Nathan Drake je dítětem štěstěny
Série Uncharted je tu s námi již od roku 2007, kdy se postupem času vyvinula v jednu z nejoceňovanějších exkluzivit pro konzole od Sony. Možná jste si někdy při jejím hraní říkali, jak je možné, že toho hlavní hrdina v podobě Nathana Drakea tolik vydrží. Je to snad nadčlověk? S odpovědí nyní přišel jeden z členů studia Naughty Dog, které za sérií stojí.
A vysvětlení je to překvapivé jednoduché. Autoři vytvářeli hru s tím, že Nathan ve skutečnosti není raněn z vystřelených kulek svých nepřátel, ale rudé zabarvení znamená, že mu dochází pověstné štěstíčko. Pokud hráč nechá Drakea na pospas příliš dlouho, jeho štěstí vyprchá a on se poroučí na onen svět. K tomuto osvětlení situace přitakává i známá scénaristka Amy Hennig, která pracovala na prvních třech dílech (Drake’s Fortune, Among Thieves, Drake’s Deception). „Pravda! Tento systém byl záměrem již od úplného začátku, slibovali jsme si od toho, že hra bude více příbuzná filmům, což byl náš hlavní záměr“ dodává Hennig.
Nathan Drake tedy není žádný (téměř) nesmrtelný superhrdina, pouze lovec pokladů s neuvěřitelnou mírou štěstěny. Pokud se o tom chcete přesvědčit, můžete si jeho poslední dobrodružství objednat na Xzone.cz
That’s a mega-swing! Sidenote I learned on joining the team: Drake doesn’t ever take bullet damage. The red UI that shows ‘hits’ is to represent his ‘luck’ running out. Eventually enemies will get a clear shot and kill him if he takes enough near-misses. https://t.co/byzVKYXVe7
— Jonathan Cooper (@GameAnim) July 8, 2018