Modifikace oživující Fallout 3 nevyjde
Jestliže se aktivně zajímáte o situaci na poli modifikací, tak vám určitě nemusela uniknout informace týkající se fanouškovského remasteru třetího dílu postapokalyptického RPG Fallout. Ten měl neoficiální cestou oživnout v rámci enginu a na technologii čtvrtého dílu série. Nicméně minulý čas je naneštěstí na místě.
Tento ambiciózní projekt se totiž stal, snad už jako zástupy ostatních, obětí licenčního boje, který rozpoutal samotný vydavatel. O zastavení prací se tedy zasadila samotná Bethesda (a potažmo mateřská společnost Zenimax), které se tento projekt z pochopitelných důvodů znelíbil. Určitě se však v případě takové zprávy nejedná o příslib toho, že by snad samotná Bethesda na něčem podobném pracovala, to určitě ne, zde půjde spíše o prostou ochranu vlastního projektu.
With a heavy heart, I must announce that at this moment the Capital Wasteland project is no longer in development, there are more details on our discord, but I wanted to let everybody who's been so gracious to follow and support us know.
— Road To Liberty (@RoadToLibertyFO) March 12, 2018
Před tvůrci rozsahem masivní modifikace jménem Capital Wasteland ležela v posledních týdnech zásadní otázka týkající se zvuku hry. Pro hladký vývoj bylo nejlepší naimportovat původní zvukové soubory, k něčemu takovému však bylo zapotřebí posvěcení samotnou Bethesdou.
A právě tam se to zlomilo – Bethesda k něčemu takovému naneštěstí nesvolila a nezdá se, že by s odpovědnými zástupci společnosti měly s tím spojené rozhořčené reakce hráčů jakkoli hnout. Vedoucí projektu vystupující pod přezdívkou NafNaf 95 na to konto tvrdí, že v současnosti navrch neexistuje legální možnost, jak by ve své práci mohli v této podobě pokračovat a zároveň se také chlubit výplody své vlastní tvorby.
Vzhledem k finanční a časové náročnosti prý ani nelze očekávat, že by se tvůrci pokusili kupříkladu o nahrání dialogů vlastních a bohužel se prý ani zjevně nemusíme dočkat vydání doposud odvedené práce.