Ashen je hrou bez Slunce

22. červen 2018 15:31 / Marek Selinger / Novinky / Diskuze (0)

Jednou z nejnadějnějších indie her letošní E3 bylo open-world RPG Ashen. Byť jsme byli svědky jeho představení již před třemi roky, hra byla po dlouhou dobu zahalena pod rouškou tajemství, nicméně právě na konferenci v Los Angeles jsme se o hře dozvěděli nové informace.

Ze všeho nejdříve vývojáři ze studia Aurora 44 představili svůj pohled na multiplayer, kdy si berou inspiraci z kouzelného Journey. V něm se během našeho putování připojovali ostatní hráči, a my hru procházeli s nimi. V Ashen to bude podobné – během objevování světa se k nám přidá společník klidně z druhého konce světa, a my se jednoduše budeme moci rozhodnout, zdali s ním chceme spolupracovat. Krom toho budou hráči plně autonomními jednotkami ve světě ostatních hráčů, nebude zde žádná možnost hlasové komunikace, autoři dokonce zacházejí tak daleko, že při průchodu hrou budou absentovat jakékoliv informace o našem parťákovi. Pokud by zemřel, jednoduše zmizí a my se nikdy nedozvíme, s kým jsme měli tu čest. Pokud se vám však tato možnost sdíleného zážitku nelíbí, půjde ji vypnout v menu hry.

Hra se v zásadě inspiruje u tvorby studia From Software, bude se tedy jednat o RPG z otevřeného světa, kde každý jediný protivník může znamenat smrt hlavního hrdiny. Aby se tak stávalo co možná nejméně, by mělo dopomoci pohodlnější a příjemnější ovládání než v případě Soulsovek. Samozřejmostí bude i možnost vybrat si charakter na počátku hry, kdy si budeme moci zvolit ze široké škály úprav.

Titul bude zasazen do světa, kde se nenachází žádná přirozený zdroj světla, jinými slovy, Slunce úplně absentuje. Místo toho je celé prostředí je zahalenou tmou, a bude jen na hráči, aby přišel na to, jak vrátit lidem světlo. Ashen by měl vyjít ještě během letošního roku na Xbox One a PC.

Zdroj: Variety

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!