Co by bývalý kreativní ředitel opravil v AC 3?

15. září 2018 09:00 / Aleš Tihlařík / Novinky / Diskuze (12)

Spolu s dnešním oznámením o remasteru Assassin’s Creed 3 se internetem prohnala vlna přání na téma, co by se ve hře mohlo změnit či upravit. Jak by ale hru s odstupem času upravil samotný tvůrčí ředitel originálního dílu?

Alex Hutchinson, který pracoval i na Far Cry 4, Spore nebo The Sims 2, si před rokem založil vlastní firmu Typhoon Studios, v Ubisoftu tedy už nepracuje. To je také důvodem, proč do vývoje remasteru nemůže mluvit, i tak se ale o své nápady a postřehy podělil alespoň na Twitteru, kde je shrnul ve dvanácti bodech:

  • Upravit poškození, které oheň způsobuje v poslední misi, aby lidé hru nedohrávali s pocitem hořkosti. Ta část je zbytečně a bezdůvodně obtížná.
  • Vynutit splnění Temple misí v okamžiku, kdy se objeví, místo toho, aby se nakupily všechny na konci. Myslel jsem si, že bude fajn, dát hráčům tuhle možnost, ale v konečném důsledku to ničí napětí a tempo hry.
  • Vytvořit takovou cestu, která by hráče donutila k odehrání misí na usedlosti v dřívějších fázích hry – odhalují totiž šarmantní, zábavnou a lidštější stránku Connora, kterou hráč nemá šanci spatřit, pokud neplní vedlejší úkoly.
  • Dát hráčům více pod nos námořní bitvy. Znovu – mé rozhodnutí o tom, aby si je každý odehrál dle svého vlastního tempa a vůle nefunguje tak, jak by mělo. Ať si všichni zahrají cool lodní mise!
  • Nějakým způsobem zajistit, aby všichni viděli animační sekvenci, ve které hospodář zpracovává prase. Je úžasná.
  • Zvýraznit, že Assassin’s Creed 3 je hrou s nejvíce assassinskými dokončovacími údery – unikátní vražda lze provést s úplně každou zbraní ve hře, včetně těch, které najdete na ulici.
  • Nechť si všichni všimnou, že jsme obsadili Noaha Wattse jako Connora, a to mnohem dřív, než se videoherní internet začal zajímat o respektování jiných kultur. Taky máme postavy mluvící historicky správným jazykem (patrno i v titulcích) v tak velké hře po celou hodinu. Toho si zpětně hodně cením.
  • Přiznat, že jsme lidi nechali dělat neslušné obrazce ve sněhu mnohem dřív, než to bylo v módě a normálně technicky proveditelné.
  • Konečně uznávám, že si dnes, léta po vydání, uvědomuji, že změna barvy Connorova pláště z červené, jakou měli Ezio nebo Altair, na královský modrou, nemusela být předmětem sedmi dvouhodinových meetingů.
  • Souhlasím že jediná zbraň, která se v univerzu Assassin’s Creed svým cool faktorem vyrovnala skryté čepeli, byl ten tomahawk.
  • Haythamovo intro jsme měli rozbít na kousky a dávkovat jej skrze celou hru, aby se hráč dostal dříve ke Connorovi. Šok, že nakonec hrajete za někoho jiného, byl super, ale start byl příliš pomalý.
  • A ještě jedna věc! Když jsme hledali muziku pro hru, měli jsme najít kapelu A Tribe Called Red. Byli by perfektní. Promarněná příležitost…

Hutchinson pak dodává, že je zajímavé se nad hrou takto zpětně zamyslet, jelikož člověk nejen že nabere novou perspektivu, ale také nad věcmi přemýšlí bez totálního vyčerpání a spánkové deprivace.

