Ghost of Tsushima chce souboje přiblížit realitě
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Ghost of Tsushima chce souboje přiblížit realitě

Ghost of Tsushima chce souboje přiblížit realitě

Martin Nahodil

Martin Nahodil

20. 6. 2018 08:03 1
Reklama

Nejnovější titul od studia Sucker Punch je bezesporu jednou z nejlépe vypadajících her letošní E3. Stále je kolem Ghost of Tsushima ještě dost nejasností. Vývojáři promluvili trochu více o soubojích v tom smyslu, že duel, který jsme viděli v traileru, se měl přiblížit co nejvíce reálným soubojům samurajů.

Samurajské bitvy budou klíčovým prvkem Ghost of Tsushima. Vedle nádherně vypadajícího světa a robustní příběhové linky budou klasické souboje i duely obsahovat element realističnosti, který hráčům předvede, jak se bojovalo v dobách mongolské invaze. Takže i přesto, že hra není úplně historicky přesná, v tomhle ohledu chce prezentovat "cestu samuraje" co nejvěrněji.

Konkrétně Sucker Punch odhalilo trochu více o asasinaci. Nebude to fungovat tak jednoduše jako třeba v Assassin's Creed. V soubojích hraje roli i faktor strachu nepřítele. Pokud dosáhne dostatečné úrovně, můžete nepřítele zavraždit. Zbytek bojovníků díky tomu na moment ztratí pozornost a tím se vám otevře možnost, jak navázat dalším útokem na poblíž stojícího nepřítele. Docela to i dává smysl. Vy byste snad ani nehnuli brvou, kdyby vedle vás zrovna někoho propíchli?

Duely budou podstatně zajímavější. V traileru jsme viděli souboj s Masako a už z toho jste mohli poznat, že v souboji jeden na jednoho se soubojový systém bude lišit. Každý ze samurajů má vlastní styl boje. Do duelu se s nepřítelem nedostanete jen tak bez důvodu. Jin byl s Masako na jedné straně barikády, ale okolnosti je donutily zkřížit meče.

Datum vydání hry stále není odhalené, ale měli bychom se dočkat snad během příštího roku. Hru si už nyní můžete předobjednat na Xzone.cz.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama