Nová lokace a boss fight v Sekiro

23. září 2018 07:52 / Zdeněk Pudivítr / Novinky / Diskuze (9)

Z novinky od studia FromSoftware už jsme hratelnou ukázku viděli na Gamescomu, přesto máme dnes důvod se do stejné úrovně podívat znovu. Nově zveřejněné video od Sony z očekávaného Sekiro: Shadows Die Twice je totiž prodlouženou verzí již dříve viděného a nabídne pohled na pozdější část úrovně včetně souboje s jedním z bossů.

První polovinou videa už se znovu moc zabývat nebudeme. Za připomenutí ale stojí alespoň fakt, že hráči budou mít oproti předchozím titulům japonského studia širší možnosti při likvidaci nepřátel. Video ukazuje, že kromě početných stealth mechanik nabídne hra i klasický přístup ve stylu Dark Souls, ale počítá i s agresivnějším chováním spíše připomínajícím Bloodborne.

Zajímavější věci se začnou dít poté, co se hlavní postava nenápadně proplíží kolem obřího hada. S ním se, alespoň v této fázi hry zatím neutkáme, ale po průchodu jeskyní se dostaneme k dosud nejsilnějšímu ukázanému nepříteli.

Na listím zapadaném mostě se střetneme s mnichem, který zde reprezentuje jeden z boss fightů, jak jsme na ně z předchozích her od FromSoftware zvyklí. Kromě tradičně bohaté palety pohybů si můžeme všimnout i rozdělení souboje na více fází. Během jedné z nich se nás například mnich pokusí překvapit vynořením se z všudypřítomné mlhy, přičemž ho nebude možné tradičním způsobem zaměřit, takže v této části se budeme převážně bránit. Z důvodu smrti hlavní postavy není souboj k vidění až dokonce, takže se můžeme pouze domýšlet, co dalšího v něm pro nás vývojáři připravili.

Sekiro: Shadows Die Twice se na pultech obchodů objeví 22. března a k předobjednání ho seženete na Xzone.cz.

Zdroj: Eurogamer

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20846931
Lynch napsal 25. 9. 2018 v 15.04

Ani nevím co k tomu napsat. Prostě to působí skvěle.

Nahlásit nevhodný obsah

20860885
Corvus von Corax napsal 24. 9. 2018 v 21.51

Neskutečný!

Nahlásit nevhodný obsah

20869881
_pedrox_ napsal 23. 9. 2018 v 20.53

h4nsasjks: to áno, práca s itemamy a podľa toho scalovanie postavy je super. Možno aj práve preto som taký Bloodborne prešiel asi 7x a vždy ma to náramne bavilo. + dungeony, ktoré sú kapitola sama o sebe a kto sa pokúsil o platinu, ten vie... :-)

Nahlásit nevhodný obsah

20859314
h4nsasjks napsal 23. 9. 2018 v 20.14

_pedrox_: Spíš než level design bych vyzdvihl propracovaný RPG systém... Který kombinuje jak klasiku tzn. sbíráš zkušenosti a leveluješ, tak sbíráš vybavení, které vylepšuješ a kombinuješ... Můžeš mít nahráno x set hodin, pocit, že víš co a jak... Stejně se ti může stát, že si na něco naběhneš a umlátí tě základní panáci jak nějakého tragéda...

Nahlásit nevhodný obsah

20869881
_pedrox_ napsal 23. 9. 2018 v 19.46

Hry od FromSoftu sú špecifické a majú špecifické herné mechanizmy a úžasný level design. Určite to nie je pre každého, alebo možno nie každý to dokáže doceniť, keď je pre neho vrchol Skyrim a pod...

Nahlásit nevhodný obsah

20859314
h4nsasjks napsal 23. 9. 2018 v 16.42

rohaac: Je to další evoluce DS serie... Já DS miluju, takže se na tohle taky sakra těším... Jsou to jedny z mála her, které mě doslova nutí si studovat jejich wiki, abych zjistil jak být silnější a silnější ( A to je x kombinací pro každou situaci )... Stejně jako mě nutí opakovat ty pasáže dokola a dokola, abych je prošel lépe a lépe...

Za mě by si zasloužila ještě větší pozornost a hlavně lepší pověst. Než jen, že to jsou jen těžké hry...

Nahlásit nevhodný obsah

20876673
rohaac napsal 23. 9. 2018 v 16.19

Tak za mě je Dark Souls jedna z nejpřecenovanejších sérií. Mě tahle hra zaujala když jsem si v nadpisu někde přečetl "stealth", nebo "možnost stealth postupu" apod. Jako jestli to spočívá v tom že sprintem přiběhnu k vojákovi kterej je otočenej a zapíchnu ho, tak díky to si nechte. To je stealth jak noha. Jinak vidím Dark Souls. Takže asi nic. Hra má obrovský úspěch zaručen protože to dělá tým z Dark Souls serie

Nahlásit nevhodný obsah

20875936
prso napsal 23. 9. 2018 v 12.27

Mně se to fakt hodně líbí a podle dosavadních novinářskejch dojmů se to i dost dobře hraje. Těšim se jak sviň. Jinak Corrupted Monk je žena:)

Nahlásit nevhodný obsah

20869592
tomas.hluchnik napsal 23. 9. 2018 v 10.32

Tato hra má podle mě bud ještě tak 2 roky vývoje před sebou, a nebo to bude hrozný propadák. Ty pohyby jsou jako kdyby se postava neustále teleportovala. Taky by se už v roce 2018 nemělo stávat, že při kotoulu na rohu střechy člověk, místo aby spadnul, se zarazí o neviditelnou stěnu. A graficky to taky není nic moc...

Nahlásit nevhodný obsah