Ačkoliv by vývojářům remasteru některé body tohoto „návodu“ moc nepomohly, fanoušci pod Hutchinsonovým profilem by si takové úpravy chválili. Patřili byste mezi ně? Nebo vás na hře „sejřilo“ něco úplně jiného? Dejte nám vědět v komentářích.

Zdroj: N4G

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20876978
Dr.One napsal 17. 9. 2018 v 10.03

Pokud potřebujete, aby si vašeho názoru všimlo co nejvíce lidí, zaplaťte si třeba odběratele na sociálních sítích. Pokud si myslíte, že relevantnost názoru na internetu má větší trvanlivost, než několik minut, vypněte internety a dělejte něco užitečnějšího.

Nahlásit nevhodný obsah

20908924
Miami Vice napsal 17. 9. 2018 v 03.35

Legoldos: Tak Assassins Creed: Odyssey ještě ani nevyšlo a z těch gameplay videí, který ukázali nejde úplně přesně odhadnout, jestli to je dostatečně komplexní a zábavnej soubojovej systém. A i kdyby to tady Michal trefil na 100%, tak snad se nebudeš orientovat jen podle jednoho jedinýho příspěvku, ne? Pokuď jsi až doteď o pořízení Odyssey uvažoval, tak si počkej na recenzi, kde budou dojmy od člověka, kterej to nejen hrál, ale už i dohrál a má tak ten soubojovej systém perfektně zažitej a o to lepší pak to srovnání s předchozíma dílama bude. Neříkám, že se Michal nevyzná v AC sérii, ale takovej recenzent zná dobře nejen AC, ale hned i celou řadu dalších her a dokáže tak velmi dobře odhadnout, jak na tom ten soubojovej systém v rámci AC her, ale i mimo ně je.

Většina z nás tady na hrej a vlastně i lidi, který o hrej ani nevěděj často Assassins Creed hrám něco vytýkáme a kolikrát i po právu, ale pravda je taková, že ty AC hry mají svoje kvality a to platí pro každej díl. Kdo z nás si nezamiloval vtipný a trefný popisky Shauna Hastingse? Kdo z nás neobdivoval významný historický budovy, který nejsou obklopený davem turistů s mobilama? Komu z nás se neudělal úsměv na tváři, když nám Leonardo Da Vinci nabídl bro hug? Kdo z nás si neužil bostonský pití čaje? Anebo ten pocit, když jdeš kolem nějaký zvonice, koukneš na výstupky, naplánuješ si cestu nahoru, začneš lézt a místo aby Tě napůl cesty museli zachraňovat hasiči, tak pěkně vyšplháš až na samej vrchol a do toho ikonicky zakváká orel a Ty se rozhlídneš po okolí a cejtíš se jako assassin všech assassinů :) Ty města v těch AC hrách jsou asi ty nejlepší města, co kdy kdo ve hrách vytvořil, takže už i tohle samo o sobě může bejt důvodem ke koupi.

A ruku na srdce, to věčný vyčítání, že posledních pár dílů AC nepřináší nic novýho je podle mě mimo mísu. Naopak si myslím, že ty první díly série si byly podobný jako vejce vejci a až ten americkej díl to víc okořenil - příroda, sníh, lov, námořní souboje, neokoukanej typ hlavního hrdiny, různorodý vedlejší mise atd. No a ty aktuální díly přinášejí různý nový prvky a samozřejmě, že ne všechny se povedly, ale aspoň nehrajeme kopii AC2 jen v jiný lokaci. Určitě je co zlepšovat, ale rozhodně se o AC: Origins a ani o AC: Odyssey nedá říct, že je to totální SRAČKA. Sám si přeju, aby to každej novej díl trefil na 100%, ale je mi jasný, že to se asi jen tak nikdy nestane, tak se pak rozhoduju podle recenze a Lets Play videa, kde zvážím nakolik mi vadí to a to a jestli to věci, který se mi naopak zamlouvaj, dokážou dostatečně potlačit, abych se u tý hry v podstatě celou dobu jen bavil.

