Nathan Drake je dítětem štěstěny

9. červenec 2018 12:49 / Marek Selinger / Novinky / Diskuze (12)

Série Uncharted je tu s námi již od roku 2007, kdy se postupem času vyvinula v jednu z nejoceňovanějších exkluzivit pro konzole od Sony. Možná jste si někdy při jejím hraní říkali, jak je možné, že toho hlavní hrdina v podobě Nathana Drakea tolik vydrží. Je to snad nadčlověk? S odpovědí nyní přišel jeden z členů studia Naughty Dog, které za sérií stojí.

A vysvětlení je to překvapivé jednoduché. Autoři vytvářeli hru s tím, že Nathan ve skutečnosti není raněn z vystřelených kulek svých nepřátel, ale rudé zabarvení znamená, že mu dochází pověstné štěstíčko. Pokud hráč nechá Drakea na pospas příliš dlouho, jeho štěstí vyprchá a on se poroučí na onen svět. K tomuto osvětlení situace přitakává i známá scénaristka Amy Hennig, která pracovala na prvních třech dílech (Drake’s Fortune, Among Thieves, Drake’s Deception). „Pravda! Tento systém byl záměrem již od úplného začátku, slibovali jsme si od toho, že hra bude více příbuzná filmům, což byl náš hlavní záměr“ dodává Hennig.

Nathan Drake tedy není žádný (téměř) nesmrtelný superhrdina, pouze lovec pokladů s neuvěřitelnou mírou štěstěny. Pokud se o tom chcete přesvědčit, můžete si jeho poslední dobrodružství objednat na Xzone.cz

Zdroj: VG24/7

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20866384
Kerio napsal 10. 7. 2018 v 15.48

.Mate: no dobre chapu ale porad to nevysvetluje pestni souboje, tam taky dostava pres hubu vsim moznym, od ryby az po umyvadlo a kvovi cim vsim, tam mu klesa taky stesti a nebo uz zdravi? :-D Jasneze chapu ten system, jen mi to prislo v ten moment usmevne, tak zase nedelejte z velblouda zirafu ;-)

Nahlásit nevhodný obsah

20875195
.Mate napsal 10. 7. 2018 v 10.46

Kerio,Masarkavtrenyrkach: Já nevím, jestli si to uvědomujete, ale to není jen pojmenování od autorů. Ten systém tak ve hře opravdu funguje. Nathana trefí pouze jedna kulka. Stačí kouknout na youtube.

Editováno: 10. 07. 2018 v 10.47

Nahlásit nevhodný obsah

20866384
Kerio napsal 10. 7. 2018 v 06.34

Psal jsem to samozrejme s jistou nadsazkou, ja vim ze nektere stolni hry figurujou se stestim a ne jen ony ale i hry jako takove ;-) a blabol typu jestli jsem zazil nejake dobrodruzstvi, kdyz neopustim pokoj, to asi ani nebudu komentovat, protoze ja zrovna nejsem ten typ, ktery u her tráví vetsinu sveho casu.

Nahlásit nevhodný obsah

20875576
Smaug. napsal 10. 7. 2018 v 06.02

Tohle je oblíbené vysvětlení. S něčím podobným pracují i některá stolní RPG. Při zásazích ubývá energie, štěstí, ztrácí se postavení... Na pojmenování nezáleží. A když dojde úplně, nastupují fyzická zranění, která se pak musí léčit několik dní. Když jde ale jen o to štěstí, doplní se hned po boji na max, což je ekvivalent autohealu ve videohrách. Ve hrách bez instantního léčení pomocí kleriků nebo lektvarů je to důležitý prvek pro plynulost hry.

Nahlásit nevhodný obsah

20920002
Souleater325 napsal 10. 7. 2018 v 05.51

Tak běž sbírat pilule. Jeto dobrodružství a zažil jsi někdy dobrodružství asi ne pokud neopoustiš pokoj. Ja docela dost cestuju tak vím ,že štěstí je potřeba pořád. A k te hře je tohle vysvětlení vic než přijatelné.

Nahlásit nevhodný obsah

20866384
Kerio napsal 9. 7. 2018 v 21.28

Zachvili to dopracujeme do doby, kdy se ve hrach budou zbirat ,,pilulky stesti" , cim vic pilulek tim hezci a barevnejsi svet a docasna nesmrtelnost samozrejme...i kdyz vlatne to uz v nejake hre existuje, kdyz tak nad tim uvazuju ;-)

Editováno: 9. 07. 2018 v 21.28

Nahlásit nevhodný obsah

20875195
.Mate napsal 9. 7. 2018 v 19.10

Mě to vysvětlení k té jeho postavě dost sedí. A obrázek u tohoto článku je také vybrán dokonale :D

Nahlásit nevhodný obsah

20878742
Masarkavtrenyrkach napsal 9. 7. 2018 v 17.41

Myslím, že v Bloodborne zase ukazatel zdraví odpovídá "odhodlání bojovat".
Prostě zajímavé interpretace (téměř) téhož.

Nahlásit nevhodný obsah

20866384
Kerio napsal 9. 7. 2018 v 15.03

To je ale kec :-D Ale jinak super, smysl pro humor v ND teda nechybi

Nahlásit nevhodný obsah