"Anthem nezopakuje chyby Andromedy"

17. duben 2018 14:20 / Pavel Makal / Novinky / Diskuze (29)

Loňský rok byl pro EA a některá přidružená studia pořádně perný. První kontroverzi přinesl na jaře Mass Effect: Andromeda, který nedokázal naplnit nemalá očekávání fanoušků původní trilogie a nadto si vysloužil kromobyčejně důraznou porci kritiky za animace obličejů (a vlastně celých postav. Ještě tvrdší reakci si pak vysloužilo podzimní vydání druhého dílu Star Wars Battlefront, především kvůli mikrotransakcím. V kombinaci s nepříliš povedeným dalším dílem série Need for Speed se opravdu nedá hovořit o kladných bodech pro image společnosti.

EA ale situaci dle vlastních slov nehodlají podcenit. Patrik Söderlund, který až dosud plnil roli výkonného ředitele, byl nově jmenován šéfem designu. Ze své nové pozice prohlásil, že by bylo mýlkou domnívat se, že reakce hráčů v uplynulém období neměly na EA jakožto firmu a na celé vedení vliv. V rozhovoru pro magazín Verge prohlásil, že EA podniklo zásadní kroky k pochopení monetizačních systémů a v chystaných hrách, jako je Anthem nebo další Battlefield, nezopakuje nedávné chyby. Söderlund si je dle svých slov vědom toho, že hráči zjevně EA vnímají jinak než on sám a jeho kolegové. Tuto situaci bere společnost údajně velmi vážně.

Popel na hlavu si ale sype i Casey Hudson, který se nedávno vrátil do vedení studia BioWare. V obsáhlém příspěvku na oficiálním blogu studia se věnuje řadě palčivých témat, mimo jiné absenci příběhového rozšíření pro Andromedu. Hudson tvrdí, že jeho zrušení bylo pro samotný tým velmi frustrující a podobná situace se v budoucnu nesmí zopakovat. Zkušenost s Andromedou podle něj byla velmi důležitým momentem pro budoucnost BioWare, které bylo v řadě ohledů nuceno přehodnotit svůj přístup.

Zmiňuje samozřejmě i chystanou Anthem, při jejímž vývoji má tým údajně na paměti především budování světa, zajímavých postav a vyprávění příběhu, což jsou právě ty prvky, které od BioWare fanoušci očekávají. Z Hudsonových slov vyplývá, že Anthem se bude mnohem více soustředit na kontinuální přísun obsahu, který si spolu s přáteli budete moci užít i dlouho po vydání. Bude zajímavé sledovat, zda v tomto snažení uspějí více, než se to povedlo Bungie v případě Destiny.

 

Zdroj: Dualshockers

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20875576
Smaug. napsal 17. 4. 2018 v 16.46

marosho: Nevím, kde žiješ, ale za 300 bez obsluhy to prostě drahé je. V širším centru Prahy se večeře pro dva za 400 v příjemném prostředí s obsluhou dá pořídit bez problémů. Ochutnáš něco méně obvyklého, nepřecpeš se do nehybnosti a atmosféra je hned někde jinde. Ale každému podle jeho chuti. Jasně, pokud máš partnerku, která si, když platíš ty, automaticky vybírá nejdražší položky z menu, tak je mekáč asi rozumnou volbou. Otázkou pak je, jestli je rozumnou volbou ta partnerka ;-)

Nahlásit nevhodný obsah

20911257
uprocker napsal 17. 4. 2018 v 16.39

Roky plynou a ja stale čtu jak se EA snazi porozumet svym hracum a presto si stejne delaj co chtej a doufaj, ze tech prskajicich lidi, kterym se to nelibi, bude mene nez tech,co stale oddane plati za jejich SLUZBY (hry).

Editováno: 17. 04. 2018 v 16.40

Nahlásit nevhodný obsah

20877667
Micuda98 napsal 17. 4. 2018 v 16.38

marosho: Ty jsi mi teda romantik. :D

Nahlásit nevhodný obsah

20880283
Twice napsal 17. 4. 2018 v 16.18

Takové kecy v kleci pro uchlácholení akcionářů. :D

Pokud na tohle zjištění nejdřív muselo prolítnout několik her, tak to fakt potěš koště. Člověka co stojí u kormidla měli rovnou vyrazit a né mu dát do rukou šéfování designu... Aneb kdo chce tam..

Nahlásit nevhodný obsah

20872214
Malekith napsal 17. 4. 2018 v 16.15

Jsoucno: Musím s tebou zásadně nesouhlasit..Tobě se zdá Mekáč vážně drahý? :D Nevím já to beru jako hodně zřádla za malou cenu, ale možná jsem jen z jiného kraje. Takové rande v mekáči je vynikajicí ekonomický tah. Za 300 se dva nikde jinde nenajíte :D

Nahlásit nevhodný obsah

20878639
Jsoucno napsal 17. 4. 2018 v 15.24

Mi to prijde jako Mekac. Vsichni vi, jak je to nezdrave, dost drahe na to, jaky humus to je, ale stejne to lidi zerou po tunach.

A tohle mi prijde stejne jako kdyz prave zmineny McDonalds zacal natirat baraky na zeleno/hnedo, aby to vypadalo jak to je vsechno bio a health friendly, i kdyz uz pri vchodu citite, jak se vam cevy obaluji cholesterolem.

A tohle bude stejne. Tak, joo, tedka jste nas vypraskali, tak do par her teda lootboxy nedame, ale vymyslime neco jineho, jak to ojebat...(treba jako Bungie tenkrat s Destiny jedna, to bylo nejlepsi - po druhem DLC v podstate i zamkli puvodni hru a bylo vymalovano :D)

Nahlásit nevhodný obsah

20877667
Micuda98 napsal 17. 4. 2018 v 15.23

Athem možná nebude špatná hra, ale bude finančním propadákem. A jestli ne, tak bychom se jako hráči měli stydět. Mohli by vydat remasterovanou Mass Effect trilogii se všemi DLC a dát ji zdarma těm, co si Andromedu předobjednali.

Nahlásit nevhodný obsah

20919431
j2142124 napsal 17. 4. 2018 v 14.59

Tak hlavně budou ladit monetizační systémy, a pokud to tedy bude opravdu nutné podívají se i na budování světa, zajímavých postav a vyprávění příběhu. :-)

Nahlásit nevhodný obsah

7739207
spoock napsal 17. 4. 2018 v 14.53

narozdíl od Andromedy mě tenhle projekt nechává totálně chladným

Nahlásit nevhodný obsah