Bleszinski ukazuje nevydané koncepty her

17. květen 2018 14:52 / Pavel Makal / Novinky / Diskuze (2)

Počátkem týdne obletěla internet poněkud překvapivé oznámení, že si Cliff Bleszinski dává od vývoje her patrně delší pauzu a také že studio Boss Key Productions ukončuje svou činnost. Na vině je samozřejmě neúspěch akce LawBreakers a následný marný pokus s battle royale titulem Radical Heights. Bleszinski se však na Twitteru pochlubil koncepty několika projektů, které nikdy neopustily fázi konceptu.

Jedním z nich je například titul DragonFlies, akce zasazená do smyšlené minulosti, kterou Bleszinski popisuje jako „feudalpunk“. V této hře by se hráči v rolí samurajů a nindžů a za pomoci obřích vzducholodí a hlavně draků v kooperaci drvili zlotřilé nemrtvé. Právě hledání dračích vajec a následné vychovávání svého létajícího společníka mělo být velkým lákadlem. Draci se měli dělit do několika skupin, na výběr by byli rychlí jedinci, těžcí „tankové“ a pak nějaký rozumný kompromis. Bohužel hra měla předpokládaný rozpočet 40 milionů dolarů a žádný z velkých vydavatelských domů neprojevil o projekt zájem. Bleszinski uvádí, že Boss Key hru předváděl Microsoftu, Sony, EA, 2K, Activision a Warner Bros.

Dalším prototypem byl titul s kódovým označením Rover, později DogWalkers. Tato hra měla zamířit na VR zařízení a hráči by v ní kooperativně ovládali obří kráčející roboty. Hra měla dle Cliffyho připomínat World of Tanks nebo Tokyo Wars s tím rozdílem, že by hráči v rámci jednoho stroje plnili různé role, jako je pilot, střelec, opravář a tak dále. Hra měla nabídnout kompetitivní multiplayer pro pět týmů po pěti členech. Bohužel ani ona se nedostala z fáze návrhu.

Třetím nápadem je pak hra Donuts, která měla být duchovním nástupcem arkádového titulu Toobin‘ z roku 1988. Tento VR titul Bleszinski popisuje jako Mario Kart se zvířátky a na vodě. Bohužel ani z tohoto titulu nevzniklo víc než jen pár artworků. Blezsinski při svém oznámení o ukončení činnosti studia Boss Key Productions uvedl, že se nyní hodlá věnovat rodině a odpočinku. Zároveň ale naznačil, že se v budoucnosti návratu do herního průmyslu nevyhýbá.

Zdroj: Twitter

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20878742
Masarkavtrenyrkach napsal 17. 5. 2018 v 17.02

Když jsem si to četl na jeho twitteru taky mi to nepřišlo zajímavé.
Samozřejmě nejsem cílovka, ale i tak mi to přijde, že ty hry jsou až příliš šité na míru investorům, až podbízivé -- je tam multiplayer, kooperace nebo kompetetivnost, je tam potenciál na sbíraní a dodatečné nakupování, je to cool, je tam všechno (ninjové, samurajové, létající stroje, draci, ...). Chápu, že je třeba vydavatele/investora zaujmout a ukázat mu potenciál, ale asi to nejde tak, že se udělá dort alá Pejsek a Kočička (ninjové ale i draci, roboti jako tanky a ve VR, ježdění na vodě ale i se zvířátky). Možná to nemělo ... duši?

Editováno: 17. 05. 2018 v 17.04

Nahlásit nevhodný obsah

20921934
Adam2153 napsal 17. 5. 2018 v 15.21

Ani se nedivím. Nic zajímavého. Star trek Bridge crew, Mario cart a další coop hra.

Nahlásit nevhodný obsah