Na Xbox dorazil patch 1.2 pro Kingdom Come

23. únor 2018 12:22 / Pavel Makal / Novinky / Diskuze (62)

Kingdom Come: Deliverance je obsahově vynikající hrou, kterou ale trápí řada technických problémů. O těch na konzolích si můžete přečíst v naší recenzi verze pro Xbox One. Na této platformě byla hra až dosud dostupná pouze ve verzi 1.1, tedy s updatem, který byl dostupný ještě před zahájením prodejů. Dnes konečně i na Xbox dorazil update 1.2.

Ten je na ostatních platformách k dispozici už několik dní, na Steamu dokonce již v první den uvedení na trh. Update má zhruba 9,5 GB a řeší hned několik palčivých problémů. Podle patch notes došlo k úpravě plížení a mechanismů tichých zabití, zašpinění NPC postav je nyní plynulejším procesem (ať už to znamená cokoli), došlo k opravení několika bugů v úkolech a také k optimalizaci celé hry.

Nutno podotknout, že po aplikaci patche a krátké procházce po Ratajích a okolí je zřejmé, že ani na Xboxu One X stále není vyřešen problém s extrémním doskakováním objektů a textur. Subjektivně se mi naopak zdálo, že například načítání detailů krajiny v okolí Ratají je nyní ještě horší a scéna se při pomalé chůzi doslova skládá a znovu rozkládá před očima. Doufejme, že se tento problém podaří odstranit v některém z budoucích updatů.

Warhorse již předestřeli svůj plán na obsah většího updatu 1.3, který by měl přinést změny v obtížnosti páčení zámků, kapsářství a také v pojetí ukládacího systému. Ještě předtím ale projde konzolovou certifikací update 1.2.5, který mimo jiné opravuje chyby v úkolech s panem Ptáčkem a Zrzkem.

Zdroj: VG247

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20874536
Minstriel napsal 28. 2. 2018 v 15.58

kadetom: kup u obchodnika matroš na sejvovici a nemusíš lítat po lese :).
Jinak člověk od 12 lvl síly dává každého na jeden pííích :D. Prakticky na někoho plivnete a plivanec dopadne s účinosti pistole magnum :). Snad tu obtížnost upraví, nevím kdo to testoval, ale tohle je docela špatný.

Nahlásit nevhodný obsah

20922277
kadetom napsal 27. 2. 2018 v 22.31

Taky se přidám a budu si stěžovat... Na hru jsem se dost těšil a koupil si jí s velkým očekáváním. Ba dokonce jsem si na to vzal dovolenou, kterou si jinak beru jen když jsem nemocný. Hraji na XOX a hru jsem si i přes chyby užíval. Dost mě mrzelo, když se hra po spánku neuložila atd., ale to bych jim snad i odpustil, ale to, že po updatu na 1.2 se mi hra každé 2,5 hod. vypne nebo zatuhne a musím ji vypnou ručně, to teda ne. Navíc jinak tichá konzole hučí jak bláznivá! Mám nahráno přes 70 hodin a nejsem ani v půlce. Pořád u sebe musím mít sejvovici a každý pokrok uložit, protože přesně nevím, kdy mi hra zase spadne. Ta hra se prostě nedá dohrát... Už mě nebaví běhat po lese a shánět bylinky do sejvovice. To jsem si mohl koupit simulátor farmaření. Myslím si, že by nám měli dát nějakou kompenzaci v podobě CZ dabingu nebo datadisku zadarmo. Tohle přeci není normální! Hra po vydání nesmí padat!!! Bugy chápu, ale padat nesmí... tečka!

Nahlásit nevhodný obsah

20874536
Minstriel napsal 27. 2. 2018 v 09.29

Mitsurugi: taky jsem z Jindry udělal nabušené zvíře v super zbroji :). U někoho na youtube jsem slyšel že tomu chybí takový ten mid game.
Gothic 1 a 2 to měl naprosto parádně vyřešené a obtižnost se měnila postupem hrou a pokud jsi šel někam špatně tak prásk prásk prásk :D.

