Ni no Kuni II umožní volbu obtížnosti
V lednu 2013 vydalo Bandai Namco na západních trzích v tu dobu více než rok staré JRPG s názvem Ni no Kuni: Wrath of the White Witch. Pohádková grafika spolu s vyváženou hratelností zase jednou ukázaly krásu japonských her v plné parádě a oznámení druhého dílu s podtitulem Revenant Kingdom proto vzbudilo nemalá očekávání. Pokračování nakonec rozhodně nedopadlo špatně, ale na jedné zásadní chybě se hráči přece jen shodli.
Hra měla totiž až směšně nízkou obtížnost, která nevybízela k využívání všech herních mechanismů, a výrazně tak stereotypizovala četné souboje. To se pokusí vyřešit patch 1.03, který nově umožní volbu jedné ze tří obtížností, ale přidá i nové doplňky, dovednosti a sloty. Patch je už v tuto chvíli ke stažení na PC i PS4.
Obtížnosti jsou pojmenované normal, hard a expert. Příjemnou zprávou je, že jejich úroveň lze volit během rozehrané hry, není tedy potřeba začínat znovu. Pokud zvolíte obtížnost vyšší než normal, budete v soubojích působit nižší poškození a zároveň budete náchylnější k úderům vašich soupeřů. Odměnou pak budou vzácnější předměty získané ze soubojů, ale i z truhel rozmístěných po světě. Pokud je pro vás nová podoba hry důvodem ke koupi, můžete si Ni no Kuni II pořídit v moha edicích na Xzone.cz.