Sledujte první deníček z vývoje Overkill's TWD
O chystaném titulu Overkill’s The Walking Dead jsme se dozvěděli už v létě 2014, původní datum vydání bylo stanoveno na rok 2016. Hru ale postihlo hned několik odkladů, loni v květnu tým přiznal, že se hra objeví na PC a konzolích nejdříve ve druhé polovině roku 2018. Studio se nyní pochlubilo prvním vývojářským deníčkem, který se věnuje světu Živých mrtvých.
V něm hovoří například o tom, jak je důležité vystihnout kontrast mezi bezpečím domovského tábora a napětím z toho, co vás může čekat při vašich výpravách venku. Snaží se vyprávět příbehy i skrz prostředí, návštěvou různých míst si má hráč v hlavě vytvořit obrázek toho, co se tam zřejmě událo a jak to vypadalo ještě před započetím zombie apokalypsy.
Video také popisuje práci s vlastní světelnou technologií, kterou si tým vytvořil a implementoval do Unreal enginu. Autoři dle svých slov nenechávají nic náhodě, svou hru chtějí pevně usadit v univerzu The Walking Dead a zkoumají například i způsoby, jakým se budovy a prostředí rozpadají, pokud se o ně nikdo nestará. Video má necelé tři minuty a obsahuje i několik záběrů přímo ze hry. Pustit si jej můžete pod tímto odkazem.
Overkill's The Walking Dead bude kooperativní akcí z pohledu vlastních očí, která má obsahovat prvky survival hororu a stealth mechanismů. Tvůrci spolupracují s autorem komiksové předlohy Robertem Kirkmanem, ve hře se pravděpodobně objeví prvky hratelnosti ze série PayDay.