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 26. 2. 2018 v 12.44

No, tak jsem zase něco nahrál a musím říct, že mě to vcelku přestalo bavit. Z Jindry mám totálního Supermana a to nejsem ani v půlce příběhu (sundal jsem prvního bosse, na jednu ránu) a questy mám hotové pouze v Ratajích. Combat se stane moc lehkým moc rychle. Tohle bych viděl jako mnohem větší problém než bugy.

Nahlásit nevhodný obsah

20874664
jbecko napsal 26. 2. 2018 v 12.32

a jestli vas ten luk sere hodne,tak si udelejte do stredu monitoru tecku :D:D: jako driv v CS :D

Nahlásit nevhodný obsah

20874664
jbecko napsal 26. 2. 2018 v 12.31

Jsoucno: no hele spis ses jeden z tech co chtej mit tu hru co nejjednodussi,ja mam nahranejch 70 hodin a spadlo mi to dohromady 2x ,zadnej bug kterej by mi znemoznil udelat ukol jsem nemel.jedine bugy co mam jsou ty odskakujici textury a obcas naka kokotina(jednou mi sla naka postava kolem a sla pozadu) ale ze by to bylo horsi nez skyrim po x letech co ho vydali ?tak to fakt ne a nebo treba fallout 4 to same,jenze tyhle hry meli rozpocet pres 60 milionu dolaru a mega tym lidi kdeztoi takhle hra mela rozpocet 60 milionu korun ,to co udelali za tenhle smesnej peniz je proste pecka.k te strelbe ..kdyz ses lempl a nestrilis tak se to samo nenaucis ,ja ma uroven lukostrel.10 mam kumanskej luk a ze bych se netrefil se mi casto fakt nestava.jasne head shot jde s tezi ale to tak proste u strileni luku je a ano,lukem jsem opravdu nekolikrat strillel a urcite jsem pred sebou zadnej krudh nemel a urcite jsem se to ve hre naucil rychleji,protoze strelba z luku je fakt hard core.S tim ukladanim ...zase kdybys nebyl lempl tak se doctes ,ze u mlynare se ti hra uklada ve tve posteli a to je ta na pravo od dveri a ne ta na levo ve ktere se probudis po komatu,pak se ti hra uklada v kazde tve posteli coz mas na mapce nebo kompasu znazorneny obrazkem postele,tu si muzes koupit v jake koliv hospode s ubytovanim.Pak muzes pouzivat sejvovici a kdyz se ji naucis delat z kopriv a ruliku tak si ji muzes udelat kolik chces a ukladat jak chces ale to bys nesmel bejt zase hned lempl.System ukaldani je super ,me se to libi ze musis premyslet kdy hru ulozit a kdy ne a ne jak picus si to pred kazdym bojem nebo truhlou ulozit jako kokutek a delat to 100x nez se ti to povede ...zpomaleni u sermu je jen pouze kdyz mas v prdeli staminu coz je uplne normalni ,nevim jak bys chtel pokravovat v kombu kdyz na to nemas silu,to s tim soukromim to mas pravdu,to je nevychytany ale nic co by me od hry odradilo ale urcitre mas pravdu.A to stema questrama je prave dobry ,obcas te hra nikam nevede a musis si je najit sam ,to je zase to,ze bys chtel aby te ta hra vedla za rucicku ,to je taky spatne,jsem rad ze je to tak,jak je ,kdyz pak podle hadanky musis najit misto ktery nemas tracknuty tak to ma neco fakt do sebe ...ato s penezma nechapu,kdyz je tam nabidka ze ho muzu uplatit tak ho uplatim a normalne to funguje,jestli jsi to myslel,tak ze je neni mozny uplatit vsechny a kazdyho,tak to je taky jedine dobre,to by ta hra pak nemela zadnej smysl...jestli sis opravdu myslel ze vyjde hra bez chyby tak ses trouba a mel sis radsi pockat na recenze dva,tri,dny a nemusel jsis to koupovat a mohl jsi to poridit az to bude opraveny,takze zase tvoje chyby,nikdo te ty 2 litry nenutil do toho davat.Ja osobne jsme naprosto spokojenej,hra ma technicke problemy jako skoro kazda takhle velka hra a ja sem v tom zaseklej uz jak rikam 70 hodin a to mam jen 15 hlavnivh questu a pry jich ma byt 30,takze pardon ale za ten peniz mam fakt hoodne muziky :)

Nahlásit nevhodný obsah

20874536
Minstriel napsal 25. 2. 2018 v 18.55

Mitsurugi: dá se říct že ano. Můžeš žrát prakticky cokoliv aby jsi přežil :D

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 25. 2. 2018 v 17.49

Když už jsme u těch perků, zdá se mi to, nebo je lidská popelnice jeden z nejlepších perků?

