Mikrotransakce a DLC zdarma pro Fallout 76

13. červen 2018 18:01 / Zdeněk Pudivítr / Novinky / Diskuze (11)

Neuplyne den, kdy bychom se nedozvěděli další informace o chystaném Fallout 76. Dnešní várka novinek pochází z obsáhlého vývojářského deníčku, který se objevil včera na YouTube ve spolupráci s kanálem Noclip. Mimo povídání o počátku vývoje video obsahuje i podstatné informace týkající se samotné hratelnosti.

Studio BattleCry původně pracovalo na free-to-play akční multiplayerové hře, když v roce 2015 Bethesda rozhodla, že vývoj nepokračuje podle jejich představ. Od té doby jsme o studiu slyšeli pouze v souvislosti se spoluprácí na multiplayeru akce Doom a přejmenováním na Bethesda Game Studios Austin. Po odhalení onlinové složky nového Fallout 76 se začalo živě spekulovat o tom, že právě tito vývojáři by měli mít na podobě hry výrazný podíl, což bylo později potvrzeno.

První z důležitých informací je, že herní mapu bude sdílet 24 až 32 hráčů, kteří se budou moci účastnit dynamicky generovaných eventů. Již dříve potvrzené survival elementy se projeví důrazem na crafting a nutnost svou postavu pravidelně zásobovat jídlem a pitím. Mapa bude rozdělena do šesti částí, přičemž v každé z nich budou na hráče čekat jiné typy monster a výzev. Novinkou pro sérii bude výskyt život ohrožujících rostlin a postup ve hře bude ovlivněn i přítomností dynamického počasí.

Pokud budete vystaveni přílišné radiaci, zvýší se tím šance na mutaci vaší postavy, která bude další podstatnou částí hry. Mutace nebudou mít pouze negativní vliv, a proto bude možné si některé z nich ponechat, pokud budou sedět vašemu způsobu hraní. Pokud ne, bude možné je vyléčit, a za zmínku také stojí, že některé mutace budou mít pouze kosmetický dopad. Zvyšováním úrovně postavy budou hráči získávat kartičky s perky, které budou moci prodat ostatním, nebo je sdílet se členy své skupiny. Endgamovou aktivitou bude vypouštění nukleárních raket, které zvýší úroveň obtížnosti v místě jejich dopadu, což ovlivní i odměny z nepřátel v této oblasti. V PvP bude zaveden level agresivity hráčů, takže bychom měli na první pohled poznat, s kým spolupracovat, a s kým ne. Komunikaci mezi hráči obstará voice chat, ale i bohatý výběr dorozumívacích gest.

Potěšující zprávou nakonec je příslib zdarma šířených DLC po několik let po vydání hry a přítomnost pouze vzhled ovlivňujících mikrotransakcí. Tyto úpravy vzhledu budou navíc získatelné v samotné hře zcela zdarma. Fallout 76 vychází 14. listopadu a již dnes je k předobjednání na Xzone.cz

Zdroj: WCCFTech

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20842776
JabJab21 napsal 16. 6. 2018 v 10.43

Fallout jenom s multiplayerem v zivote nemuze u komunity projit. A i kdyby, Bethesda neco mektala o dedikovanych serverech, tak proste budes hrat na serveru, kde nikdo jinej neni a mas singl.

Nahlásit nevhodný obsah

20908989
niggurath napsal 14. 6. 2018 v 12.34

JabJab21: Jasně že jo, ale taky to byl skvělý singl s příběhem a hromadou vedlejších úkolů. Skoro vždycky byl k singlu i mulťák, ale přece nezabiju po X letech hru tím, že ji vydám jako výhradně multi. Třeba Dead Island se dá hrát celý krásně jako singl nebo v kooperaci. Podobně Dying Light. Prostě je tu aspoň ta volba.

Nahlásit nevhodný obsah

20842776
JabJab21 napsal 14. 6. 2018 v 09.31

Ve Stalkerovi vzdycky byl multiplayer a dokonce existuje MMO Stalkera, nazvana sZone Online.

