Podrobnosti o ročních obdobích v Horizonu 4
Nedávno představená Forza Horizon 4 sice nebyla kdovíjakým překvapením, její zasazení možná pro mnohé hráče ano. Místo často skloňovaného Japonska se vývojáři z Playground Games rozhodli pro domácí Anglii, i když designer Jon Knoles v rozhovoru pro Dualshockers potvrdil, že nad exotičtějšími destinacemi stále přemýšlejí. Mimo podrobností o zasazení se rozpovídal i o implementaci novinky, kterou bude pro sérii dynamické střídání ročních období.
Knoles v rozhovoru zmiňuje, že tým zvažoval několik států, ve kterých by se dalo střídání ročních období zajímavě zpracovat. Na otázku, proč nakonec vyhrála právě Anglie odpovídá, že hlavním důvodem byla především její geografická různorodost. Zatímco většinu lidí napadnou zelenající se kopce zahalené mlhou, vývojáři slibují velice variabilní mapu posetou rozmanitými cestami, jejíž velikost by měla být zhruba stejná, jako v předchozím dílu. Třešničkou na dortu prý pro autory bude zpracování historického Edinburghu.
Další informace už se týkají pravděpodobně největší novinky, tedy střídání ročních období. Délka jejich trvání bude záviset na tom, v jaké časti hry se zrovna nacházíte. Na začátku hry budou hráči jednotlivá období rychle po sobě představena a budou trvat pouze několik minut. Po příjezdu na festival, čímž započne kariéra, bude délka každého období zhruba jedna hodina. Poté co uplyne celý rok, budou hráči přesměrováni na serverem řízený stav světa, který bude vždy pro všechny stejný. Tady bude každé období trvat jeden týden, ale sjednocená bude i denní doba a počasí ve hře. Aby hra byla ještě více rozmanitá, připraví vývojáři pro každou sezónu speciální eventy, takže ani dva podzimy ve hře by neměly být vždy úplně stejné.
Datum vydání Forza Horizon 4 připadá na 2. října. Hra vyjde na Xbox One a PC. Předobjednávku je možné provést již dnes na Xzone.cz