Nahlásit nevhodný obsah

20874536
Minstriel napsal 25. 2. 2018 v 16.44

Mitsurugi: taky řešení :D. Jako dát srnku v plátové zbroji mečem v lese to by chtělo achivment! :D

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 25. 2. 2018 v 10.58

Minstriel: Stačí si vzít ten perk, že zvířata před tebou méně utíkají a můžeš je lovit mečem :D

Nahlásit nevhodný obsah

20872214
marosho napsal 25. 2. 2018 v 10.46

Včera jsem koukal na stream, kde chlápek dělal misi v klášteře a udělal to tak, že jsem vůbec netušil, že to takhle jde. Jsem si pak uvědomil jak silná ta hra v těchto momentech je.

Nahlásit nevhodný obsah

20874536
Minstriel napsal 25. 2. 2018 v 10.11

sstrider: hele i po 60 hodinách hraní mi luk přijde pořád frustrující a špatně udělaný.
Žádná změna, říkal jsem si že to hecnu, ale ne dám tam mod na míření s lukem protože to je asi jediná věc která mě vyloženě štvě.
Jinak je hra super.

Editováno: 25. 02. 2018 v 19.54

Nahlásit nevhodný obsah

4353507
sstrider napsal 25. 2. 2018 v 05.30

Dcea i její sestřenice se loni zbláznily z Lary Croft. A to tak,že švagr vyrobil klisický luk. A ejhle... Bětuška střílí rychle a přesně, zatímco já.... Upřímně je mi všech stěžovatelů líto. Když hraji, maximálně si hru užívám a právě to, že nejsem schopen v první hodině hraní ulovit blbého králíka mi maximálně vyhovuje... Užívám si toho, jak je hra jiná, že tady nic takového není a hned tak nebude. Že má hra ( oproti Skyrimu,který mám mimochodem velmi rád) hloubku...
Hraji na XOXu...čekám na další patch. A vůbec mi čekání nevadí. Je to skvělá hra a tak jako jiné skvosty herní historie se dá dohrát napoprvé jen jednou. Proto ve hře absolutně nespěchám. A přitom nespěchání se královsky bavím. Takže máte-li problémy se hrou, zkuste být vytrvalí, v mezidobí si pročtěte manuál historii, zkuste si pročíst články, rozhovory s tvůrci, s M.Klímou
. Jen tak sbírat kytky...kecat s lidma...

Editováno: 25. 02. 2018 v 05.38

Nahlásit nevhodný obsah

20874536
Minstriel napsal 25. 2. 2018 v 01.23

Jsoucno: souhlasím s tebou že to střílení z luku je velice nešťastné a není tak o trénování jako spíše o frustraci.
Lovit králiky od boku lukem na 3 metry mi nepřijde moc jako lovení :D. Proto na pc lze dát mod s mířidlem a je to vyřešeno :).


Drew7878: zase na druhou stranu zde máš ocelovou zbroj + ramena a nevím jak by se s tím střílelo.
Ta střelba je opravdu špatná přiznejme si to :). Takový Rust má super střelbu z luku takhle od boku a dá se s tím velice dobře naučit.

Editováno: 25. 02. 2018 v 19.54

Nahlásit nevhodný obsah

20875587
Drew7878 napsal 25. 2. 2018 v 00.40

Jsoucno: Asi tě překvapím, ale z luku jsem střílel. Ne teda nějak aktivně, ale zkusil jsem si to. Tady se pořád bavíme o hře a ne o realitě. Že se to dá v pohodě nacvičit je prostě fakt, pokud ty to neumíš, tvůj problém, tak luk prostě nepoužívej.

Ano, ty si je nepotkal, já zase jo, o tom tu mluvím celou dobu. Bugy jsou individuální, někdo jich potká za 50 hodin 100 a někdo jeden. Dost lidí si stěžuje na pády hry, mě zatím ani jednou nespadla. Tohle se strašně těžko posuzuje, záleží na štěstí hráče.