Editováno: 14. 06. 2018 v 09.32

Nahlásit nevhodný obsah

20908989
niggurath napsal 14. 6. 2018 v 08.23

Tak ti to teda zabili. Fallout má být především single. Tento díl rozhodně nekoupím a hrát nehodlám. Ať jdou s těma multiplayerama do prdele. Je toho všude mraky a jen to zabíjí klasické hry (třeba GTA 5 - pro singl neudělali absolutně nic, přitom slibovali nějaké rozšíření). Takže mi odepsali další hru. Teď dejte ještě online chystaného STALKERa a můžu to zabalit úplně. Jako by nevydělávali dost. Nenasytné prasata !!!!!!!

Nahlásit nevhodný obsah

20853654
RuThaN napsal 14. 6. 2018 v 03.34

Tohle je neco mezi Falloutem a onlinovkou, coz pro hrace, ktery to maj radi po staru, urcite nebude dobre.. Vlastne jde o to, jak moc tech online veci co tam nepujde vypnout.. protoze quick load /save v online hre - se rovna cheatovani, nektery mody se taky daji kvalifikovat jako cheaty.. Mody, ktery pridavaj assety, ale maj jen nektery hraci bude problem.

Online synchronizace urcite bude problem navic a vime jak nekvalitni Bethesda kod je, takze i pres betu, cekejme neco horsiho nez Diablo III start. Kde BTW furt otravuje nejaky online chat okno, ikdyz jsem ho nikdy nepouzil. Navic se to herni prostredi levi jeste komplikovanejsi nez GTA V a tam byl online hodne dlouho problematickej.

Dalsi problem je, ze v multiplayeru nemuze dost dobre fungovat turnbased boj, dale je mozny, ze nejaky lokace udelaj pristupny jen ve skupine, nebo tak tezky, ze to jinak hrat nepujde, aby umele hrace donutili hrat online.

Chapu, ze zkousi inovaci, ale at to radsi delaj paralelne s klasickym Falloutem a ne na jeho ukor.. Tohle je tak trochu jako kdyby TES VI bylo TES online.

Editováno: 14. 06. 2018 v 03.38

Nahlásit nevhodný obsah

20875261
_d0p3 napsal 13. 6. 2018 v 23.41

Editováno: 14. 06. 2018 v 01.50

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 13. 6. 2018 v 23.15

Ach jo, Bethesda je to nejhorší co Fallout potkalo.

Nahlásit nevhodný obsah

20842776
JabJab21 napsal 13. 6. 2018 v 22.30

donatien666: 99 % multiplayerovych her by nesouhlasilo. Krome toho si ve Falloutu umim predstavit super boje o zakladny ci zdroje.

Editováno: 13. 06. 2018 v 22.32

Nahlásit nevhodný obsah

20876045
donatien666 napsal 13. 6. 2018 v 20.16

Paráda takhle to zní dobře, jen doufám že pvp bude mít nějaký smysl. pokud z lidí nebudou padat věci tak to smysl postrádá.

Nahlásit nevhodný obsah

20814464
Pidalin napsal 13. 6. 2018 v 18.53

Že by mi konečně ten ukazatel reputace nebo karmy k něčemu byl? :-D

Nahlásit nevhodný obsah

20842776
JabJab21 napsal 13. 6. 2018 v 18.15

Dost me potesilo, ze bude poznat, kdo je bandita a kdo ne. Jako jasne, bude se to zneuzivat a lidi si proste vytvori novej ucet apod., ale ocenuju ten princip. Jeden z duvodu, proc mi survival hry lezou krkem, ze je 99% hracu banditu a clovek si neuzije ani 15 minut hry nez ho oddela nakej dement co farmi novacky na startu.

Nicmene mam dojem, ze z lidi v 76 nebudou padat veci, coz by z toho systemu udelalo takrka zbytecnost.

Editováno: 13. 06. 2018 v 18.19

Nahlásit nevhodný obsah