Takže se nerozhoduj podle jednoho náhodnýho commentu, na kterej si zrovna narazil. Ať už je Michalův, můj anebo kohokoliv. Jde o Tvý prachy, takže si počkej minimálně na tu recenzi a pokuď i pak budeš pořád ještě na vážkách, tak se koukni i na to Lets Play a pak udělej rozhodnutí SÁM ZA SEBE, protože já a ani Michal Nezval nikdy nebudeme mít to stejný očekávání a vkus jako Ty sám.

Jo a ještě bych rád dodal, že Odyssey by měl bejt pěkně ukecanej díl, což je pro mě OSOBNĚ super.

Editováno: 17. 09. 2018 v 05.47

Nahlásit nevhodný obsah

20851060
Legoldos napsal 16. 9. 2018 v 18.23

pavel.makal: a ja jsem zrovna rad ze jsem jeho koment konecne uvidel protoze nemam cas cist vsechny debaty a je fajn ze to dava na vice mist a od koupe AC odessey me to dost odrazuje, chtel jsem si to koupit v akci.....

Nahlásit nevhodný obsah

20880024
Nocto napsal 16. 9. 2018 v 10.17

JabJab21: Ale zase musis uznat, ze tento clanok je o tom ako by riaditel zmenil AC3. Takze sem cpat zase tie keci o Odyssey nieje nutne. Vlastne mozme ocakavat, ze ked zase raz vyjde AC ktore by sa michalnezvalovi pacilo, tak jeho komentar bude - "tenhle AC se mi libi, je skvelej, ne jak ten paskvil Odyssey, to jim nikdy neodpustim".

Nahlásit nevhodný obsah

20842776
JabJab21 napsal 15. 9. 2018 v 19.14

michalnezval: Chapu jak se citis, ale nenech se tema trollama zatahnout do nekonecnyho kruhu reakci a reakci na reakce. Nikam to nevede a pak stejne budes za spatnyho, protoze nekonvenujes nazoru mainstreamu. Krome toho 4 lidi co reknou uplne to samy v reakci na tebe nejsou brani jako spammeri, zatimco kdyz na ne zareagujes ty, tak ses.

A uz vubec se nehadej s redakci, i kdyz mas pravdu. Stejne jako na vsech socialnich sitich nemas zadny prava a admini maj vsechny. Hadej se a dostanes ban, nikam jinam to nevede. Jasne, v dnesni dobe ban neni nic tak hroznyho, ale jeho obchazeni je zbytecnej voser, kterymu se muzes vyhnout kdyz to trochu ztlumis a nenechas se vyprovokovat jedovatejma recma.

Jinak k tomu, ze nekdo pise to samy pod kazdou novinku rikam toto: dejte jednu diskuzi k vice novinkam a je vystarano. Me taky vadi ze jakmile se k necemu vyjadrim, tak druhej den to okamzite zapadne protoze vyjde skoro ta sama novinka pro tu samou hru a ma novou diskuzi a jede se od zacatku jakoby se predtim nic nestalo.

Jinak ale samozrejme pardon za offtopic, dal to rozvadet nebudu.

Editováno: 15. 09. 2018 v 19.22

Nahlásit nevhodný obsah

20859314
h4nsasjks napsal 15. 9. 2018 v 17.41

michalnezval: To si děláš srandu ? Jakože to napíšeš zas a znovu, kdyby náhodou to někdo předtím nečetl ? Tj na banána...

Nahlásit nevhodný obsah

20836016
Khalashnikovf napsal 15. 9. 2018 v 17.04

michalnezval: kazdymu je to opravdu jedno. Jednou zajmave, po druhe uz meh.

K tematu: s tim panem souhlasim. To nejlepsi ze hry bylo skryto v dobrovolnych aktivitach, ktere sem i ja na poprve minul a tedy ten dil nemel moc rad. Zpetne to beru jak chybu a tenhle dil patri naopak kezi ty nejlepsi!

