Sledujte první short film k Detroitu od QD

23. květen 2018 13:03 / Jakub Štěpánek / Novinky / Diskuze (11)

Jelikož se den vydání očekávané adventury Detroit: Become Human pomalu blíží, marketingové šílenství eskaluje. Na běžné trailery a TV spoty už je hráčská obec zvyklá. Ve studiu Quantic Dream mají však v záloze ještě něco navíc.

Kromě běžných trailerů připravili navíc čtyři krátké filmečky, jejichž cílem je především uvést do děje a podpořit atmosféru nového dobrodružství. Snímky byly pořízeny v enginu samotné hry.

První z nich je již k dispozici. Hlavním protagonistou je Elijah Kamski, zakladatel společnosti CyberLife. V rozhovoru s televizní moderátorkou poodkrývá tajemství detroitské továrny. Dotknou se mimo jiné témat, která se s produkcí androidů nevyhnutelně pojí, jako je např. problematika nezaměstnanosti, partnerského života apod.

Již nyní známe obsah následujících snímků. Ve druhém se setkáme s Chloe, první androidkou, jíž se povedlo pokořit Turingův test. Roli ztvárnila Gabrielle Hersh. Tu si znalci titulů od Davida Cage mohou pamatovat ze hry Beyond: Two Souls, kde si zahrála kamarádku hlavní postavy Jodie.

Třetí snímek se ponese v duchu staré gospelové písně, v níž bude vyjádřena naděje do budoucna, optimismus, odolnost a empatie. Podle Davida Cage z ní bude naskakovat husí kůže.

Poslední (exkluzivní) snímek by měl dorazit spolu se samotnou hrou. Ta vychází již 25. května. Předobjednat si jí můžete na Xzone.cz

Zdroj: PS Blog

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20878742
Masarkavtrenyrkach napsal 24. 5. 2018 v 09.03

On v tom hraje Ovčáček?

Nahlásit nevhodný obsah

20911257
uprocker napsal 23. 5. 2018 v 21.29

Nekoukat, nekoukat, nekoukat. VYDRŽTE TO!!!!!

Nahlásit nevhodný obsah

20869881
_pedrox_ napsal 23. 5. 2018 v 19.41

Flois: rasizmus? Nenechaj sa, prosím ťa, vysmiať... Ale opravím ťa, keď už, tak by sa jednalo o xenofóbiu. Ale nejde ani o jedno a už som sa ospravedlnil a pripustil si, že som to napísal nešikovne ;-)

Nahlásit nevhodný obsah

20875653
Jakub Štěpánek napsal 23. 5. 2018 v 17.58

prso: Naprosto souhlasím. Mě tedy filmečky navíc přijdou jako originální způsob marketingu.

Nahlásit nevhodný obsah

20875936
prso napsal 23. 5. 2018 v 17.15

Flois: Ano, tohle je mnohem elegantnější, přiznat, že tě napadlo něco rasistickýho, a neříct to. Smooth:)

Jinak mně se tohle docela líbí, v podstatě by to mohla bejt část intra hry. Nevidim žádnej extrémně rušivej agresivní marketing, když jde o čtyři mini filmíky, který přiblížej atmosféru světa hry. Navíc je tohle celý rozhovor, tak klasickej lament o jednoduchejch Američanech je taky trochu mimo. Je to velká hra, marketing se dal očekávat, a tahle forma se mi zdá úplně v pohodě.

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 23. 5. 2018 v 16.49

_pedrox_: Proti pointě nic nemám, proto jsem se k ní nevyjadřoval :)

Nahlásit nevhodný obsah

20878494
Flois napsal 23. 5. 2018 v 16.24

_pedrox_: mohli by sme spekulovat o tom zda taky nejsi jednoduchý když ten hype takle ovlivní tvůj pohled na hru. Ale důvod je mnohem prostší, ale říkat nahlas ho nebudu, už tak si tu myslí že sem vrah děti, nebudu k tomu přidávat rasizmus

Nahlásit nevhodný obsah

20869881
_pedrox_ napsal 23. 5. 2018 v 16.22

Jakub Štěpánek: jasné, s kvalitami hry to nemá absolútne nič spoločné a je to len moje vnímanie a postoj a rád si ju zahrám, keď bude dobrá a budem mať na ňu chuť :-)

Mitsurugi: možno som sa vyjadril zbytočne prvoplánovo a zjednodušene, ale keď vidím všade v súčasnosti len "emerika frst", tak mi to nedalo ;-) Pointa ale bola každopádne inde, tak sorry, ak to bolo pochopené inak, ako som zamýšlal.

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 23. 5. 2018 v 15.10

_pedrox_: Samozřejmě, tenhle marketing zabírá pouze na "amíky". Na žádný jiný národ ne. Proto jsou hypované hry úspešně jen v USA. Ty jsi opravdu ztělesnění komplexity a inteligence.

Nahlásit nevhodný obsah

20875653
Jakub Štěpánek napsal 23. 5. 2018 v 15.05

Rozumím ti, byla by ale škoda hru zavrhnout jenom kvůli způsobu její propagace. Já osobně jsem si většinu trailerů nechal ujít, abych se mohl nechat alespoň trochu překvapit. Zkus to trochu filtrovat ;-)

Nahlásit nevhodný obsah

20869881
_pedrox_ napsal 23. 5. 2018 v 13.44

Neviem čím to je, ale tá hra ma totálne prestala zaujímať. A to mám story-based single-player hry rád a hrám na PS4, ale nejak ma to prestalo zaujímať. Asi jak to všade vidím, teraz bol navyše v PS+ ešte aj nepodarený Beyond: Two Souls v rámci Sony marketingu, tak ma to všetko dokopy asi nejak znechutilo... Po čase keď hype opadne a budú dobré ohlasy, zahrám, inak ma to necháva chladným.

Na mňa má proste takýto agresívny marketing a hype v štýle "musíme to tým ovciam natlačiť stoj čo stoj" úplne opačný efekt a skôr mi to daný produkt znechutí a obraciam sa inam. Jedno či je to film alebo hra. Ja si kvalitný content chcem a viem nájsť aj sám a tento štýl marketingu mi neni po chuti. Takto môžu tlačiť produkty jednoduchým amíkom, ja na toto nezaberám. Asi aj preto nejdem do kina na film od Marvelu, ale radšej na perfektného Blade Runnera, ktorý samozrejme prepadol... Just my point of view. Tak som si vlastne aj odpovedal na moju úvodnú vetu :-)

Editováno: 23. 05. 2018 v 13.52

Nahlásit nevhodný obsah