Že ta hra má technické chyby se asi shodnem všichni, ale není to nic, u čeho by se člověk nemohl pousmát a jít dál. Daleko horší starty měly i hry s 5x vyšším rozpočtem. KCD má jedinečnou atmosféru a je do detailu zpracována s láskou. Ta práce vývojářů je vidět na každém rohu. Možná pár měsíců potrvá než se vše vyladí, ale to nic neubírá na jedinečnosti téhle hry a můžeme být sakra pyšní, že vznikla tady. A občas se tady rejpe fakt do úplných blbostí a to vše jen z důvodu, že lidi neumí přijmout něco nového, co nejede podle zaběhnuté šablony ostatních velkých her.

Nahlásit nevhodný obsah

20878639
Jsoucno napsal 24. 2. 2018 v 23.56

Drew7878: jasne - mirit nekam zhruba dva az mozna pet centimetru zruba jakoby doleva nahorunad zapesti, nebo hrot sipu, je oblast, kam to poleti, pak jeste zalezi na sipu.Idealni :)

A nechtel jsem od hry neco jineho - jenom je to nedomyslene. Coz je pravda. Celou dobu je uprostred monitoru nejaky ukazatel stredu - uplne k nicemu. Ale pri strelbe je uplny fuk a musim od oka odhadovat, kam se strili. Minichodem strilel jsi nekdy z luku? Praveho, ze dreva? Ne, takze placas kraviny, ze to je ok :) vis, problemem je perspektiva. Kdyz strilis, treba z pistole nebo zrovna luku, tak v REALU miris jednim okem skrze miridla, nebo neceho, podle ceho srovnavas linii zbrane a cile. V tomhle pripade ale zobrazeni 2d, miris na 2d cil a miridilo je z pohledu obou oci. Je to asi jako hrat counter strike bez zobrazeneho zamerovace ( zhruba takhle to totiz je - zbran od boku zobrazena a bez krizku si domysli kde je stred).

A ano, chyby v Zaklinaci jsou, ale takovehle jsem fakt nepotkal. Plus ty zbyle body, co jsem popsal, jsou bohuzel pravdive :)

Nahlásit nevhodný obsah

20872480
TheSibep napsal 24. 2. 2018 v 23.54

Tak se taky přidám. Nedokážu opakovat 3 hodiny jeden quest dokola. Jen kvůli tomu, že nejsem schopen s jistotou odemknout zámek. Testování u truhly pak hurá pro prsten na kopeček a to asi 20x než se mi to povedlo. Podotýkám na myši. S gamepadem jsem nebyl schopný odemknout nic. Nevím jestli se to chová jinak na PC s gamepadem než na konzolích, ale musel jsem si sednout ke klávesnici s myší abych to byl schopný dokončit. Jedno vím určitě, nenechám se šikanovat hrou. Dohrál jsem DS, BB, Nioh, Monster Hunter World atd. Neměl jsem důvod se u toho vztekat. Ale KDC mě pomalu, ale jistě přivede k šílenství. Nechci donekonečna pořád něco opakovat, chci si hru uložit kdy potřebuji, chci si hru užít. Na tohle nemám prostě sílu.

Nahlásit nevhodný obsah

4353507
sstrider napsal 24. 2. 2018 v 18.40

Minstriel: Michalnezval napsal v úvodu prvního příspěvku- dnes jsem vyzkoušel ... Možná je to blbý dotaz- ale nemůže být provlém ve "verzi" hry?

Nahlásit nevhodný obsah

20874536
Minstriel napsal 24. 2. 2018 v 18.31

michalnezval: co máš za pc? Mrknu

Nahlásit nevhodný obsah

4353507
sstrider napsal 24. 2. 2018 v 18.04

Jinak k zabugovanosti. Štve mně, že na moji (jinak skvělé) starě plasmě hra nefunguje se zvukem... Ale nebudu kvůli tomu Vávrovi nadávat...( pro jistotu dodám, že příspěvek byl myšlen jako vtip...)

Editováno: 24. 02. 2018 v 18.06

Nahlásit nevhodný obsah