Nahlásit nevhodný obsah

20894476
pavel.makal napsal 15. 9. 2018 v 16.47

michalnezval: Nevím, co je na tom mimo. Píšeš to pod každou novinku o AC a přesto jsem ochoten garantovat, že to nikoho neodradí/nepřesvědčí od/k nákupu. A od chvíle, cos do toho začal vkládat vzkazy pro Mitsurugiho, už to v mých očích není nic víc než trolling. Je to, jak řikáš - sleduju každou diskuzi a když si začnu kvůli neustálýmu opakování podle jmen vybavovat, co komu vadí na jaký hře, je to trochu divný. Nechtěl jsem se tě dotknout, jen ti trochu přiblížit perspektivu, jakou na to ostatní lidé nahlížejí. Víš, jak se to říká o názorech a o jisté části těla - má ji každý. Když ji zveřejníš jednou, může to být i sranda a třeba to vyvolá kvalitní diskuzi. Když ji lidem cpeš pod nos pořád dokola, začne to být nezdravé. Respektuju, že se ti AC nelíbí, je to zcela právoplatný názor. Tak prosím respektuj naoplátku to, že nás zase nebaví číst o tom pořád dokola.

Nahlásit nevhodný obsah

20919665
Zerosekai napsal 15. 9. 2018 v 16.44

michalnezval: no tak já nevím ale jestli to píšeš furt jen na jednom webu tak to furt vidí jen jedni a ti samí lidi, kteří navíc nemaj absolutně žádnou moc s tím něco udělat a někteří s tebou ani nesouhlasí, takže nakonec když to píšeš už pod padesátou novinku tak to vypadá mín jako vyjádření názoru a víc jako otravnej spam koment typu první a pod

Nahlásit nevhodný obsah

20878831
michalnezval napsal 15. 9. 2018 v 16.23

pavel.makal: Čau.Ty Pavle, čteš každou debatu,ale lidi se tu točí i když jsou zde i stálí diskutující...Tento zásah do mnou tak milované hry je pro mě tak zásadní,že si ji prostě chci hájit a budu upozorňovat na její nedostatky,právě proto aby si toho všimnulo co nejvíc lidí.Můžu tě se svými názory štvát a otravovat,ale jak můžeš někomu do vámi poskytované debaty napsat???: A všem je to stejně úplně jedno...i kdyby bylo,tohle je od tebe jako od redaktora myslím dost mimo,stejně jako styl,kterým si mě odpověděl.Myslím,že tohle snad nemáš za potřebí;-)

Editováno: 15. 09. 2018 v 16.41

Nahlásit nevhodný obsah

20894476
pavel.makal napsal 15. 9. 2018 v 12.49

michalnezval: Hele, chvíli mi to přišlo i vtipný, ale už toho prosimtě fakt nech. Všichni víme, že nemáš rád novej Assassin's Creed. Fakt, i já to vim. A všem je to úplně stejně jedno. Názor jsi vyjádřil, dokonce se ti povedlo vetknout nám ho do paměti, a určitě si to ještě zopakuješ pod recenzí, tak to do té doby vydrž, jo?

Nahlásit nevhodný obsah

20878831
michalnezval napsal 15. 9. 2018 v 12.22

No to je něco ...Zvýraznit,že AC 3 byla hra s nejvíce dokončovacími údery a potom udělat takové paskvily v Origins a v Odyssey,to prostě nepochopím,jak mohli souboje takhle sprasit.Přitom vývojáři dokázali,že souboje umí udělat,aby vypadaly ssdkvěle;-)..A napsal bych spíš:Co by bývalý ředitel změnil na Ac Origins a Odyssey? já tak 80% hry,tohle už není žádnej Assassin.tohle jim neodpustím....Mitsurugi čau:-D;-)

Editováno: 15. 09. 2018 v 12.28

Nahlásit nevhodný obsah