se zpět do HUBu, kde se to bude peněžit / vyměňovat za zbraně / nebo gear. Jako MONSTER HUNTER. Vzdálenost jak daleko zajít, kolik toho nabrat a jakou cestu zpět zvolit bude ovlivňovat velikost nákladu, naše vybavení atd. a bude jen na nás hráčích. Riskovat nebo hrát na jistotu ? Jako v DARK SOULS se budeme moci ponořit "moc hluboko", kde nás zkrátka roztrhaj.

DARK SOULS MEETS METAL GEAR SOLID. Howgh.

Editováno: 24. 09. 2018 v 14.28

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 24. 9. 2018 v 14.02

Ocelotr2.1: Docela přesné, tuhle jsou koukal jak nějaký člověk z IGN hraje MechWarrior 5 a boha jeho, takhle neschopného hráče jsem snad nikdy neviděl, nedocházeli mu tam ani naprosto očividné mechanismy...

Nahlásit nevhodný obsah

20869881
_pedrox_ napsal 24. 9. 2018 v 13.55

Ocelotr2.1: pekne napísané a súhlasím, ale zas tiež dopredu hovoriť o tej hre, že to bude zaručený masterpiece, je imho predčasné. Ale samozrejme dúfam a verím, že to tak bude :-) Navyše to klamanie telom už od začiatku ma na tom baví asi najviac a presne ako píšeš, je to Kojimov štýl a je to originálne a svojské oproti iným hrám, ktoré majú vyspoilované vďaka trailerom a dev diaries toho toľko, že ma aj prestanú zaujímať, kým dropnú.

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr2.1 napsal 24. 9. 2018 v 12.35

martas: Bude to pecka, všechno bude dávat smysl, akorát Kojima zkrátka záměrně vytípává momenty hry, které nutí hráče spekulovat. Připadá mi to mnohem mnohem lepší než tisíc jasných LET'S PLAY videí, či vývojářských deníčků které ukážou všechno včetně secretů a sejmou závoj tajemství okolo hry dva roky před vydáním. Je to propmyšlený marketingový tah, který KOJIMA hraje od TGS (TOKYO GAME SHOW) 1999/2000 kde představil MGS2.

Jede to jako jedinej, všichni ostatní vykvákaj o hře všechno před vydáním. FALLOUT 76 ? Vim o něm všechno a vim že ho nechci. Nezbylo tam v hratelnosti místečko pro něco, co bych měl jako hráč odhalit.
Jeho přístup k prezentaci vznikající videohry (i když staromilský) působí osvěžujícím dojmem. Nechci vidět budoucí recenzenty nebo YOUTUBERY jak hrajou jako lamy build něčeho, co vyjde za dva roky. A je-li to dejme tomu páté (šesté) pokračování série Devil May Cry a pobíhá tam nějakej kojot, kterej to hraje poprvý, nezná lore hry, netuší co je combo, a jak udělat stylish grade A-S, působí to na mě odpudivým a urážlivým dojmem. Zkrátka jako hráč, co zabil tisíce nepřátel v DMC nesnesu, když je dáno právo zahrát si to dva roky před vydáním někomu, kdo o hře ví hovno, jen proto že má X-LAJKŮ na Youtube.

Nahlásit nevhodný obsah

20876970
martas napsal 24. 9. 2018 v 11.57

Začínám mít pocit jestli z toho Kojimova žánrového grupáče vyleze komplexní plod nebo to bude drhnout mezi až uměleckým pojetím lore a ostatními prvky. Ne že by to zatím nebylo vizuálně působivé, ale mám obavu o zábavnost. MTG V mně osobně přitáhlo k sérii a tady u toho mam pocit že to bude hra pro masochisty s úchylkou na dekadentní umění.

Editováno: 24. 09. 2018 v 11.58

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr2.1 napsal 24. 9. 2018 v 07.09

PECKA.

Nahlásit nevhodný obsah

20859361
czmarty7 napsal 23. 9. 2018 v 20.47

No každopádně to plejkam moc závidím! A jak by to vypadalo na XOX, ale určitě to bude hodně cool....

Editováno: 23. 09. 2018 v 20.48

Nahlásit nevhodný obsah