Nové detaily o Spider-Manovi od Insomniac
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Nové detaily o Spider-Manovi od Insomniac

Nové detaily o Spider-Manovi od Insomniac

Pavel Makal

Pavel Makal

23. 7. 2018 14:56
Reklama

Spider-Man od studia Insomniac Games, který míří exkluzivně na PlayStation 4, se blíží mílovými kroky a vývojáři samozřejmě využívají každou příležitost, jak dát o hře vědět a poodhalit další střípky informací před tím, než hra v září vyjde. Událostí, kde Spider-Man samozřejmě nemohl chybět, je i Comic-Con v San Diegu. V jednom z diskuzních panelů se o hře rozpovídala hned čtveřice členů týmu.

Přítomni byli výkonný kreativní ředitel Bill Roseman, kreativní ředitel Insomniac Games Bryan Intihar, výtvarná ředitelka Jacinda Chew a šéf vývoje Ryan Smith. Společně se podělili o řadu zajímavých informací, které blíže přibližují přemýšlení týmu a směřování celého projektu.

Dozvěděli jsme se tak například to, že tým bral inspiraci z rozličných řad komiksové předlohy, od úplných počátků až k současnosti. Autoři se snaží jednotlivé aspekty využívat a upravovat tak, aby působily svěže, ale aby také stále respektovaly předlohu. Samotný New York, v němž se děj odehrává, bude dle slov vývojářů mít svůj vlastní charakter, každá jeho část nabídne odlišnou atmosféru a bude od těch odstatních rozeznatelná svým koloritem.

Stejně tak lidé na ulicích nebudou jen statickými přihlížejícími, budou na prolétajícího Spider-Mana reagovat, fotit jej a tak dále. V průběhu příběhu se bude chování světa a jeho obyvatel měnit. Co se týče záporných postav, všechny ještě nebyly představeny. Výtvarný tým si dal záležet na tom, aby jejich zpracování odkazovalo na komiksovou předlohu.

Spider-Manův pohyb prostředím byl prvním aspektem, na němž studio začalo pracovat. Zásadní bylo vymyslet způsob, jakým se pavučiny přichytávají k budovám, jak budou fyzicky reagovat na okolní svět a jak budou fungovat se složitějšími stavbami. Zmíněn byl i způsob, jakým hrdina naskakuje na zeď v případě, že má v cestě nějaké překážky. Využívat budeme moci také požární schodiště.

Velmi důležitým úkolem bylo zachycení pocitu rychlosti, kterého studio docílilo jak vizuálními efekty, tak prací kamery. Houpání na sítích je dle slov vývojářů velmi přirozené a jednoduché, hráč by měl velmi rychle jeho principy ovládnout. Co se týče boje, v rámci prostředí bude spoustu prvků, s nimiž můžete zacházet a které vám mohou pomoci. Soubojový systém má být co nejplynulejší, k dispozici dostaneme celou řadu různých pomůcek, mezi něž patří například rychlopalný metač pavučiny a tak dále. Hra nabídne širokou paletu kostýmů, které ještě nebyly představeny. Dohromady jich tým zkoumal zhruba šedesát a snažil se vybrat ty nejpopulárnější, několik překvapení a také nějaké kostýmy, které se objevily v rámci Marvel Cinematic Universe. Do všech obleků můžete implementovat všechny upgrady, takže vám nic nebude stát v cestě v tom, aby váš hrdina vypadal, tak jak si přejete, a zároveň využíval vámi oblíbené schopnosti.

Spider-Man vychází 7. Září exkluzivně na PS4, nedávno došlo k oznámení speciální edice konzole v barvách slavného hrdiny. Hru si můžete objednat v e-shopu Xzone.cz.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama