Dying Light 2 bude mít chytřejší nepřátele
První díl zombie akce Dying Light patří mezi to nejlepší, co v tomto žánru můžete najít. Během E3 byl oznámen druhý díl, který vypadá opravdu nádherně. Vývojáři z polského studia Techland ale chtějí vylepšit více než jen vzhled.
Pomůže jim v tom jejich nový C-ENGINE, který je evolucí jejich předchozí technologie. Před pár týdny jsme psali o tom, že raději, než rozlišení 4k upřednostní plynulých 60 snímků za vteřinu. Nový engine jim dovoluje mnohem více. S jeho pomocí mohou vytvořit mnohem komplexnější a detailnější svět. Zmínka padla hlavně ohledně detailů v prostředí.
To ale není všechno. Zapracovali také na umělé inteligenci. Jako přiklad uvedli situaci, kdy prozkoumáváte otevřený svět a narazíte na nepřítele. Jednotlivci na vás budou reagovat odlišně, než kdyby zrovna byli ve skupince. Osamělý nepřítel se může pokusit o útěk, zahodit zbraň a doufat, že vy si půjdete pro zbraň a jeho necháte být. Bude zajímavé sledovat, jak budou podobné situace fungovat v otevřeném světě.
Podle všeho to ale není poslední novinka, která nás v Dying Light 2 čeká. Chris Avellone, který ve vývoji figuruje jako designér a podílí se také na příběhu, v jednom z rozhovorů řekl, že otočí standardy žánru RPG vzhůru nohama. Sice nevíme, co tím přesně myslel, ale už jen kvůli tomu, co o Dying Lightu 2 víme, nemáme důvod se na něj netěšit.