Představení hlavních hrdinů Left Alive
O titulu Left Alive jsme se prvně dozvěděli skoro před rokem a na první pohled nás zaujaly především artworky, o něž se postaral Jódži Šinkawa a které tím pádem velmi blízce připomínají slavou sérii Metal Gear. Left Alive má být survival střílečkou, která spadá do univerza Front Mission a vzniká pod hlavičkou Square Enix. Nyní se dozvídáme nové detaily o hlavních postavách.
Příběh se odehrává v roce 2127, kdy republika Garmonia vyhlásí válku svému sousedovi, Rutenii a napadne jeho hlavní město Novoslavu. Pohraniční vojáci jsou útokem zcela překvapeni a zaskočeni a pro ty, kteří zůstali za liniemi, začíná boj o přežití. Hráči dostanou k dispozici hned trojici hratelných postav.
Mikhail Alexandrovich Schwarov je řidič tanku v rutenijské armádě. Přestože nemá moc zkušeností, projevuje pro své zařazení nebývalý talent, který ale vyvažují neustálé problémy s disciplínou. Během nepřátelského útoku je jeho jednotka zdecimována a Mikhail jen tak tak unikne z vraku svého tanku. Ocitá se sám, obklopen nepřátelskými jednotkami a bez jakýchkoli spojenců.
Další hratelnou postavou je Olga Sergeevna Kalinina, členka novoslavských policejních sborů. Zabývá se problematikou pašeráctví a ve svém oboru je vynikající. I ona byla v minulosti řidičkou tanku, ale přišla o svou jedinou dceru při konfrontaci mezi armádou a skupinou rebelů, kteří si říkají NGFP.
S touto skupinou je spjat třetí hrdina hry, Leonid Fedorovich Ostermann. Ten v NGPF, tedy Novoslavském hnutí za svobodu, figuruje v roli vysoce postavaného člena. Bohužel ale dojde k vraždě vůdčí osobnosti organizace a Leonid je z tohoto činu obvině a odsouzen k smrti. Jeho poprava byla ale pouze nafingovaná a ve skutečnosti byl uvězněn právě v době, kdy válka dostihla Novoslavu. O okolnostech vraždy neví nic, stejně tak jako o tom, proč nakonec byl jeho život ušetřen.
Left Alive má prověřit hráčovu schopnost vykřesat to nejlepší z co nejmenšího množstí prostředků. Munice bude vždy málo a je prakticky nemožné vypořádat se s větší přesilou nepřátel. K úspěšnému postupu vám bude pomáhat stealth, crafting a také zásadní rozhodnutí, která by měla ovlivňovat vývoj příběhu. Hra míří na PC a PS4 a v Japonsku vyjde 28. února příštího roku, západní start zatím nemá konkrétní termín. Do konce roku 2019 by to ale měl stihnout.